Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף! הקקטוס מקבלת גיר אוט'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי זה יותר מזכיר את המולטיפלה עם המושב האמצעי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
פירסמות תמונות פנים באישזהו מקום?

 

בדגם הרובוטי שלא נמכר בארץ אין בכלל ידית הילוכים, יש רק כפתורים R,N,D ובמקום ידית הילוכים יש סוג של ספסל קידמי שלם. לא מיועד כמובן ל 3 נוסעים, החלק האמצעי יכול להפוך למשענת יד.

 

[ATTACH=CONFIG]480794[/ATTACH]

 

מעניין האם גם בדגם האוטומטי יש את המבנה הזה?

 

גם אני חיפשתי תמונות עיצוב פנים, שלא פורסמו.

 

בהודעה לעיתונות כתוב על כפתור מצב ספורט, לפני הידית, כך שיש ידית.

 

חבל שהיא לא ממוקמת מאחורי ההגה, כמו ב-C4 פיקאסו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

תמחור אטרקטיבי לציי רכב יכול לסדר את המכונית הזו,

כאשר הכביש יתחיל להיות "מוצף" ברכבים אז אולי יהיה הבנה אצל ה"אנשים הפשוטים" שאולי הדור החדש של סיטראון לא כ"כ נורא ואפילו מגלה אמינות.

פורסם

תמונות פנים בהחלט יכולות לסייע.

אגב, רק אני הסנילי שמעדיף את שלושת הכפתורים הישנים והטובים על פני מסך מגע? כשהשמשה מתכסה באדים - מסובבים את הכפתורים ימינה עד הסוף, והבעיה נפתרת. בלי להוריד את העיניים מהכביש.

בסעיף הזה הקקטוס (ועוד הרבה דגמים חדשים ומלוקקים) מבחינתי היא כישלון.

 

panel.jpg

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

פורסם
תמחור אטרקטיבי לציי רכב יכול לסדר את המכונית הזו,

כאשר הכביש יתחיל להיות "מוצף" ברכבים אז אולי יהיה הבנה אצל ה"אנשים הפשוטים" שאולי הדור החדש של סיטראון לא כ"כ נורא ואפילו מגלה אמינות.

 

הלוואי, אבל ביום שאנשים יפסיקו לקנות דברים רק בגלל המותג...

פורסם

למרבה הצער, לפי ההודעה (לפחות בבריטניה), הגיר הזה ישודך אך ורק למנוע הבנזין, ולא למנוע הדיזל.

 

 

Paired with the PureTech 110 S&S petrol engine – an International Engine of the Year winner in 2015 and 2016 – the EAT6 automatic transmission will be available in C4 Cactus from February production.

 

 

The 6-speed Efficient Automatic Transmission (EAT6) delivers a compelling blend of smooth power delivery, ultra-fast gear changes and dynamic efficiency. In addition, the new-generation transmission ensures excellent low-speed driveability thanks to a ‘creep’ function that is particularly convenient in congested traffic.

 

This latest addition to the C4 Cactus range is exclusively available with the PureTech 110 S&S 3-cylinder petrol engine in Flair trim. The model also features a 7-inch touchscreen, eMyWay satellite navigation, a colour reversing camera, rear parking sensors, as well as Bluetooth® connectivity and media streaming.

 

 

The Citroën C4 Cactus PureTech 110 S&S EAT6 auto Flair also boasts competitive fuel economy, returning 55.4 mpg (combined), with CO2 emissions of just 118g/km.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
תמונות פנים בהחלט יכולות לסייע.

אגב, רק אני הסנילי שמעדיף את שלושת הכפתורים הישנים והטובים על פני מסך מגע? כשהשמשה מתכסה באדים - מסובבים את הכפתורים ימינה עד הסוף, והבעיה נפתרת. בלי להוריד את העיניים מהכביש.

בסעיף הזה הקקטוס (ועוד הרבה דגמים חדשים ומלוקקים) מבחינתי היא כישלון.

 

[ATTACH=CONFIG]480827[/ATTACH]

 

כבעלים של קקטוס וסיטרואן נוסף עם מסך המגע אני מסכים בהחלט שאפשר היה לתכנן משהו ידידותי יותר (זה לא שקיום המסך הוא דיל ברייקר).

אבל דווקא האדים על השמשה זאת לא בעיה בכלל. הכפתור השמאלי בשורת הכפתורים שמתחת למסך נועד בדיוק למטרה הזאת - פיזור אדים מהיר. לחיצה עליו מפעילה את המפוח בעוצמה מירבית, מפעילה את המזגן ומעבירה את כיוון האויר לשמשה הקדמית.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

×
×
  • תוכן חדש...