Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוקלים לרכוש לנהגת צעירה את הרכב שבכותרת גיר אוטו׳.

 

הרכב מדליק. מתאים לצרכים ולרצונות שלה. מתאים לנו בתקציב.

 

החשש הוא אמינות ועלויות האחזקה השוטפת? לפי הבנתי מדובר במנוע שפותח בשיתוף פעולה עם פיז׳ו. מנוע שהיו שמועות על בעיות אמינות ותקלות של חבלי לידה. חיפשתי שירשורים רלבנטיים ולא מצאתי.

 

אשמח למידע בנושאים שהעליתי.

 

תודה.

פורסם

צודק. חפש פה שרשורים על מנוע THP או THP156.

כאמור המנוע ללא טורבו 120 כ"ס. אם מוסיפים טורבו מתחילים ב 156 כ"ס וצפונה.

חלק מדגמי מיני קופר הריצו את המנוע ל 200 כ"ס

פורסם

עשיתי חיפוש. ממה שמצאתי התקלות היו במנוע עם הטורבו- 156כ״ס.

 

לא מצאתי שירשורים על המנוע נטול הטורבו.

פורסם (נערך)

אז פתרו לך את בעית הטורבו שהולך טוטלוס.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5499035

 

זו רק אחת משלל בעיות. פיח במעברים,משאבת הזרקת דלק, משאבת מים, טרמוסטט, מכסה שסתומים,בית פילטר שמן ועוד עדיין ימותו בטרם עת

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

התכוונתי שבהעדר טורבו אז יש בעיה אחת פחות לטפל בה.

זה עדיין מנוע הזרקה ישירה עם כל המשתמע מכך.

תבקש היסטורית טיפולים . אם החליפו את כל החלקים הבעייתיים אז אין בעיה לקנות . רק להקפיד בטיפולים .

אמינות לא משהו אבל יופי של אוטו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תבקש היסטורית טיפולים . אם החליפו את כל החלקים הבעייתיים אז אין בעיה לקנות .

זה נכון לגבי כל אוטו תמיד.

אם החליפו את כל החלקים הבעייתים (שאינך יודע מהם ומתי יתקלקלו אם יתקלקלו אי פעם) אז הם באחריות.

לא נתקלתי ברכב 2013 שהוחלפו בו כל החלקים, לפיכך למרות שהנתון נכון, אין לו שום משמעות.

 

זו רק אחת משלל בעיות. פיח במעברים,משאבת הזרקת דלק, משאבת מים, טרמוסטט, מכסה שסתומים,בית פילטר שמן ועוד עדיין ימותו בטרם עת

גם זה מידע שאין לי דרך להתייחס אליו ברצינות. מתי ה"עת" שלהם למות? מתי "ימותו בטרם עת"? שבוע לפני? חודש? שנה?

 

 

התחזוקה של המיני מעט יקרה מרכב פיג'ו עם מנוע מקביל, בגלל רישוי (המיני שלי קבוצה 6) וטיפולים יקרים יותר במוסך היבואן.

יש מספר מוסכים שמתמחים במיני והטיפולים בהם זולים יותר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם (נערך)

מניסיון עם הפיג'ו בגרסת הטורבו (כל מה שרשמתי למעלה החלפתי ויש קבלות) ועם חבר בעל מיני (ידנית אמנם) : החלקים האלה לא שורדים 100K . אם זה קורה בזמן אחריות אז יופי אבל הרכב הזה יצא מאחריות.

הטיפולים במוסך BMW מרכזי בפ"ת דיי יקרים .

תמצא לך מוסך פרטי שמכיר את המנוע. אפילו מוסך צרפתי.

לאותו פריט יש מק"ט BMW ומק"ט PSA . ויש לפעמים פערי מחירים לא מוסברים אז מי שמכיר את המנוע ואת יבואני החלקים יכול לעשות הצלבות ולחסוך בעלות החלקים.

למשל את הטרמוסטט מצאתי יותר בזול במחסן BMW בקריות אבל הייתי בלחץ זמן אז נאלצתי לקנות ממחסן לובינסקי במרכז שנתן מחיר קצת יותר גבוה אבל תוך 3 שעות.

בארץ המיני נמכרה בכמויות זניחות. חפש מידע בפורומים הבריטיים.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

בפורומים בחו"ל קוד המנוע במיני של THP 156 הינו R56 . כמובן יש גרסאות עם ובלי הטורבו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הטיפולים במוסך BMW מרכזי בפ"ת דיי יקרים .

תמצא לך מוסך פרטי שמכיר את המנוע. אפילו מוסך צרפת

 

למשל את הטרמוסטט מצאתי יותר בזול במחסן BMW בקריות אבל הייתי בלחץ זמן אז נאלצתי לקנות ממחסן לובינסקי במרכז שנתן מחיר קצת יותר גבוה

 

יש כאן שני משפטים שמדליקים לי נורה אדומה.

