Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב אני יוציא רשיון על "עד 500"

רציתי לדעת כמה יעלה קורס נהיגה מתקדמת...

איפה עושים כמה מפגשים בלה בלה בלה....

פורסם
בקרוב אני יוציא רשיון על "עד 500"

רציתי לדעת כמה יעלה קורס נהיגה מתקדמת...

איפה עושים כמה מפגשים בלה בלה בלה....

כל הכבוד על הרצון ללכת וישר להשלים את כל מה שלא מלמדים אותנו לטסט:mm_yeah:

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
לפי הידע שלי לא נראה לי שיש קורסים לנפחים כאלה...

אבל רצוי לשאול...

באמת כל הכבוד וישר כוח

הקורסים מתאימים לכל הנפחים ולכל הרמות

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
יש גם קורס שמתאים ל50 סמק?

מפני שחבר שלי מעוניין בקורס כזה (לא שאני חושב שזה יכול לעזור כל כך).

לקורסים במגרש כל האופנועים יכולים להצטרף, זה לא פונקציה של אופנוע או נפח אלא שליטה של הרוכב

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם

אני בהחלט הולך להירשם בקרוב...

יש לי קצת הוצאות לפני אז זה מתעכב..., אבל עדיין..., קורסים חובה לכל רוכב ללא קשר לנסיון,

וותק בשנים וכו'.

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
לפי הידע שלי לא נראה לי שיש קורסים לנפחים כאלה...

אבל רצוי לשאול...

באמת כל הכבוד וישר כוח

הידע שלך הוא מוגבל, ושגוי.

 

כל אופנוע, כל קטנוע וכל אחד יכולים ולדעתי, צריכים לעבור את הקורס הזה או אחר.

 

לא מלמדים אותך שום דבר הגיוני בשיעורים חוץ מלעבור טסט, לכן קורס כזה הוא בהחלט סיוע הכרחי להשרדות הרוכב.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
לקורסים במגרש כל האופנועים יכולים להצטרף, זה לא פונקציה של אופנוע או נפח אלא שליטה של הרוכב

אתה יודע איפה אפשר לעבור קורס על קטנוע בנפח כזה??

ומה העלות?

×
×
  • תוכן חדש...