Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחרי שקיבלתי את ההצעת מחיר אכן ברחתי לאבי, קניתי צלחות BREMBO ורפידות של ARE [מקורי] יצא לי בסביבות ה 500-600 ש"ח לסט.

 

עבודה אני יעשה בבית, חסכתי 1300 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה מה שאני אומר, אומנם הם יתנערו לך מאחריות לשנה השלישית אולי(למרות שיתכן מאוד שהיא תשאר כי עדיין אתה טיפלת אצלהם עם חלק מקורי) אבל אני דיי בטוח שסט קידמי מקורי יעלה משהו כמו 1000 שקל עם רפידות(750 בערך לצלחות+250 בערך לרפידה) לתת להם דגל ליד ושילכו להתקין, אומנם אין לך "אחריות" על החלק מצ'מפיון אבל את העבודה הם ביצעו(למרות שאני שומע הרבה שעבודה שתבצע מול סרטון ביוטוב יכולה לצאת טוב יותר מהעבודה שהם מבצעים)

זה אותו הדבר כמו שהם שמים שמן שעומד בתקן אך הוא לא מהטופ המומלץ ולוקחים עליו 300 שקל, בזמן שאפשר להביא קסטרול אדג' בערך ב100 שקל פחות לאותה כמות.(עוד פעם אני חושב שיעשו את הטיפולים למנוע וגיר לפי מה שנראה להם, שלא יתנערו מהאחריות עליהם כי זאת בתכלס החוליה החלשה של הואגיות)

פורסם

אין קשר בין החלפת ברקסים לאחריות על מנוע וגיר.

 

אתה מחויב לבצע החלפות נוזלים\פילטרים על פי הוראות יצרן, ברקסים שביצעת במוסך אחר [או בבית] לא יוציאו את הרכב שלך מאחריות יצרן.

פורסם

^^אני רואה שרק אנחנו פעילים בסוג של דיון, בכל אופן ציינתי זאת לפניכן באחת ההודעות, שיעשה את הטיפול למנוע וגיר לפי מה שהם צריכים לעשות על מנת לא לאבד אחריות והברקסים בנפרד(בין אם זה להביא להם חלפים שירכיבו או ללכת לחברי הכנופיה או לעשות לבד) הכי חשוב שלא יתנערו מאחריות על המנוע והגיר שאלו הנקודות העיקריות שוואג כושלת בהם מבחינת אמינות

פורסם
כשרציתי להביא איתי קסטרול אז אמרו לי שהם יכתבו בקבלה שהשמן סופק על ידי הלקוח. תשמע לי ואל תעשה את זה.

 

לפי מה שהבנתי הם רושמים משהמו כמו "השמן סופק על ידי הלקוח - עומד בתקן".

אם זה עומד בתקן, אין להם איך להתנער מאחריות. בכל מקרה אדאג שיהיה כתוב שהשמן עומד בתקן.

 

אגב, אני עדיין מתלבט אם לקנות קסטרול אדג' 5w30 או 10w40.

פורסם

אתה מתעסק בשטויות עם חפצה נפשך בקסטרול תבקש מהמוסך שיזמין לך קסטרול ככה לא היהי מצב שבו הם יוכלו להתנער.

שמן ששמים במוסכים הוא בסדר גמור הוא עומד בתקן ולא ייפגע במנוע שלך.

פורסם

אגב, אני עדיין מתלבט אם לקנות קסטרול אדג' 5w30 או 10w40.

 

מאיפה הבאת את הצמיגות הזאת (10w40)?

אני מכיר שלמנועים האלה שמים 5w30 או 5w40. בטיפול האחרון לרכב שלי (כמו שלך) שמו 5w30 (ביקשתי שישימו קסטרול אדג').

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold


×
×
  • תוכן חדש...