1. המרכזי הוא בניר-צבי.

2. מחסן לובינסקי בשורק לא מוכר לפרטיים.

3. אומנם החלפים זהים אבל זה ממש לא אותו הדבר, אחרת ג'ובאני מבימר מזמן היה מטפל לי בds3.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם (נערך)

תאמין למה שאתה רוצה.

אני מדבר על 2013-14 לפני שהמרלו"ג עבר לשורק. הטלפון שלהם היה אצלי בחברים קרובים : 03-6710594

וזה היה הולך ככה : אתה שולח פקס למחסן עם המק"ט (כי בטלפון בקושי עונים) . הוא מחזיר לך מחיר ומצב מלאי. אתה משלם ושולח את למוסך הקרוב ויש הזמנה לישראל.

 

לגבי השאלה הראשונה: מוסך מרכזי מיני , יגיע כפיים 20,פ"ת .

http://www.bmws.co.il/ContactUs.aspx

תתקשר, הם עדיין באותו מקום.

 

מרבית החלקים זהים. במיוחד אלה שרשמתי . תסתכל נניח בקטלוג של בוש ותראה שרשומים שם 2 או יותר מקטים לפי יצרן הרכב והדגם. ליד המקט של BMW יופיע מק"ט נוסף של סיטרואן.

 

למשל בית טרמוסטט הידוע לשמצה :

 

מחירון סיטרואן למק"ט 1336Z6 הוא 687 ש"ח (כולל מעמ. )

 

אותו מק"ט קיים גם לרכבי מיני קופר תחת מספר 11537534521

אשמח אם תמצא לי הבדלים .

יש אותו באיביי במחיר שווה מאד:

http://m.ebay.com/itm/For-BMW-Mini-Cooper-R55-R56-R57-Thermostat-Housing-Assembly-Gasket-11537534521-/281697847234

 

אכלתי מרורים. היה לך מנוע כזה ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
מדליקים לי נורה אדומה.

1. המרכזי הוא בניר-צבי.

 

 

אין פה נורה אדומה.

המרכזי של ב.מ.וו היה בפתח תקוה לפני שעבר לניר צבי לאחרונה.

save דובר אמת, אבל הייעוץ שנתן בענין חלקים ש"מתים טרם עת" ואם הוחלפו אז האוטו בסדר - הוא הבעייתי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זה עדיין מנוע הזרקה ישירה עם כל המשתמע מכך.

אין הזרקה ישירה בגירסה אטמוספרית. לפחות במנוע N13 עם 120 כ"ס שהיה עד מודל 2010. לאחר 2010 יש מנוע משודרג N16 עם 122 כ"ס, אני בספק רב ששידרגו אותו להזרקה ישירה. אם אתה יודע בוודאות שכן - מתנצל.

 

בדגמי הטורבו של סדרת מנועים זו יש הזרקה ישירה בכולם.

 

 

פורסם (נערך)

בוקי צודק. במנוע האטמוספרי ( N16B16A ללא הטורבו) אין הזרקה ישירה. מתנצל.

אז חסכנו פה את הכשל במשאבת דלק לחץ גבוה ואת נושא הפיח.

הפיח פשוט נושא שעולה המון בפורומים בחו"ל לא תמיד בציון הדגם המדוייק.

בנושא ההמלצה : נשארת בעינה. אם מחליפים את החלקים בעייתיים יש לך עוד כ 100K של שקט, זה דיי והותר

במיוחד לאור העובדה שחלק מהמק"טים עברו שידרוג אמיתי .

עכברוני: המק"ט של הטרמוסטט שנתתי למעלה: מתאים גם ל DS3 .תגיד לג'ובאני.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא ידעתי שבדגם מנוע N16B16A אין הזרקה ישירה וחסכתי לי כאב ראש לפחות מהבחינה של הפיח וכשל המשאבה בלחץ גבוה.

 

חשבתי שרק הטורבו הוא הבעייתי.

 

טוב לדעת.

פורסם

קודם כל תודה על התשובות.

 

המיני המועמדת לרכישה עברה כ- 40,000 ק״מ. אני מודע לכך שמדובר ברכישה של רכב שאינו חדש וצפוי לתקלות כאלו ואחרות החשש שלי היה שמדובר במשהו חריג לרעה במנועים האלו ובעלויות גבוהות מהממוצע.

 

אם הבנתי נכון את התשובות שלכם ומידע נוסף שאספתי ממקורות אחרים אז נרגעתי אין ברכב/ מנוע הספציפי הזה עם ה122 כ״ס משהו חריג לרעה. אז כנראה שנלך על זה בכפוף לבדיקת היסטוריית הטיפולים כמובן.

 

שוב תודה על המידע.

×
×
  • תוכן חדש...