Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אחותי צריכה להחליף ליונדאי I20 שלה בולמי זעזועים אחוריים.

 

הנחתי אותה לגשת לחנות חלפים ולרכוש מותג אמין והמלצתי על המותג Mando הקוראני שיש לי איתו נסיון מאוד טוב.

 

לאחר שהיא רכשה ( 450₪ ) וקפצה למוסך שלנו הסבירו לה שמה שמכרו לה כ Mando זה בהכרח לא Mando.

 

אשמח לעזרתכם להבין מה מכרו לאחותי והאם ייתכן שזה המותג Mando הקוראני שבמקרה הזה מייצר בטורקיה?

בנתיים הנחתי אותה לא לבצע את ההתקנה ומחר אני אקפוץ להחזיר ולקנות משהו אחר.

 

 

ניב

WhatsApp Image 2017-07-19 at 18.48.50.jpeg

WhatsApp Image 2017-07-19 at 18.48.51.jpeg

פורסם

תודה Tom.

קצת מעצבן שמכרו אותם לאחותי בתור Mando קוריאה.

 

האמת שהיום לאחר סבב טלפונים אני מגלה שמאוד קשה להשיג מנדו קוריאה בארץ.

התקשרתי להמון עסקים באזור חדרה ולכולם הייתה תשובה זהה שאין במלאי.

 

אלו מותגים אחרים יתאימו ל I20 ולא נופלים באיכות ממנדו?

פורסם

מחזק את תום, תחסוך לעצמך עוגמת נפש ואל תתעסק עם חנויות חלפים שהם לא מה שצוין בהודעה של תום.

 

כולם פשוט מתעסקים בזבל וינסו לשכנע אותך לקנות זבל.

 

בנוסף עוד חנות לרשימה של תום - אייפקס מוטורס בירושלים.

 

וזהו לצערי.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...