Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קורולה 2004.

 

כרגע הגיר בסדר אבל קרה פעמיים בעליות מאוד קשות (אחת בטיפוס מים המלח אחרי 40 דקות, השני בטיפוס מחמת גדר- חתיכת עלייה - אחרי 10 דקות) שנדלק צ'ק אנג'ין. אחרי כמה ימים זה נעלם. הרגשתי גם שהעברות ההילוכים איטיות למשך כמה ימים אבל כרגע הכל תקין.

במחשב נרשמה תקלת גיר. המוסך לא פירט איזו תקלה בדיוק אבל המליץ להחליף נוזל.

 

השאלה, האם כדאי להסתכן בהחלפת הנוזל כי התקלות קורות במקרי קצה כמו שפירטתי.

לפי הידוע לי הוחלף פעם אחת נוזל, לפני 50000 קמ, הרכב עם 230000 (המנוע הוחלף מיבוא לפני 2-3 שנים).

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

בבדיקת המדיד כשרכב קר, הנוזל כס"מ מעל הסימון של הHOT. האם זה קריטי?

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

שמן גיר בודקים על חם שהרכב מונע זה יוותר מדויק. ייתכן וב 2 המיקרים שתיארת שמן הגיר התחמם מאוד. בכל מיקרה אין פה שאלה של להחליף או לא....שמן גיר כמו כל שמן מאבד מתכונותיו ומיתבלה עם הזמן והקילומטרים..בצע החלפה חלקית.

פורסם

גם לי יש אותו רכב עם אותה התקלה. אשמח לפתרון.

האם התקלה היא p0770?, אם כן אצלי לא עזר החלפת שמן גיר (3 פעמים) לאחר מכן החלפתי גיר. ועדיין התקלה קיימת בנסיעות ארוכות. התחלתי לשוב שזה קשור לקולר גיר אבל כבר התיאשתי.

פורסם

טוב אני חמור כי האוטו לא היה במישור, הרמה תקינה...

 

מצאתי את המדריך הנל להחלפה חלקית, נראה לי די ממצא

אבל אין שם חלק שנוגע להחלפת הפילטר.

http://www.paulstravelpictures.com/2003-2008-Toyota-Corolla-Transmission-Fluid-Change-Guide/index.html

 

מצאתי את המדריך הזה להחלפת הפילטר אבל לא נראה לי שהבנתי את כל התהליך

איך הוא מחבר את הברגים לאטם. מה הוא דופק שם?

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
קורולה 2004.

 

כרגע הגיר בסדר אבל קרה פעמיים בעליות מאוד קשות (אחת בטיפוס מים המלח אחרי 40 דקות, השני בטיפוס מחמת גדר- חתיכת עלייה - אחרי 10 דקות) שנדלק צ'ק אנג'ין. אחרי כמה ימים זה נעלם. הרגשתי גם שהעברות ההילוכים איטיות למשך כמה ימים אבל כרגע הכל תקין.

במחשב נרשמה תקלת גיר. המוסך לא פירט איזו תקלה בדיוק אבל המליץ להחליף נוזל.

 

השאלה, האם כדאי להסתכן בהחלפת הנוזל כי התקלות קורות במקרי קצה כמו שפירטתי.

לפי הידוע לי הוחלף פעם אחת נוזל, לפני 50000 קמ, הרכב עם 230000 (המנוע הוחלף מיבוא לפני 2-3 שנים).

 

יש לי אוטו רכב רק 2003 וקילומטרז כמעט זהה 231, אבל כל אחד גמע אותו בצורה שונה.

מנוע וגיר מקורי.

 

ולא היה לי אתה הבעיה הזו. אני מקווה שהיא לא תכה בי.

בכל מקרה יש סימני עייפות קלים מהגיר.

מסרב לחתום:evil:

פורסם
טוב אני חמור כי האוטו לא היה במישור, הרמה תקינה...

 

מצאתי את המדריך הנל להחלפה חלקית, נראה לי די ממצא

אבל אין שם חלק שנוגע להחלפת הפילטר.

http://www.paulstravelpictures.com/2003-2008-Toyota-Corolla-Transmission-Fluid-Change-Guide/index.html

 

מצאתי את המדריך הזה להחלפת הפילטר אבל לא נראה לי שהבנתי את כל התהליך

איך הוא מחבר את הברגים לאטם. מה הוא דופק שם?

