Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש רכב משנתון מתקדם שיהיה

1. חזק ומהיר: כח זמין בנסיעה בין עירונית לא מישורית, לא חייב להיות "ספורטיבי".

2. בטיחותי: בדגש על בטיחות פסיבית (בטיחות אקטיבית כהתראות/התערבות היא בונוס)

3. אמין (לא DSG?)

4. רצוי 5 או 3 דלתות

5. רצוי גיר אוטומטי פלנטרי (אבל אפשר גם רובוטי או ידני)

 

ברכב יסעו עד ארבעה אנשים (שני מבוגרים ושני ילדים), לרוב פחות מכך.

התקציב הוא כ-110 אלף ש"ח. אשמח לשמוע את דעתכם על V40 שנתון 2015/2016, או משהו אחר (OPC? DS?)

 

תודה

פורסם

נראה שה V40 עונה על מרבית דרישותיך.

הבעיה היא רק היצע נמוך, מה שידרוש ממך סבלנות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

משנת 2016 יש בוולוו גיר פלנטארי של חברת אייסין היפנית. מגיע עם מנועי T4 וT3 שהם מנועי VEA של וולוו בנפחי 1.5 ו2.0

 

בהצלחה בחיפוש מועמדת!

STI 2004

 

 

פורסם

הרכב מעולה משוכלל ומרגיש יציב אך בשילוב המנוע והתיבה של פורד שנחשבים מאוד בעיתיים זה מתכון לצרות. רק אומר.

פורסם

ב-2016 יש כבר את המנוע של וולוו (ב-T4 זה 2 ליטר 190 כ"ס, לעומת ה-1.6 ליטר 180 כ"ס של פורד), עם תיבה פלנטרית של אייסין (לעומת הרובוטית של פורד).

יש כרגע אחת ביד2, ממגרש, ב-115K עם 16K ק"מ (קינטיק), אולי שווה לבדוק...

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Cartrade_info.php?CarID=3688814

 

לדרישות שלך נשמע שה-V40 תפורה עליך, לי יש ואני ממליץ.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
הרכב מעולה משוכלל ומרגיש יציב אך בשילוב המנוע והתיבה של פורד שנחשבים מאוד בעיתיים זה מתכון לצרות. רק אומר.

 

בתור בעלים של אחת עם מנוע פור וגיר רובוטי. אינני יודע על אילו בעיות אמינות אתה מדבר.

 

הגיר הוא גיר רובוטי "רטוב" לא כמו של הפוקוס, והמנוע לא ידוע כבעייתי (אפילו המחבר הסורר שקיים בגירסת פורד - לא קיים בגירסת וולוו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המלצה נוספת - אלפא ג'ולייטה אוטומט או ידנית. המחיר יהיה דומה לV40 עם מנוע שלדעתי נותן יותר פאן.

חבל שאין V40 ידנית בארץ גם.

פורסם

ייבאו שתי v40 ידניות למלאי (אפילו פורסם פה בפורום) אחת נמכרה מיד עם הגעתה - השניה התייבשה בבונדד עד שנמכרה רגע לפני 12 חודש בהנחה נאה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...