Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניחא אחריות של שנתיים, אבל מה יקרה אם יזדקק לאחריות של רצון טוב בשנה השלישית? אני משוכנע שטיפול במוסך שלא שייך לרשת לא יקנה לך נקודות זכות אצלם ורבים מידי המקרים אצל המותג הנ"ל שלקוחותיו נזקקים לשנת אחריות שלישית. בקיצור... אתה כבול. בקש הצעות ממוסכים אחרים ברשת היבואן. למרות שלא הייתי בונה על הפרש משמעותי.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ב VAG אי אפשר להחליף רק שייבה, השייבה מגיעה כחלק מהבורג:

rb090171_is

 

 

 

ומכל ההצעה ההזויה הזאת זה מה שהפריע לך? ה 22 ש"ח של הבורג שמשום מה יש הוראה להחליף אותו?

 

אף פעם לא הצלחתי להבין למה..אולי בגלל השייבה.

אני מכיר את הברגים האלה רק לא ציינתי בתגובה הראשונה שלי שאולי זה ככה גם בVAG, וכן זה הפריע לי וכמו שכתבתי המחיר גבוה מאוד לשמן והוא יכול לטפל בכל מורשה משרד התחבורה, אבל הבנאדם רוצה לטפל במורשה ויש לו אחריות אז מה נגיד לו לא להחליף פלאגים ושיזמין מאיביי?

פורסם

אני מסכים איתך ב 100% שכל ההצעה הזאת היא מגוחכת והסיכוי היחידי שהיא תהיה הוגנת היא אם יורידו את הסעיף של העבודה בגלל העובדה שהם לקחו מחירים לא הגיוניים לכל החלפים שזה פשוט נראה כאילו מחייבים אותו כפול על עבודה.

 

מה שאני בסה"כ אומר זה שדווקא הבורג מתומחר יחסית סבבה וזאת הבעיה האחרונה בהצעת מחיר שהוא קיבל.

 

גם אם תיגש לאיביי ותחפש את הבורג הזה, אתה תגיע בערך לאותו מחיר בניגוד לשאר החלפים שאם יקנה חוץ לרשת היבואן הוא יחסוך מאות שקלים - אך כמו שאמרנו אין לו הרבה ברירות חוץ מלגשת למוסך מחוץ לרשת ולהסתכן בהתנערות היבואן בשנה השלישית ואולי גם בשנתיים הראשונות, כשזה מגיע לצ'מפיון אני לא אתפלא.

פורסם

מסכים אם זה שמעליי. לא הייתי מסתכן ומטפל במהלך שלוש השנים הרשונות אצל צ'מפיון רק בשביל האחריות (במיוחד שנה שלישית של רצון טוב. תטפל אצלהם וכנראה האחריות תהיה גם לשנה השלישית, לא תטפל אצלהם, הם כנראה יתנערו).

 

קראתי שצריך להחליף שמן ברקס כל שנתיים (פעם ראשונה אומרים אחרי 3 שנים ואז כל שנתיים, אבל יש המלצה גם אחרי השנתיים הראשונות להחליף שמן ברקס), תבדוק את הנושא הזה.

 

* אם אני לא טועה, שמן מנוע צריך להיות 5w30

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

כל יצרן קובע החלפת נוזל בלמים בהתאם לנוזל שהוכנס לרכב.

יש יצרנים שממליצים להחליף מדי מספר שנים ארוך יותר משום מה ורוב יצרני נוזל הבלמים, קובעים כי יש להחליף מדי שנה-שנתיים תלוי בסוגו.

לרוב, מדובר על שנתיים באופן די וודאי ברוב כלי הרכב, גם במוסכים מבצעים את זה כעבור שנתיים.

איך מבצעים? זה כבר סיפור אחר.

 

אין "אומרים" יש מה כתוב :).

פורסם

תקנה שמן בחנות חלפים ופלאגים באיביי, וגש למוסך מורשה. גם האחריות תשמר וגם יצא לך הרבה יותר זול.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

דווקא רכישת פלאגים ב EBAY, עלולה להיות בחירה לא נבונה במיוחד אלה אם כן יודעים דגם במדוייק והמוכר סופר אמין.

תלוי איך הם יישלחו וכמה שלמים הם יגיעו אלייך בסופו של יום.

רכישת פלאגים מאתר רשמי כפי שקרה לי, עלולה לגרום למצב שמגיעים פלאגים לא תואמים.

פורסם

כשהייתה לי לאון לפני כמה שנים לא ויתרתי על אחריות של רצון טוב ואת הטיפול עשיתי בצ׳מפיון. תראה את ההפרש של 500 שח כמו הארכת אחריות . ככה אני התיחסתי לזה.

במקום 120000 הרכב עולה 120500.

כשרציתי להביא איתי קסטרול אז אמרו לי שהם יכתבו בקבלה שהשמן סופק על ידי הלקוח. תשמע לי ואל תעשה את זה.

אם תהיה בעיה הכי קטנה יהיה להם במה להיתלות.

פשוט עשה שם את הטיפול ובשנה הבאה תגיע לרון.

זה מה שאני עשיתי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כן. מכיוון שמדובר ב 500 שח לכל היותר . הנזק הכלכלי שיכול להגרם לפותח השרשור במקרה של רצון טוב לא שווה את הסיכון לדעתי. ככה אני פעלתי. זה כמו ביטוח . עושים ומקווים שלא נצטרך לתבוע את החברה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

למען האמת זה ככה, הם מרויחים ים כסף על לקוח שפוחד לאבד את אחריות רצון הטוב, נגיד בן אדם שנוסע 30K זה אומר שהוא עושה טיפול גדול+קטן באותה שנה, טיפול גדול בדרך כלל מסתכם בממוצע ב2000 שקל בערך ואילו הקטן יעלה משהו כמו 750. אם דוחפים ברקסים+צלחות(והם אוהבים לעשות את זה) אז הטיפול הגדול יכול לעלות בסבבה בעוד 1000. למקרים כאלה הייתי קונה קאליבר או מיקרומטר ובודק לפני הטיפול כמה עובי רפידה+צלחת יש שלא ילכו עלייך בשיטת המצליח

פורסם

אתה ממש אופטימי אם אתה חושב שבצ'מפיון אתה תצא בנזק של 1000 ש"ח לדיסקים ורפידות.

 

יש לי בבית הצעת מחיר לאיביזה שלי לדיסקים ורפידות [מקורי] על סך 1900 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

 

וזה רק לקדמי.

פורסם

רועי אני משתדל, 2000 שקל לצלחות קדמיות אני יעדיף לקנות לבד ולהביא להם כי זאת גנבה בקטע רע, במחיר הזה אם איני טועה אפשר להשיג כבר סט לכל האוטו ואפילו אם מתאמצים אז להצליח לדחוף רפידות.

לדעתי אין מבעיה לשפוך כסף על המנוע והגיר (שיטפלו בו איך שהם רוצים ולא יתנערו מהאחריות עליהם) לגבי ברקסים כבר להביא להם לבד(כמובן להשיג מקורי עדיין לא יהיה זול אבל זול באופן מורגש מהם, בשביל הקטע צריך לברר מאבי כמה עולה סט קידמי ואחורי+רפידות) שירכיבו ולהיות עם אצבע על הדופק שלא ידפקו אותך בשיטה כלשהי.

 

פיירבירד אתה מצפה מצ'מפיון שהחליפי שישימו באוטו יהיה זול?(אותו אחד אני די בטוח שתמצא אצל אבי או באיביי בחצי מחיר)


×
×
  • תוכן חדש...