Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרוש שואב אבק!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תראה - לי יש שאוב של הום (מותג הבית של הום סנטר), כנראה מקביל לגולדליין. נראה כי מתנהג יותר טוב משלושת השואבים שלפניו (LG, ואקס ובוש). צינור קשיח שנשבר הוחלף בצינור מהאיבייב-20 ש"ח, צינור גמיש שנקרע הוחלף בלי שאלות על ידי הום סנטר. ואם יהיהו בעיות - קניתי באחד מהמבצעים שואב ספייר ב-150 או 200 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

את הצרכים שלי הוא מספק. בית עם מעט שטיחים (וגם אלה מרביתם קצרי שיער. ארוכי השיער סינתטיים וזוכים בפשטות למקלחת עם מי סבון וצינור גינה מפעם לפעם). לא זוכר ב ןכמה הוא, אני חושב שבסביבות 3, אבל החשבונית לא זמינה לי כעת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה ממש לא עשירית מחיר, יש היום דייסונים נגררים ב- 1,300 ש"ח. לדעתי לשלם פי שלוש ולקבל שואב טוב יותר שמחזיק 15 שנים שווה.

 

1300 זה עדיין פי 6. להחליף שואב כל 5 שנים עדיין יוצא זול יותר.

כן, הבדלי האיכות מורגשים מאוד, שכל אחד יעשה את החשבון שלו. בדיוק כמו שיש מי שיקנה אאודי ולא מזדה למרות ששניהם יסיעו אותו ממקום למקום.

פורסם

בתחום השואבים יש את החיים לפני ואחרי דייסון...

אני עם הדיסון השני שלי DC51 אחרי יותר מ 14 שנה עם ה DC04 אשר שירת אותי נאמנה מלבד החלפת קלאצ בעלות של כ 350 שקל..., הוא נמסר לבן משפחה וממשיך לתת בראש.

 

מציע לכל אילו אשר ממליצים על שואבי הום סנטר למיניהם לעבור אחרי שאיבה של אילו עם שואב דייסון..., כמות הטינופת שהוא יוציא תראה לכם שאתם עובדים על ריק...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני גם מסכים. לא מבין איך מישהו שהיה לו דייסון יכול להמליץ על אחד הפשוטים האלה.

לפחות 3-4 מכל מני סוגים שראיתי פשוט לא שאבו כלום מהשטיח וכל שאיבה סתם לקחה הרבה זמן. גם מהשטיח וגם מהרצפה.

מהרצפה זה בסוף אוסף את הפירורים אבל צריך לעבור מספר פעמים.

פורסם
אני גם מסכים. לא מבין איך מישהו שהיה לו דייסון יכול להמליץ על אחד הפשוטים האלה.

לפחות 3-4 מכל מני סוגים שראיתי פשוט לא שאבו כלום מהשטיח וכל שאיבה סתם לקחה הרבה זמן. גם מהשטיח וגם מהרצפה.

מהרצפה זה בסוף אוסף את הפירורים אבל צריך לעבור מספר פעמים.

 

למה? כי הקמצנות מעוורת את ההגיון הבריא.

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם

את הדייסון הקודם מסרנו להורים של אישתי, ועדיין כשהוא בן 6 שאב מעולה (עם פילטרים חדשים), כרגע גם יש לנו דייסון עומד ונטען.

כנראה שיש שואבים יותר טובים מדייסון, אבל תהיו בטוחים שהם באותה רמת מחיר וזה בטח לא גולד ליין ב 150 ש"ח מהום סנטר.

פורסם

אנשים פה מטיפים על כלי עבודה שייגעו בהם פעם בחודש וחוסכים על שואב אבק.

 

יש לנו דייסון DC04 שמתוחזק היטב שנותן בראש עדיין, מנקה 2 רכבים ושטיחים בבית .

אין ספק שהמחליף יהיה גם דייסון ברבות הימים .

 

אגב למישהו יש את המברשות החובטות הקטנות שמתלבשות על הצינור ?

אמרו לי שה DC04 לא מייצר מספיק וואקום בשביל להניע אותן ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם (נערך)
בסכום (המצחיק) הזה, אל תצפה למצוא משהו טוב ואמין. אנשים לא מבינים, שברגע שהם מתקמצנים להוציא סכום על מכשיר טוב, בטווח הקצר, הם אולי חוסכים - אבל בטווח הארוך חביבי, הם משקיעים פי כמה וכמה בתחזוקה/תחלופה של מכשיר רע.

עזוב את זה, איזה כח יניקה בדיוק אתה חושב שתצליח להוציא ממכשיר ב400 שקל? תהייה מציאותי.

 

אני ממליץ על דייסון V8 . מכשיר מדהים, לא פחות. קצת יקר, אבל שווה כל אגורה. הוא כבר יותר משנה אצלי. משתמש בו על בסיס שבועי ועד כה, 0 תקלות.

 

הנה סקירה קצרה שעשיתי לו: (ואגב, רק מהסרטון הזה לבד החזרתי כבר 700 שקל מההשקעה שלו.)

 

 

סתם מסקרנות, איך בדיוק החזרת 700 שקלים מ 90K צפיות? ספר לנו.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם
סתם מסקרנות, איך בדיוק החזרת 700 שקלים מ 90K צפיות? ספר לנו.

 

יוטיוב משלמת לך כסף כדי שתעלה סרטונים אצלה. העברה ישירות לחשבון הבנק. פשוט ונח. נכון לעכשיו זה כבר 850 שקל.

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם

לא ענית לי על השאלה חבר, זה שיוטוב מתגמלת יוטוברים זה משהו שהעולם מכיר בו מזה שנים רבות.

כיצד עשית 850 שקלים מ 90K צפיות? רוצה לספר לנו?

יוטוב משלמת ~0.8$ פר 1,000 צפיות או לחלופין 2-3-4-5$ במידה ויש פרסומות בהתחלה או בין לבין, מה שאין לך.

 

אז שוב, איך בדיוק הגעת ל 700-850 שקלים מ 90K צפיות?

פורסם (נערך)
אנשים פה מטיפים על כלי עבודה שייגעו בהם פעם בחודש וחוסכים על שואב אבק.

 

יש לנו דייסון DC04 שמתוחזק היטב שנותן בראש עדיין, מנקה 2 רכבים ושטיחים בבית .

אין ספק שהמחליף יהיה גם דייסון ברבות הימים .

 

אגב למישהו יש את המברשות החובטות הקטנות שמתלבשות על הצינור ?

אמרו לי שה DC04 לא מייצר מספיק וואקום בשביל להניע אותן ...

 

כי אנשים פה הם עם מנטליות ישראלית טיפוסית. מנטליות של "מה אני פראייר? למה מי מת שאשלם X שקלים על שואב אבק?" והמצחיק הוא, שהם הפראיירים הכי גדולים. כי בדיוק בגלל החשיבה המקולקלת הזו של דופקים אותי, סופם להידפק כפליים. הזוי שאנשים חושבים שב400 שקל שואב אבק, הם יקבלו מוצר אמין לטווח ארוך, שלא לדבר על יכולות שאיבה נורמליות.

אגב במקום להשקיע את הכסף על הדייסון, הם בטח השקיעו על כל מיני אקססוריז מיותרים ויקרים לרכבים שלהם.

 

השואב אבק הזה חוסך לי לא מעט כסף על לקחת את הרכב לשטיפה פנימית כל חודש. וחוסך לנו בבית כסף על מנקה טובה.

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu


×
×
  • תוכן חדש...