Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

האזעקה השתגעה ומצפצפת כל כמה דקות, מעוניין בלי קשר לנטרל אותה

לא יודע את הסוג והדגם שלה

 

פונטו ספייס שנת 2001 דגם ELX

 

איך אני מנטרל אותה?

 

תודה

פורסם

ראשית, אתר את מוח האזעקה.

לרוב הוא מוטמן מתחת להגה, מאחורי הפלסטיקה.

מעט פירוק ומעקב אחרי החוטים ותגיע אליו.

 

שנית, נתק את הנתיך שלו (הנתיך ימצא על קו המתח עצמו, שיהיה לרוב חוט בצבע ורוד.אדום או צהוב).

במצב הנ"ל, המתן כשתי דקות ותנסה להניע.

אם הרכב מניע, סימן שהאזעקה לא משמשת גם כשולל תנועה (אימובילייזר) ואתה יכול להמשיך בהסרת רכיבי המערכת ללא דאגות.

לא לשכוח -לבודד היטב את כל ההתעלקויות על צמת הרכב המקורית.

 

אם הרכב לא מניע, אתה יכול פשוט להחזיר את הנתיך (יש מצב שהאזעקה תחזור לתפקד עכשיו כראוי, לאור ה"איפוס" שכפית עליה :-P) ולהמשיך כך, או לחליפין לעקוב אחרי הניתוקים ולבטל אותם אחד-אחד (במקרה ה"גרוע" יש שניים :-)), ב99% מהמקרים בשנתונים שלך הם חוטיים.

במקרה בו יש ניתוק אלחוטי (עלוקה) האיתור שלה עלול להיות מורכב יותר, ולדרוש מיומנות ונסיון.

זו הסיבה שאת קווי המתח למוח האזעקה ננתק רק כשאנחנו בטוחים שהרכב יניע ללא מע' האזעקה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

היי,

תודה על התגובה, אבל ענו לי כבר בפורום אחר

 

היבואן בזמנו היה מתקין אזעקות מתוצרת METTA עם מפתח מכני קטן לנטרול האזעקה..

המפתח המכני היה דפוק ולא עזר ליישר אותו עם פלייר, אז פירקתי את האזעקה עצמה וניתקתי בפנים את החוט שלה, כרגע מנוטרלת

:beerchug:

פורסם
היי,

תודה על התגובה, אבל ענו לי כבר בפורום אחר

 

היבואן בזמנו היה מתקין אזעקות מתוצרת METTA עם מפתח מכני קטן לנטרול האזעקה..

המפתח המכני היה דפוק ולא עזר ליישר אותו עם פלייר, אז פירקתי את האזעקה עצמה וניתקתי בפנים את החוט שלה, כרגע מנוטרלת

:beerchug:

גם לי האזעקה בפונטו התחרפנה

אם אני מבטל אותה אני מאבד את היכולת לפתוח את הנעילה עם השלט?

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

פורסם

אם אותו השלט מפעיל את הנעילה, אז כן. הנעילה לא תפעל דרך השלט. ניתן להתקין מע' "שלטי נוחות" . זה לא יקר ואז יהיה לך שלטים חדשים לנעילה בלבד.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...