 

לכל אחד יש את טכניקות העבודה שלו..ולא צריך לדפוק שום דבר! מפרק אגן, מחליף פילטר, בודק אם קיים אטם במידה ולא אתה שם סיליקון יעודי כמו ויקטור וסוגר בהצלבה במומנט הדרוש. תכין מראש כ 4 ליטר נוזל.

פורסם
גם לי יש אותו רכב עם אותה התקלה. אשמח לפתרון.

האם התקלה היא p0770?, אם כן אצלי לא עזר החלפת שמן גיר (3 פעמים) לאחר מכן החלפתי גיר. ועדיין התקלה קיימת בנסיעות ארוכות. התחלתי לשוב שזה קשור לקולר גיר אבל כבר התיאשתי.

 

קוד תקלה זה מצביע על בעיה נקודתית בסולנואיד ספציפי בגיר - סולנואיד E/SL.

ייתכן והגיר שהוחלף גם כן סובל מבעיה בסולנואיד זה. תקנה את הסולנואיד ותחליף אותו ואני מאמין שהבעיה תיפתר.

פורסם
קורולה 2004.

 

כרגע הגיר בסדר אבל קרה פעמיים בעליות מאוד קשות (אחת בטיפוס מים המלח אחרי 40 דקות, השני בטיפוס מחמת גדר- חתיכת עלייה - אחרי 10 דקות) שנדלק צ'ק אנג'ין. אחרי כמה ימים זה נעלם. הרגשתי גם שהעברות ההילוכים איטיות למשך כמה ימים אבל כרגע הכל תקין.

במחשב נרשמה תקלת גיר. המוסך לא פירט איזו תקלה בדיוק אבל המליץ להחליף נוזל.

 

השאלה, האם כדאי להסתכן בהחלפת הנוזל כי התקלות קורות במקרי קצה כמו שפירטתי.

לפי הידוע לי הוחלף פעם אחת נוזל, לפני 50000 קמ, הרכב עם 230000 (המנוע הוחלף מיבוא לפני 2-3 שנים).

לא הייתי מתכנן כרגע שום תיקון או תחזוקה, מבלי לקבל חוו"ד של מכון גירים מומלץ וכן לדעת איזה בדיוק קודי תקלה ישנם בזכרון.

פורסם

אני לא מבין גדול בגירים ,אבל דעתי האישית

ברור לעשות החלפה חלקית בגיר כזה.. רוב הסיכויים שיעשה לו טוב

הסיכון לא גדול הגיר הזה ממש זול.. האחרון שרכשתי מיבוא עלה 600 ש"ח ועוד 600 עבודה

בהצלחה

רמי

פורסם

היכו רוכשים גיר כזה ב 600 ש"ח?

אני לא מבין גדול בגירים ,אבל דעתי האישית

ברור לעשות החלפה חלקית בגיר כזה.. רוב הסיכויים שיעשה לו טוב

הסיכון לא גדול הגיר הזה ממש זול.. האחרון שרכשתי מיבוא עלה 600 ש"ח ועוד 600 עבודה

בהצלחה

רמי

פורסם

האם בהחלפה הקודמת השתמשו בשמן גיר מקורי טיוטה או תחליפי?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לא רשום איזה. "שמן גיר אוטומטי- 120 ש"ח"

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

איפה ביצעת את ההחלפה? במוסך מורשה משרד תחבורה או מוסך יבואן?

שמן גיר מקורי עולה באזור ה 70 שקלים לליטר. אז אם חייבו אותך רק 120 כנראה שזה לא מקורי.

אנחנו החלפנו ברכב שלנו שמן גיר מקורי באזור ה 200 אלף. הגיר עובד מצויין ואין שום בעיות.

ההחלפה נעשתה למרות שישנם כאלה שטוענים שאם כבר הרכב עבר כל כך הרבה זמן עם אותו שמן עדיף לא להחליף.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...