Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חברים (סובארו B4 2006 )

הבוקר לאחר נסיעה מאומצת שמתי לב לחום מנוע חם מהרגיל (שעון החום הראה מעל החצי) נעצרתי ופתחתי מכסה מנוע וראיתי שכל המים התפרצו החוצה, מקור ההתפרצות לא מובנת, מיכל המים הרזרבי נשאר מלא , הרדיאטור נשאר קר ואין סימן המעיד שזה מהפקק של הרדיאטור.

מה יכולה להיות הבעיה.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

איזה נוזל קירור יש באוטו?

 

תבדוק שהמאווררים נכנסים לעבודה, עדיף לעבוד עם מחשב רכב כדי לרשום באיזה טמפרטורה המאווררים נכנסים לעבודה.

פורסם
בוקר טוב חברים (סובארו B4 2006 )

הבוקר לאחר נסיעה מאומצת שמתי לב לחום מנוע חם מהרגיל (שעון החום הראה מעל החצי) נעצרתי ופתחתי מכסה מנוע וראיתי שכל המים התפרצו החוצה, מקור ההתפרצות לא מובנת, מיכל המים הרזרבי נשאר מלא , הרדיאטור נשאר קר ואין סימן המעיד שזה מהפקק של הרדיאטור.

מה יכולה להיות הבעיה.

 

מה הבעיה ?שים מים חדשים ותן לרכב לעבוד ותתחיל לבדוק מאיפה הנזילה.תבדוק צינורות חיבורים ומשאבת מים,יכול להיות גם סדק ברדיאטור.

 

למה המים ממיכל הרזרבי לא נשאבו המיכל מלא נוזל קירור ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם (נערך)

יש מספר סיבות..

אם פקק דפוק אז אין שאבה,אם יש חור או סדק ברדיאטור ואין ואקום במערכת אז אין שאיבה גם.

תבדוק גם שרדיאטור מלא ואז תן גז,תבדוק שמים לא קופצים חזק ואין גזים.

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם
יש מספר סיבות..

אם פקק דפוק אז אין שאבה,אם יש חור או סדק ברדיאטור ואין ואקום במערכת אז אין שאיבה גם.

תבדוק גם שרדיאטור מלא ואז תן גז,תבדוק שמים לא קופצים חזק ואין גזים.

 

נמצאה התקלה סדק בתפר העליון של הרדיאטור.

רדיאטור מקורי כולל מי קירור ועבודה 1700₪

רדיאטור סיני 1200₪ כולל מי קירור ועבודה.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

אם עדיין לא החלפת רדיאטור ממליץ לך לבדוק מחירים מול אבי פרטס.

הימור שלי ,שעלות רדיאטור תגמר בהרבה פחות ממה שהוצע לך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מחזק את הבחור שמעליי, בדיוק השבוע החלפתי רדיאטור בלגאסי כמו שלך,

 

צור קשר עם זאוס בפרטי, הוא קנה באבי פרטס ויודע מה המחיר.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?94350-zeus_the_king

 

תקנה כמובן גם גלון נוזל קירור איכותי, ותבצע את ההחלפה לבד. מאוד נוח וקל ברכב הזה. (גם קולר הגיר נפרד ולא עובר ברדיאטור, כך יש לך פחות 2 צינורות להתעסק איתם)

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...