Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורקינט חשמלי


R'n'B
שימו לב! השרשור הזה בן 2471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כמה ימים הייה לנו כנס מטעם החברה באזור הטיילת בת"א.

ביום יום אני מגיע מהצפון ברכבת ובהמשך עם הקורקינט למשרד.

ברגע ששמעתי על כנס, קפצתי על ההזדמנות לעשות טיול על הקורקינט.

התחלתי את דרכי חזרה בשעת הערב לאורך הטיילת בת"א, חתכתי משם לפארק הירקון, משם המשכתי לרכבת אוניברסטה ומשם חזרה הביתה לצפון.

היות וזאת הפעם הראשונה שאני מסתובב באזור הזה בת"א, הופתעתי לגלות כמה האזור הזה ידידותי לרוכבי אופניים ודו גלגלי קל.

המסלול נמדד עם Garmin fenix 3 HR:

 

Screenshot_20170711-190723.jpgScreenshot_20170711-190846.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מסתמן שגם אני צריך להתחשמל...

 

גם אני שמעתי הרבה על INOKIM ועל MII2, ואז פגשתי קולגה שרכש IMAX S1+ (מבית MAGNUM, למי שמכיר את האופניים).

הSPEC כמעט זהה לשני הנ"ל: סוללת 48V, צמד בלמי דיסק (מכאני), מהירות מירבית 32 קמ"ש וטווח של 30 ק"מ.

מתקפל, ולמרות המשקל (~18 ק"ג) נוח לנשיאה, בעיקר עבור פרופיל השימוש שלי שכולל רכבת / טרמפים.

 

היום אני מקבל אותו מהחבר ל overnight, אשתמש בו עבור נסיעה בתוואי המיועד ע"מ לוודא שזה מספיק טוב לי: מדובר במרחק של 6 ק"מ שעובר בכביש כפרי (ולכן דליל למדי מרכבים).

היתרון המרכזי: יש נק' שירות בצפון, והמחיר זול באופן משמעותי: 5000 ש"ח (לעומת אזור ה6,000-7,000 לצמד הנ"ל, בגרסאות הבכירות של 48V).

 

אם למישהו יש רשמים / עצות / דברים חשובים לשים אליהם לב - אשמח להשכיל.

אעדכן את רשמיי בהמשך.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה. ממליץ לבדוק גם את scoot air. משתמש בו כבר חודשיים בנסיעות יומיומיות לרכבת ובחזרה, כ-5 קילומטר לכיוון. הפלוס שלו שהקיפול הוא בכידון ולא בשלדה, מה שהופך את הכלי למוצק הרבה יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתמן שגם אני צריך להתחשמל...

 

גם אני שמעתי הרבה על INOKIM ועל MII2, ואז פגשתי קולגה שרכש IMAX S1+ (מבית MAGNUM, למי שמכיר את האופניים).

הSPEC כמעט זהה לשני הנ"ל: סוללת 48V, צמד בלמי דיסק (מכאני), מהירות מירבית 32 קמ"ש וטווח של 30 ק"מ.

מתקפל, ולמרות המשקל (~18 ק"ג) נוח לנשיאה, בעיקר עבור פרופיל השימוש שלי שכולל רכבת / טרמפים.

 

היום אני מקבל אותו מהחבר ל overnight, אשתמש בו עבור נסיעה בתוואי המיועד ע"מ לוודא שזה מספיק טוב לי: מדובר במרחק של 6 ק"מ שעובר בכביש כפרי (ולכן דליל למדי מרכבים).

היתרון המרכזי: יש נק' שירות בצפון, והמחיר זול באופן משמעותי: 5000 ש"ח (לעומת אזור ה6,000-7,000 לצמד הנ"ל, בגרסאות הבכירות של 48V).

 

אם למישהו יש רשמים / עצות / דברים חשובים לשים אליהם לב - אשמח להשכיל.

אעדכן את רשמיי בהמשך.

 

תשים לב שיש להם טעות.

לסקוטר רק בלם אחד, דיסק אחורי.

17 ק"ג זה קצת כבד. אם אתה צריך לקחת אותו על הרכבת, תבדוק אם זה לא מהווה בעיה עבורך.

האינוקים שוקל 13 ק"ג.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדגם בארץ יש שני בלמים

הוא אכן כבד, ובעוד שזה לא כזה הציק לי באזור רגיל - באזור צפוף יותר כמו הרכבת זה היה מעיק

נוסע על 30 קמ"ש בלי בעיה, יציב למדי, בסה"כ כלי תחבורה שימושי לאללה

 

אני מעוניין לבדוק גם את המיי2, היות ושמעתי ביקורות מאוד חיוביות. סביר להניח שארכוש את אחד מהם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר התכוונתי "להם", התכוונתי לחנות שמוכרת אותם בארץ.

http://www.magnumbikes.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8/i-max-s1/

בלם אחורי בלבד. תרים טל' תברר, אולי התמונות לא מעודכנות.

 

הMII2 ממש אחלה, יש אותו לכמה חברים שלי והם מאוד מרוצים, בנוסף הוא עושה קצת מעל 30 קמ"ש.

אם להשוות בגודל בין אינוקים למMII2, האינוקים קטן יותר ונכנס טוב יותר מתחת למושבים ברכבת. הMII2 יבלוט יותר למעבר.

