Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה רצינית (אני רציני)

 

כל פעם שאני מתחיל את המחשב הקוו שמפריד את החלונות הפתוחים מה QUICK LAUNCH ב TASKBAR זז לצד הכי ימיני (תראו בתמונה)

למה זה קורה ? יכול להיות שמחקתי איזה קובץ ששומר את המצב שלו ?????

איך אני מסדר את זה זה מעצבן לאלללהה !!!!

desktop.jpg

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

וואי שכחתי כבר איך עובדים עם המערכת הפעלה הזאת...

אבל אם אני לא טועה:

לחץ שם באיזור קליק ימני וחפש LOCK TOOLBAR.

זה אמור לפתור את הבעיה.

 

 

אדם.

פורסם

אדם זה לא קשור לזה

גם עם אני עושה את זה החלונות מופיעים בהתחלה מצומצמים לצד הימיני. אני לא מבין את זה

זה כאילו כל פעם שאני מתחיל את המחשב מישהו לוקח ומזיז אז הקוו הזה ימינה

 

תודה :)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

זה קרה לי פעם...

 

תנסה לשחק עם כל סרגלי הכלים שם עד שאתה רואה שהם ''נתקעים'' ולא זזים, אחרי זה תנסה לנעול.

אני אנסה לחפש עוד פתרונות אם אני אמצא מישהו עם מערכת הפעלה כזאת...

 

בהצלחה :|

אדם.

פורסם
עזבו אתכם מלענות על שאלות.

 

אני רוצה לדעת מי התינוק החייכן הזה, ועכשיו.

 

צבי

זה התינוק שמזיז כל לילה את ה Quick Launch לצד ימין וזה חיוך של "דפקתי לך את המחשב שוב"..

אבל בחזרה לנושא:

 

דרך ארוכה, הסבר לתיקון (עם תנאים):

Check and make sure your quick launch folder is there

 

%Appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

 

If it isn't click start \ run

type in IE4UINIT.EXE and click enter it will recreate the folder

 

If it is there

Click Start \ Run and type in

REGSVR32 /i SHELL32.DLL

click enter

 

Click Start \ Run and type in

REGSVR32 /i BROWSEUI.DLL

click enter

 

 

 

 

 

Restart windows and enable quick launch

דרך קצרה, תוכנה שאמורה לתקן את הבעיה - על אחריותכם בלבד:

http://www.kellys-korner-xp.com/TaskbarRepairToolPlus!.zip

 

 

ד.א: אלו תיקונים ל XP - לא יודע לגבי 2000/ME/98SE.

פורסם
עזבו אתכם מלענות על שאלות.

 

אני רוצה לדעת מי התינוק החייכן הזה, ועכשיו.

 

צבי

האחיינית שלי !!!!

איזה מדהימה הא !! :)

 

 

תודה לכולם....

בסוף המחשב שלי קרס, ועשיתי כבר FDISK :)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

×
×
  • תוכן חדש...