Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי פיגו 307 מנוע RFN 2000 מודל 2002 עם 180K.

 

כבר כמה חודשים שאני מניע את הרכב אני מקבל בצג הודעה Anti Pollution Fault ומנורת צ'ק אנגין דלוקה קבוע.

 

רק לציין שהצריכת דלק עלתה משמעותית למרות שהרכב לא מרגיש בנסיעה כתקול.

 

אודה על עזרתכם לפתרון הבעיה.

פורסם
שלום לכולם,

 

ברשותי פיגו 307 מנוע RFN 2000 מודל 2002 עם 180K.

 

כבר כמה חודשים שאני מניע את הרכב אני מקבל בצג הודעה Anti Pollution Fault ומנורת צ'ק אנגין דלוקה קבוע.

 

רק לציין שהצריכת דלק עלתה משמעותית למרות שהרכב לא מרגיש בנסיעה כתקול.

 

אודה על עזרתכם לפתרון הבעיה.

חבל שאתה סוחב תקלה כזאת כל כך הרבה זמן, כי יתכן שיגרמו או נגרמו נזקים מצטברים.

כדי לסייע לך בפתרון בתקלה צריך קודם כל לבצע אבחון ולהבין מה הגורם לנורת התקלה.

ציין מהיכן אתה ותקלה המלצות למוסכים באיזורך.

פורסם

צודקים שללא אבחון מדויק וממוחשב לא יתנו לך פתרונות.

אבל, יש תקלות שלפעמים צריך לחיות איתן.

מנוע RFN מצוייד במשאבת אויר שמזרימה אויר בהתנעה קרה לצמצום פליטת מזהמים.

לעיתים המעברים נסתמים מפיח והמחשב מזהה שאין זרימת אויר ומדליק נורית תקלה. בכל מוסך שהייתי המליצו לא לגעת התקלה כי הפתרון שלה הוא להרים ראש מנוע כדי לפתוח את המעברים.

לומדים לחיות עם זה.

 

כמובן שאם מדובר על תקלה של חיישן/ממיר אז זה משנה את התמונה וכדאי להחליף על מנת לא לזהם את האויר.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

הפחד שלי שהרכב לא יעבור בדיקת זיהום אויר בטסט.

חיישן למבדה קדמי מקורי הוחלף לפני כשנתיים {יוזמה אישית ללא תקלה}.

בגלל שגם צריכת הדלק עלתה אני חושש שזה הממיר.

אני מסכים שזאת טעות לסחוב ככה,אולי אני לא רוצה לגלות מה בעיה..

אני מאזור חדרה,אם מישהו יוכל לעזור אני אודה לו מאד.

×
×
  • תוכן חדש...