Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי סקודה פאביה ידנית 1.2 tsi משנת 2011.

החלפתי את שרשרת הטימינג באיזור ב-K60 לפני כשלוש שנים במוסך מהרכזי בפתח תקווה על חשבון היבואן (מחוץ לאחריות).

בזמן האחרון, יש רעש בהתנעה קרה, כאילו שמשהו מחליק, לרוב בבוקר.

יש לציין שצאז ההחלפה, האוטו עבר 30K בלבד.

 

- חשבתי שמחליפים את השרשרת רק פעם אחת, ולא אצטרך להחליף אותה שוב. האומנם?

- נפגשתם עם בעיה כזאת בסקודה שלכם גם?

- יש סיכוי שיבואן יקח אחריות על זה?

 

תודה.

פורסם

השרשרת עושה רעש של נקישות כשהיא כבר רפויה.

 

אתה כנראה שומע את רצועת האביזרים. זה מותחן אוטומטי אצלך, ככה שכנראה הרצועה עצמה גמורה.

Stay Dirty

פורסם

אם הרעשים הם רק בהתנעות בוקר זה בטח מגיע משרשרת התיזמון

ממליץ לך לנסות לגשת לאותו מוסך שבוצע ההחלפה לפני שלוש שנים ולנסות להוציא באחריות

אם תרצה אנסה לעזור לך בזה תכתוב לי בפרטי

פורסם

אחריות אחרי 3 שנים? על מה אתה מדבר? נראה לי כמו רצועת אביזרים כפי שאסף כתב או שאולי הורכבו חלקי טיימינג מהסדרה הלא תקינה שכושלים עכשיו. לפות"ש, אני מציע לך לא להיעזר בטובות במקרה כזה. הקלטה של הרעש תבהיר את הנושא.

פורסם

תודה. אני אקליט.

אם מדובר בשרשרת טיימינג והורכבה השרשרת מהסדרה הלא תקינה, אזי, לדעתי, היבואן צריך לקחת אחריות.

פורסם
אם הרעשים הם רק בהתנעות בוקר זה בטח מגיע משרשרת התיזמון

ממליץ לך לנסות לגשת לאותו מוסך שבוצע ההחלפה לפני שלוש שנים ולנסות להוציא באחריות

אם תרצה אנסה לעזור לך בזה תכתוב לי בפרטי

אתה טועה ומטעה. גם רצועת אביזרים יכולה להחליק רק בבוקר אך לאוו דווקא. לאחר זמן מה במצב כזה ללא החלפה, זה עובר להחליק שרירותית.

הזול עולה ביוקר

פורסם
תודה. אני אקליט.

אם מדובר בשרשרת טיימינג והורכבה השרשרת מהסדרה הלא תקינה, אזי, לדעתי, היבואן צריך לקחת אחריות.

בעיקרון מה שאסף רשם זה מה שצריך לבדוק אחרי שתקליט והחברים ישמעו יוכלו לעזור באבחנה מדויקת יותר.

הזול עולה ביוקר

פורסם

כן אחריות גם אחריי 3שנים במידה והרכב מטופל ברשת צמפיון במידה שהיועץ שרות מוצא לנכון לעשות ללקוח אחריות חדשה

אחריות אחרי 3 שנים? על מה אתה מדבר? נראה לי כמו רצועת אביזרים כפי שאסף כתב או שאולי הורכבו חלקי טיימינג מהסדרה הלא תקינה שכושלים עכשיו. לפות"ש, אני מציע לך לא להיעזר בטובות במקרה כזה. הקלטה של הרעש תבהיר את הנושא.
×
×
  • תוכן חדש...