Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי לא מזמן בחדשות, וגם ראיתי סירטון, של גנב שנתפס עם שלט אוניברסלי, ובסירטון המשטרתי רואים איך הוא פותח כל רכב בפשטות, לוקח מה שהוא רוצה - ונועל בחזרה כאילו לא קרה כלום.

 

יש מקומות שאני נכנס אליהם (כמו לדוגמא, חוף ים) ואני בכוונה תחילה משאיר את כל דברי הערך ברכב. עכשיו אני פשוט לא יודע מה לעשות.

 

חשבתי שאולי הדבר הזה נמצא רק אצל גנב רכב בודד, אבל אתמול סיפר לי חבר מהשכונה שאני גר בה (!) שנעלם לו מהרכב (סקודה פאביה) מכשיר אייפון יקר, מישהו הגיע בלילה, פתח את הרכב לקח את האייפון וסגר בחזרה.

 

מה עושים?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

גם שהיה לי רכב ללא נעילה מרכזית, לא הייתי משאיר דברים עם ערך ברכב.

 

לפני ששמעת את השלט הזה, לא הכרת מקרים ששברו בהם שמשות כדי לרוקן תכולת רכב?

כשאתה בים, שים את הפלא והארנק במקום עמוק ותהיה בקשר עין עם הציוד והכל יהיה בסדר.

פורסם

רק שאני בת"א עולה לי בי החשש.

בירושלים לא קרה לסובבים אותי מעולם. לעומת זאת, שנה שעברה שברו לחבר באיזור דרום תל אביב את החלון בשביל כוס מטבעות (בקושי 20 שקל)

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

מה עושים?

 

לא משאירים דברי ערך ברכב.

כשאתה בים תבחר, לקחת את הסלולרי לים, ולהתסתכן שייגנב שם או להסתכן שייגנב באוטו.

או שתעשה מה שאני עושה, מחזיק נוקיה ישן, רק בשביל הים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

השאלה המעניינת היא האם השלט הזה עובד על כל רכב? האם הוא צריך "להקליט" את בעל הרכב יוצר קשר עם הרכב, או שמראש הוא מתוכנת לפתוח כל רכב?

 

לא דיברתי ספציפית על הים אלא דברים שמידי יום ביומו, אני כל יום מבקר בחדר כושר ומעדיף להשאיר ברכב את דברי הערך מאשר בכיס של המכנסיים שתלוי במלתחות. והסיפור הזה של השלט עירער לי את כל הביטחון.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

פשוט לא להגיע לתל-אביב, מה יש שם חוץ מפקקים..

פורסם

לפני איזה 15 שנה שמעתי ברדיו מישהי שהשאירה בתיק באוטו שלה את אלבום החתונה הטרי, כולל הנגטיב (זה היה לפני תקופת הצילום הדיגיטלי), הרכב נפרץ והתיק עם האלבום נעלם. היא עלתה לשידור והתחננה בבכי שאם מישהו ראה או יכול לעזור שיתקשר אליה.

הלקח הוא לא להשאיר ברכב דברים שלא תוכל להחליף בקלות. עגלה, בימבה, מצלמות רכב וכו' נשארים. ארנק, פלאפון, רשיונות הרכב ודברים שלשחזר אותם יהיה כאב ראש (או לב) לא נשארים ברכב אף פעם, גם לא לזמן קצר.

פורסם
השאלה המעניינת היא האם השלט הזה עובד על כל רכב?

 

 

לבנה עובדת על כל רכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מעניין אם זה באמת קיים השלט הזה (הסרטון נראה מפוברק לאללה), האם כל מערכות האזעקה עובדות על אותו תדר?

כולם עובדות באותה השיטה?

לא נשמע הגיוני בכלל.

פורסם (נערך)

הבנתי שיש 2 סוגים של הצפנה למערכות הנעילה של הרכב..אחת שהיא בעלת תדר קבוע לנעילה ופתיחה של הרכב והשניה מערכת עם הצפנה וקידוד המשגר לאוויר כל פעם קוד שונה(לדעתי נקרא קידוד סימטרי ואה-סימטרי - אבל לא סגור).

 

מכוניות עם מערכת נעילה מרכזית שהותקנה בארץ(רוב המכוניות עד אמצע-סוף שנות ה2000 לדוגמא) או מכוניות ישנות משתמשים בשיטה הראשונה - ולכן קל לפענח את הקוד ולפרוץ את הנעילה.

מכוניות מודרניות עם מערכת נעילה מרכזית מקורית מהיצרן לרוב משתמשים במערכת מהסוג השני והרבה יותר קשה לפענח את הקוד שמוציאים השלטים שלה ביחס לראשונה.

 

ברוב הסרטונים שיש בנושא מראים מכוניות יחסית ישנות שאפשר להשתלט להן על האזעקה בקלות(בעיקר בארץ) מול מכוניות חדשות עם מערכת מקורית פחות מעדיפים להתעסק..כי יותר קשה לפרוץ עליהן וזה יכול לקחת יותר זמן לפענח את הקוד שלהן.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

זה לרוב מערכות אפטרמרקט לא מהיצרן וקל לפרוץ אותן.

מפה ועד לגנוב את האוטו המרחק גדול הוא צריך אימובילייזר וכדו'

×
×
  • תוכן חדש...