Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פעם אני רואה את השאלה הזו עולה.

אז מנסיון, היום חזרתי אחרי חופשה של עשרה ימים:

1. מיצובישי לנסר 2009, מצבר בן שלוש +, הניע כמו נינג'ה בסטרטר ראשון וקצר.

2. פיאסטה 2014 עם מצבר מקורי, כנ"ל.

מסקנה שלי שגם אחרת שבועיים לא צריכה להיות שום בעיה.

ליאור.

פורסם

לפני שנה בדיוק חזרנו מ12 יום בחו"ל ולמרות שבקשתי מהילדים להניע מדי פעם זה לא בוצע מספיק .

התוצאה : מצבר סטארט-אפ וורטה בן שנתיים וחצי גמגם ולמרות שהניע עם כבל הרגשתי שלא ממש התאושש והחלפתי.

כנראה יש דוגמאות לכאן ולכאן

פורסם

מה זה נקרא מדיי פעם?

ואחרי ההתנעה, לאיזה מרחק נסעו עם הרכב? או כמה זמן הרכב נשאר מונע?

לי זה נשמע כמו עודף התנעות.

 

לגבי מה שכתב פות"ש.

יצא לי הרבה פעמים כמו במילואים וכדומה, להשאיר את הרכב ללא נסיעה במשך שבועים או שלושה, אף פעם לא היה לי בעיות בהתנעה.

פורסם

יש לי רכב ששוכב בחנייה פעם בחודש-חודשיים-שלוש אני מניע אותו והכל בסדר. עבר השבוע הנעה שלישית.

הדלק כבר כמעט בן 7 חודשים והמנוע מסרב למות. (בניגוד לשאר הרכב).

פורסם
מה זה נקרא מדיי פעם?

ואחרי ההתנעה, לאיזה מרחק נסעו עם הרכב? או כמה זמן הרכב נשאר מונע?

לי זה נשמע כמו עודף התנעות.

 

לגבי מה שכתב פות"ש.

יצא לי הרבה פעמים כמו במילואים וכדומה, להשאיר את הרכב ללא נסיעה במשך שבועים או שלושה, אף פעם לא היה לי בעיות בהתנעה.

בקשתי פעם בארבעה ימים -לא יודע בפועל מה עשו . בכל מקרה , לא נסעו עם הרכב

פורסם

זה מאד תלוי במצבר וברמת הצריכה כשהרכב עומד (שעון למשל, מערכות מיגון או חלילה זליגת חשמל שאופיינית יותר לרכב ישן).

ברכב תקין עם מערכות מיגון סטנדרטיות ומצבר במצב טוב-ממוצע, אין בעיה להשאיר שבועיים מניסיון עם מספר רכבים.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

במכוניות ישנות ללא מערכות אלקטרונית שצורכות זרם ב stand by, עם מערכת חשמל תקינה וללא זליגות אפשר להניע גם אחרי חודשיים - שלושה.

 

 

פורסם
במכוניות ישנות ללא מערכות אלקטרונית שצורכות זרם ב stand by, עם מערכת חשמל תקינה וללא זליגות אפשר להניע גם אחרי חודשיים - שלושה.

 

המקסימום שלי, עם פורסטר 2001: הנעה במכה ראשונה אחרי כמעט תשעה חודשים כולל חורף. חשבתי שאני הוזה.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...