Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לפני שנתיים רכשתי קטנוע מסוג פיג'ו טוויט 125.

המוכרת טענה שהיא יד ראשונה.

לאחר תקופה גיליתי שאני יד 03.

לא ייחסתי לזה חשיבות, קטנוע זול שמשמש אותי פעם ב, חשבתי שאחזיק בו עד שיתפגר.

החלטתי לאחרונה למכור אותו עקב חוסר שימוש.

עניין היד הולך לשרוף אותי במכירה.

יש לו רק 7100 ק"מ, שנת 2013.

עם יד כזו, הוא יראה כמו חתול בשק.

אני יכול לתבוע את המוכרת???

גם את זה בתביעות קטנות, היא ז**ה ואני באמת רוצה שהיא תענש על זה, גם אם זה יהיה קנס.

תודה מראש.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
עניין היד הולך לשרוף אותי במכירה.

 

קצת נסחפת, לא?

מדובר בקטנוע ששווה לא המון כסף, ובשוק שגם ככה מפוצץ בהיצע (כך שמעתי - לא מצוי בשוק הקטנועים), כך שההשפעה של יד נוספת תהיה זניחה ותתבטא בכמה גרושים פחות, אם בכלל, כיון שהרבה יותר תלוי במצב של הקטנוע.

 

בחורף באופן כללי קשה למכור דו"גים, אגב, ולכן מחירי העסקאות שכן נעשות נמוכים.

פורסם

מס' הידיים לא מופיע ברשיון? (כמו ברכב)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אם זה אותו המסמך, ומס' הידיים רשום על הרשיון שנמצא בידיו של פות"ש, והוא עדיין מאשים את המוכרת...

:oops:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

חבל לך על הזמן ועל הכסף שתבזבז. את זה היית חייב לעשות (בדיקת רישיון) לפני שנתיים, לא כעת.

 

תבלע את הצפרדע ותלמד שאנשים בחוץ - פחות ישרים ממה שהם נראים.

פורסם

1. נזכרת רק אחרי שנתיים ? קצת מאוחר בכדי לתבוע אותה

2. בדקת את רישיון הרכב ? אם כן - הכל היה רשום שם. לא בדקת - זבש"ך.

חבל על הזמן והכסף שלך. השופט עשוי לקבוע לך הוצאות משפט (לדעתי סביר מאוד שזה מה שיקרה).

תמשיך הלאה בחיים..

פורסם

גם ייתכן והייתה אי הבנה ולא רמאות.

ברישיון אצלה הופיע בעלים קודמים: 01, אולי בגלל זה היא אמרה: "יד ראשונה".

פורסם

יש לי רישיון רכב שהיא הראתה לי שרשום 00. או שהיא שקרנית או שעבדו עלייה גם!

אחרי שקבלתי את המעודכן לבית גיליתי..

 

אבלע את זה ואתייחס לזה לכל שיעור לחיים בכמה אלפים.

תודה וחג שמח.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

אחרי שנתיים זה מים מתחת לגשר.

אך מה בדיוק אי ההבנה כאן, יד ראשונה זה מי שקנה את הרכב מהסוכנות, האם היא הוציאה את הרכב מהסוכנות... לא!

אז מצידה בטח שלא הייתה היא הבנה, אם הוא אמרה שהיא יד ראשונה זאת רמאות.

פורסם (נערך)

אם במעמד המכירה היא הראתה לך רישיון רכב (על שמה?) בו רשום בעלים קודמים 00, ובפועל היו לרכב בעלים נוספים, הרי שהייתה כאן לכאורה הטעיה וקבלת דבר במרמה. אם יש בידיך את הרישיון בו רשום בעלים 00, אתה יכול לבקש במשרד הרישוי את ההיסטוריה של הבעלות כדי להבין מתי נוספו לקטנוע יד 01 ויד 02.

 

אם תתבע אותה בבית משפט לתביעות קטנות היא לא תקבל "קנס". אם תוכל להוכיח שהייתה הטעייה תוכל לתבוע את ההפרש במחיר של יד 01 לעומת יד 03.

עריכה אחרונה על ידי COMMANDER
×
×
  • תוכן חדש...