Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, כרגע בבעלותי יונדאי I25 שנת 2012, נפח מנוע 1600.



אני מחפש להחליף את הרכב למשהו יותר זול וחסכוני בצורה משמעותית, הרכב שלי כרגע עושה 1:11 במקרה הטוב מחוץ לעיר.

יש לכם המלצות על רכב שאוכל לקנות בערך באותו תקציב שבו אמכור את היונדאי שלי?(אמכור אותה לדעתי בסביבות ה 45, קניתי ב 50 לפני שנה)

אני מחפש רק אמינות וצריכת דלק, כל השאר לא כל כך משנה לי.

פורסם

אם אתה מתכוון להישאר באותה הקטגוריה תישאר עם היונדאי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא משנה לי להחליף קטגוריה בשביל צריכת דלק טובה יותר, גם רכב מיני או סופר מיני בא כרגע בחשבון.

אני הולך להיות סטודנט בקרוב ואתחיל לנסוע הרבה יותר ממה שאני נוסע עכשיו, לכן השינוי מגיע ואיתו החלפת הרכב בעקבות צריכת הדלק הכל כך לא טובה של היונדאי.

פורסם

ידני מתאים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני חושב ששווה להחליך רק אם אתה נוהג המון ק"מ. ואז כבר כדאי לשקול דיזל אםן תמצא אחד במצב סביר

אם הרכב שלך אמין אז למה להסתבך עם רכב לא ידוע? בתיקון אחד מיותר כל החסכון בדלק ירד לטמיון במוסך.

 

אם אתה במקרה הטוב עושה 1:11 מחוץ לעיר אז ייתכן שהבעיה ברגל ימין. נסה לשפר הרגלים. לנהוג קצת יותר לאט, להאיץ במתינות ולגלוש לרמזורים

פורסם

אם הוא הולך על ידני אפשר לקנות מיני חדשה שתהיה הרבה יותר חיסכונית, 0 תקלות למשך כמה שנים הבאות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני נוהג רגוע לחלוטין, בדקתי גם את העניין הזה שאולי אני מאיץ ברכב ולא נוהג נכון, נהגתי במתינות למשך תקופה וצריכת הדלק לא השתנתה. אני עושה עם מיכל של 43 ליטר בקושי 400 ק"מ במקרה הרע. במקרה הטוב 450 אם הרכב מפרגן לי.

 

אני מחפש אוטומט.

לקחתי בחשבון כרגע את הספייס סטאר, העניין הוא ששמעתי מאנשים שיש לה בעיות אמינות קלות, האם זה באמת נכון?

ועד כמה צריכת הדלק שלה באמת חסכונית?

תשמעו אני מרוצה מאוד מהיונדאי שבבעלותי כרגע, הרכב מאוד אמין ואני לא מחפש איזה חווית נהיגה מטורפת ככה שאני מרוצה מהתמורה שהרכב נותן לי, רק עניין הדלק מפריע לי והוא קריטי כי אני הולך לנסוע מעל ל 400 ק"מ בשבוע.

רכב חדש גם לא כל כך בא בחשבון, המטרה היא למכור את היונדאי ולקנות רכב באותו מחיר ואפילו פחות.

פורסם

לי יש כזאת 3 שנים עם 52 אלף ללא בעיות.

גם לא שמעתי על בעיות.

אצלי בבין עירוני הצריכה כ 1/17-18 בשיוט אני מגיע ל 1/20 ויותר, הרכב מאוד חיסכוני.

עשיתי עליה סיקור וידיאו וסיכומי שנה, מציע לראות ולקרוא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לי יש כזאת 3 שנים עם 52 אלף ללא בעיות.

גם לא שמעתי על בעיות.

אצלי בבין עירוני הצריכה כ 1/17-18 בשיוט אני מגיע ל 1/20 ויותר, הרכב מאוד חיסכוני.

עשיתי עליה סיקור וידיאו וסיכומי שנה, מציע לראות ולקרוא.

 

אשמח לקישור לסיקור.

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...