Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני צריך את עזרתכם

בחיפוש רכב עד 40000 שח משפחתי אוטמטי

הגעתי לשני אופציות

האחד זה יונדאי i25 שנה 2013 102000 קמ רשום השכרה

השני זה סקודה ראפיד עם 120000 קמ ליסינג שנת 2014..

איזהו רכב נחשב בטיחותי יותר ? ואמין יותר?

תודה

פורסם

שתיהן לא שיא הבטיחות, היונדאי אמינה בהרבה על פני הראפיד (במצב המוצא)

 

שתיהן עברו שחיטת כדת וכדין היאה להשכרה ביונדאי וכיאה לליסינג בראפיד (120 אק"מ) ב 3 שנים זה שחיטה.

 

רד מהאופציות האלה וחפש לך משהו אחר. במיוחד בשל העובדה שהתקציב שלך לא גדול והתקלות בראפיד יקרות להחריד ויונדאי תפתיע אותך לאחר שננהגה בחברת השכרה ( וכולנו יודעים מה עובר רכב השכרה).

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
שתיהן לא שיא הבטיחות, היונדאי אמינה בהרבה על פני הראפיד (במצב המוצא)

 

 

שתיהן עברו שחיטת כדת וכדין היאה להשכרה ביונדאי וכיאה לליסינג בראפיד (120 אק"מ) ב 3 שנים זה שחיטה.

 

רד מהאופציות האלה וחפש לך משהו אחר. במיוחד בשל העובדה שהתקציב שלך לא גדול והתקלות בראפיד יקרות להחריד ויונדאי תפתיע אותך לאחר שננהגה בחברת השכרה ( וכולנו יודעים מה עובר רכב השכרה).

 

תודה על המענה קודם כל

איזה אופציה אמינה ובטוחתית נכנסת לי לתקציב הזה

זוג פלוס תינוקת הרכב יסע בשנה 10000 קמ

יש לנו עגלה ממש קטנה ככה שלא צריך בגאז ענק

חשוב הבטחיתות והאמינות

פורסם

מאזדה 3 מנוע 2.0 שנת 2011

 

הונדה סיוויק 1.8 גם בערך באותם שנתונים.

 

מאוד אמינות, ללא טורבו או גירים רובוטיים ( הרבה נבהלים מהשילוב הזה )

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...