לדעתי משקל משחק תפקיד קריטי פה מי שמתכנן להתנייד עם הסקוטר ברכבת. ישנם מצבים שאני צריך לעלות איתו במדרגות או לחכות איתו ביד במעבר וזה אכן לא נעים להחזיק כמה דק' רצופות 13 ק"ג ביד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לא היה ברור, אני נסעתי עליו אתמול עד הבית... יש שני בלמים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, שני בלמים זה סכנה בטיחותית, בעיני. בלם דיסק אחורי טוב מספיק בהחלט. היו לי שני חברים שנמרחו בגלל טעות בבלימה עם הבלם הקדמי.

 

מה שנוח ב-Scoot Air, זה שהוא שוקל כ-12 קילו בלבד. בנוסף, גם במצב מקופל אני מסיע אותו על הגלגל האחורי בצורה נוחה מאוד בגלל אופן הקיפול שלו, מה שלא מצריך אותי לסחוב אותו בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לצערי כאן אתה טועה - מתוך נסיון עתיר שנים באופניים, הבלם *הכי* חשוב הוא דווקא הקדמי.

אני מבין לגמרי מדוע אתה טוען את שאתה טוען - בלם קדמי עלול להפוך אותך אם הוא חזק מספיק. שימוש לא נכון בבלם קדמי הוא מסוכן יותר משימוש לא נכון בבלם אחורי.

 

אבל בתוואי שטח שכולל ירידות, הבלם הקדמי חשוב משמעותית יותר מהאחורי, היות והוא אפקטיבי יותר ובהפרש ניכר.

 

אז אם אתה בשטח מישורי נטו, ואתה לא מנוסה ברכיבה - אתה צודק שעדיף אחורי.

אבל בשטח עם שיפוע, זה לא נכון (ממש ברמת הפיזיקה).

 

באופניים שלי אני ארכב (ורכבתי כשזה קרה לי פעם באמצע רכיבה) עם בלם אחורי תקול, זה מבאס אבל זה אפשרי.

עם בלם קדמי תקול אני לא עולה על האופניים, שכן בירידה אתה עלול למצוא עצמך בסיטואציה בה אתה מתדרדר ללא שליטה...

 

קיצר עדיף לשפר את הרוכב מאשר להאשים את החומרה.

 

אגב - לאיזו מהירות מגיע הסקוטאייר?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אני מבין למה אתה מתכוון, אבל סקוטר זה לא אופניים.

מרכז הכובד שונה לגמריי + גלגלים הרבה יותר קטנים יוצרים משוואה שונה לגמרי לבלם הקדמי.

 

לגבי Scoot Air - הגרסא שיש לי, גירסת הביניים של ה-Wide, מגיעה ל 30 קמ"ש במישור, כמה קילומטרים יותר במדרון.

 

עריכה:

בכל מקרה, בשימוש נכון בסקוטר אין שימוש בבלמים יותר מידי. אני נאלץ לבלום בנסיעה של 5 קילומטר פעמיים, וגם זה כבר במהירות של כ-12 קמ"ש (צמתים במקרה שלי).

עריכה אחרונה על ידי garicho
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיימקס נוסע על 32 קמ"ש, ומגיע ל35-6 כשיש קצת רוח

 

מתכוון לבדוק את המיי2, אעדכן רשמים.

 

מחפש מקסימום מהירות, יציבות - ורק אז משקל וטווח (בסדר הזה בדיוק).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, זה מאוד תלוי במשקל (של המשתמש). יש לי חבר ששוקל 60 קילו, והוא מגיע עם הסקוטאיר למהירות של 35-6 במישור, כמה קמ״ש יותר עם רוח/מדרון.

 

בגדול, המינוס בקורקינטים האחרים זה בעיית השילדה בגלל הקיפול לפני הגלגל. הכרתי כמה חברה עם אינוקים שהמכלול של הגלגל הקדמי התחיל לרעוד אחרי כמה חודשים בגלל שכולו ישב על פין חיבור אחד. ואין מה לעשות עם זה, גלגל קדמי חוטף.

 

בסקוטאיר הקיפול בקידון אז כל השלדה היא מקשה אחת. הרבה יותר יציב. בנוסף, הרבה יותר נוח להסחב איתו בתחנות ומקומות בהם הוא צריך להיות מקופל (קניונים וכאלה). מצרף צילום מהבוקר ברכבת.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה גם נוח יותר לנשיאה...

איך עובד מנגנון החיבור בין ההיגוי לגלגל?

אבדוק קצת יותר על סקוטאייר

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוט של ההגה יושב על ציר והוא זה שמתקפל. יש מנגנון חיזוק + טבעת אבטחה. בגדול, בגלל אופן הקיפול זה מאפשר להסיע את הקורקינט בנוחות על הגלגל האחורי לכל מקום בלי צורך לסחוב שום דבר. פטנט יפה.

 

בגלל שהכידון לא באמת נושא שום משקל, אין צורך במנגנון מסיבי לקיפול שלו.

 

4dd0ce72-5ebb-4f0b-8019-3346c4c71252.jpgf5af4703-0643-4a21-858a-10b42a3f36c7.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...