Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בחייכם - כל אחד מפקיד את טביעות האצבע שלו בידי גוגל או שיומי או אפל - אתם חושבים שהן יותר בטוחות ממדינת ישראל?

לחלוטין כן

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)
בחייכם - כל אחד מפקיד את טביעות האצבע שלו בידי גוגל או שיומי או אפל - אתם חושבים שהן יותר בטוחות ממדינת ישראל? אני מניח שכולן מסוכנות במידה דומה, והסיםור שטביעת האצבע נמחקת נראה לי הזוי - הרי בפעם הבאה שתרצה להוציא תעודה ירצו להשוות את טביעת האצבע החדשה לטביעה הקיימת - כיצד ישוו לטביעה שנמחקה? בקיצור אולי הטביעה צשב במאגר שני, אני לא מאמין שמתחק.

 

מצד שני - מוד ממשלתי שמזייף מספר רישוי זה טמטום. האם משרד הרישוי לא יכול להפקיד בידיו סדרת מספרים (לאו דווקא רצופים, סתם כאלה המתאימים לזמן עלית הרכב לכביש) ולהסירה מספרים אלה ועוד כמה מההקצאות. הגברת הזו סבלה מהאשמות שוא, מגיע לה פיצוי ולאחראים טביעת נעל בישבן.

 

קודם כל תבין את המהות של עיניין טביעת האצבע בת.ז, מדובר בהכנסה של טביעת האצבע שלך למאגר לעומת מדינות אחרות בהן הטביעת האצבע נשמרת באופן מקומי על הכרטיס עצמו שבו יש שבב

העניין זהה לשיאומי\גוגל\אפל, אין שמירה של מאגר ולכן הרבה יותר בטוח

 

לנושא השני, תנסה להבין מה היתרונות של שימוש במספר קיים לעומת "מאגר מספרים"

 

לגברת מגיע פיצוי שהיה צריך להיסגר בשקט אבל כנראה שגלגלי הבירוקרטיה דחפו אותה לפרסם את הסיפור

לא מאשים אותה ולא יודע אם הייתי נוהג אחרת במצבה

עריכה אחרונה על ידי T-Turbo
פורסם

בעניין המכשירים הסיניים, אין לכם מושג איך כל המידע שלכם עף לממשלת סין..

חפשו קצת מידע על זה.

לא סתם במשרד הבטחון אסרו על הכנסת מחשבים וסמארטפונים סיניים למכרזי המכירה.

 

לעניין מספרי הרישוי, לא חדש והמנגנון הזה קיים, מעודכן וכל גורמי אכיפת החוק מיודעים לזה.

בואו נגיד שכשמישהו כבר נוסע ברכב מהסוג הזה, שום חוק לא חל עליו באותו הרגע. זה לא רכב ליסינג צמוד.

ופדיחות? קורות.

תכלס אם זה לא היה הצהובון של נוני ולא היה כאן אלמנט ביבי (עלאק משרד ראש הממשלה) שנוא נפשו ביחד עם קצת צהוב של מסטיק לא הייתם שומעים על זה לעולם.

פורסם

היתרון של שכפוך מספרים על ידי גורמי הביטחון ברור, עדיין מדובר בטפשות כיון שאף אחד לא יודע מי יקבל את המספר ה"אמיתי".

לגבי יחסי ביבי-מוזס, להערכתי אין קשר, כיון שהמוסד הוא די "קדוש" בעיני עם ישראל, והשיוך למשרד ראה"מ נתפס כטכני בלבד. מה שכן - יתכן שלמעמדה של הגברת כאמו של VIP היה חלק בעניין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...