Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

התאורה של המחוונן עבור ההילוכים אוט' (R N D 1 2) אינה מאירה פתאום. בלוח השעונים הכל בסדר, בלילה יותר נוח לראות לאיזה הילוך משלבים.

1. מה לבדוק ? (פיוז או מנורה או משהו אחר)

2. איך מחליפים מנורה אם צריך ?

3. אשמח אם למישהו יש קישור לספר הרכב הזה ב pdf

תודה.

פורסם
היי,

התאורה של המחוונן עבור ההילוכים אוט' (R N D 1 2) אינה מאירה פתאום. בלוח השעונים הכל בסדר, בלילה יותר נוח לראות לאיזה הילוך משלבים.

1. מה לבדוק ? (פיוז או מנורה או משהו אחר)

2. איך מחליפים מנורה אם צריך ?

3. אשמח אם למישהו יש קישור לספר הרכב הזה ב pdf

תודה.

דבר איתי בפרטי ותקבל הסבר.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אני זוכר גם שאמר שלא להקשיב להצעות של אנשים בפרטי ורק שהאנשים המוסמכים לכך במוסכים יבצעו עבודות. מבולבלים? גם אנחנו.

פות"ש, אני מבקש ממך, אם מישהו מציע לך משהו בפרטי, לפנות למנהלים מיד.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי eidl113
פורסם
לפי השרטוט המצורף , נראה שמדובר ביחידה בפני עצמה שיושבת על ידית ההילוכים ונשלפת עם קליפסים.

 

מקווה שיעזור לך

[ATTACH=CONFIG]491620[/ATTACH]

איפה בתמונה שצירפת יושבת המנורה ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...