Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי את המתח של המצבר אתמול בערב 12.64V. בדקתי שוב היום בבוקר 12.54V.

האם תקין?

האם יש דרך פשוטה ואמינה לשלול או לאמת זליגה עם רב מודד?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

כן. כשהאוטו כבוי לנתק צמה אחת מהמצבר ולהכניס את המודד בינהם ולראות כמה מילי אמפר נשאב. עד 20mA זה סביר (איתוראן וכו). ברכבים חדשים, אם האוטו בדיוק נסע, יש לבצע את הבדיקה אחרי רבע שעה כי יש מערכות שנסגרות בעיכוב.

הכי טוב זה רב מודד עם צבת השראה כי אז לא מנתקים שום דבר במצבר

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

זליגה סבירה עד 50mA. בהרבה מכוניות מודרניות מערכת חשמל נכנסת למצב sleep אחרי כ 20-30 דקות וצריך לבדוק זליגה במצב זה. הבעיה שחיבור/ניתוק מצבר יוציא את המערכת ממצב sleep ואז המדידה לא תהיה מהימנה, ז"א צריכת זרם גבוהה יותר מאשר במצב sleep.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

המדידה בין אתמול להיום היא שונה בגלל מרווחי הזמן שבהם הרכב נח וזה מצב תקין שיירד ולא ישאר על 12.64.

תמשיך לעקוב ולראות אם המתח ממשיך לרדת מתחת ל 12.5.

פורסם (נערך)

האוטו בן 8, ואין בו מערכות חכמות כלשהן עד כמה שידוע לי (קיה סראטו 2009). המערכות היחידות שאמורות לצרוך משהו במנוחה הן של השלטי נוחות, הרדיו והשעון. אין קודן או איתורן.

אני אחזור על הבדיקה בסופ"ש, לפני ואחרי. במהלך השבוע האוטו נוסע ככה שאני לא לחכות יותר מלילה.

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
בדקתי את המתח של המצבר אתמול בערב 12.64V. בדקתי שוב היום בבוקר 12.54V.

האם תקין?

האם יש דרך פשוטה ואמינה לשלול או לאמת זליגה עם רב מודד?

תקין לחלוטיין. אם הייתה זליגה גבוהה המתח היה יורד הרבה מתחת ל-12.5 וולט.

איזה כייף לי :)

פורסם
זליגה סבירה עד 50mA. בהרבה מכוניות מודרניות מערכת חשמל נכנסת למצב sleep אחרי כ 20-30 דקות וצריך לבדוק זליגה במצב זה. הבעיה שחיבור/ניתוק מצבר יוציא את המערכת ממצב sleep ואז המדידה לא תהיה מהימנה, ז"א צריכת זרם גבוהה יותר מאשר במצב sleep.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

מה זה מצב sleep?

תוכל לשפוך עבורי אור, כי זה מעניין

פורסם

במצב זה מחשב שמנהל את מערכת החשמל מכבה אורות (גם אם השארת אותם דלוקים, למעט אור חניה), מכבה תאורה פנימית, מכבה רדיו, מכבה תאורה בלוח שעונים, מוריד מתח חשמלי מכל המערכות שלא צריכות לעבוד.

 

אם תרצה להדליק אורות במצב זה, אחרי שהרכב חנה כמה שעות, הם לא ידלקו.

זאת אומרת ידלקו רק אחרי שתכניס מפתח ותפתח סוויץ', מה שמוציא את המערכת ממצב sleep.

 

ברכב שיש לו מערכת כזאת, מצבר לא יתרוקן אם שוכחים אורות דלוקים.

 

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

זה פיצ'ר מובנה במערכת חשמל, לא משהו שאפשר לכבות/להפעיל.

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

ברכבי יונדאי השונים כגון :I20/30 קיים נתיך ייעודי לניתוק רוב צרכני החשמל ברכב במידה והנהג לא מתכוון לנסוע עם הרכב תקופה ארוכה או לשם אחסנת הרכב למספר חודשים למניעת פריקת המצבר.

איזה כייף לי :)

פורסם

חזרתי לעדכן, חמישי בערב היה 12.51, ראשון בבוקר 12.43. אני מסיק שהכל תקין.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...