Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שאלה תמימה, אם היבואן מפרסם מחיר "השקה": 89,900 ש"ח

 

האם יש איזו דרך להוריד אותו במחיר?

(בהנחה שאין לי בעיה לשלם את כל הסכום בכל דרך שירצה)

עריכה אחרונה על ידי Nitzanw
פורסם

לעיתים במידה ואתה משלם "במזומן"-ללא צורך במימון/טרייד-אין או כל דבר אחר בהחלט כן.

לאו דווקא במחיר נמוך יותר-לפעמים גם בתוספות לא מובנות ללא תשלום או שוברים לטיפולים ראשוני במוסכי היבואן מתנה.

תמיד שווה להתמקח,אין מה להפסיד אלא רק להרוויח כי תמיד אפשר לקנות ב"מחיר ההשקה".

מה גם,שאסור לשכוח שהנציג שמולך-סביר להניח שעובד על עמלות מכירה,בעל אינטרס לשכנע אותך ולהתאמץ להשיג לך מחיר הכי טוב עד כמה שהוא יכול במידה והוא אכן משוכנע שאתה באת לסגור את העסקה במקום במידה ותקבל תנאים טובים.

פורסם

אני אדבר תכלס, אני בכלל הייתי בכיוון של לקחת סיאט ליאון 2015 1.2 ליטר.

פתאום הופיעה לי הפרסומת של הC3 החדשה שנראית לא רע ועל פניו נראית יותר מפנקת מבחינת הפנים של הרכב.

(המנוע לא מלהיב כאן או כאן)

 

המחיר של הליאון קצת יותר נמוך (מבחינת מה שאפשר למצוא ביד2).

 

אז אני תוהה אם יהיה אפשר ללחוץ את המחיר של הC3 עוד קצת למטה.

 

ואני יודע שהליאון והC3 הן כלל לא באותו קטגוריה אבל על הנייר אני לא מוצא הבדלים ענקיים בין השתיים...

פורסם

אז בסיטרואן לא הסכימו לזוז מילימטר.

 

האמת? ה- "אשת מכירות" המנומנמת לא ממש ידעה יותר מדי ונראה שלא ממש התאמצה למכור.

 

אז התחדשתי בליאון 2015.

פורסם

אני לא מבין את אנשי המכירות האלה, גם אצלי, כשהתלבטתי בין טויוטה ליונדאי, ההתלבטות נעלמה ברגע שטויוטה הבהירו שאין שקל הנחה, ביונדאי לעומתם היו ממש נדיבים.

בכל מקרה, לדעתי, אחד הכלים הכי חזקים שיש לנו כלקוחות זה לדעת באיזה מחיר נמוך ביותר ניתן לרכוש.

למה שלא נעשה כאן בפורום טבלה בה כל אחד שרכש רכב מסוכנות בשנתיים האחרונות ירשום את הדגם ומחיר הרכישה?

×
×
  • תוכן חדש...