Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה שמופיע באוטוסטור יש משחה ויש נוזל, המשחה יותר חזקה, מה שאתה צריך זה הנוזל

 

אתה טועה אחי - יש מנקה חישוקים ironx ויש שמפו ironx:

 

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-Carpro-IronX.html

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%AA-Carpro-IronX.html

 

בכל מקרה, על מה מדברים פה שכדאי כתחליף לפלסטלינה?

פורסם
אתה טועה אחי - יש מנקה חישוקים ironx ויש שמפו ironx:

 

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-Carpro-IronX.html

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A8-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%AA-Carpro-IronX.html

 

בכל מקרה, על מה מדברים פה שכדאי כתחליף לפלסטלינה?

 

וואלה זה חדש לי, כניראה הוסיפו עוד מוצרים של קארפרו, טעות שלי,מחילה.

 

בכל אופן בין אם זה שמפו(אשר יהיה מעט חלש יותר לדעתי) או החומר לג'אנט לא אמורה להיות פגיע בפח של הרכב.

פורסם (נערך)

לפני כמה שנים השתמשתי ב- IronX לחישוקים וגם על הצבע -יש לו יכולת ניקוי מעולה. (ריח דוחה)

לי היה יותר נוח עם פלסטלינה, לכן מכרתי אותו לחבר פורום. (נראה לי שהיה מרוצה)

 

לשאלך לגבי פוליש, גם על רכב חדש אפשר לעשות פוליש. אפילו רצוי. בתלות ההבנה שלך איך לשמר את המצב הקיים, עד כמה שאפשר - על ידי טכניקת שטיפה נכונה. (יש הרבה מדריכים כאן)

 

אפשר לעשות פלסטלינה ואוטם צבע/ווקס בלבד בלי להגיע למצב שהגעת. (סווירלים בולטים לעין)

אני עושה את זה הרבה שנים -כמובן שאין תחליף לפוליש אמיתי.

 

זאת כמובן תלוי בסוג הפלסטלינה (עדינה) טכניקת נכונה (הפעלת מינימום כוח) סוג הרכב/לכה/ כמה שנים הרכב על הכביש? עובי הלכה? כל אלו משפיעים על התוצאה שתקבל.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם
וואלה זה חדש לי, כניראה הוסיפו עוד מוצרים של קארפרו, טעות שלי,מחילה.

 

בכל אופן בין אם זה שמפו(אשר יהיה מעט חלש יותר לדעתי) או החומר לג'אנט לא אמורה להיות פגיע בפח של הרכב.

 

 

חח הכל בסדר. בכל מקרה-לאיזה חומר התכוונת למעלה? מה החומר שאתה מכיר? (לג'אנט או השמפו)

פורסם
הירוק פחות טוב לסיכוך, אני אישית שם 2-3 פקקים של הכחול לשפריצר של ליטר

 

זה דילול שמתאים להסרת לשלשת ציפורים מהאוטו, נראה לי מוגזם מדי לסיכוך.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

זה לא סווירלים,זה MARRING,כמו שנאמר בגלל לחץ מוגזם תוך כדי עבודה,פוליש בינוני כמו SCHOLL S17 או S20 BLACK יפתרו לך את הבעיה וישפרו את המראה של הצבע בהרבה.

פורסם
זה דילול שמתאים להסרת לשלשת ציפורים מהאוטו, נראה לי מוגזם מדי לסיכוך.

 

אז אם ללכת לפי יצרן זה 2OZ על גלון כלומר 60מ"ל על 3.8ליטר מה שיוצא בערך 15מ"ל (פקק) על ליטר

פורסם

S17 ממש לא מתאים ל-Marring

 

S20 כן מתאים כי הוא One-Step (לא ממש מוגדר כפוליש בינוני), אבל אני לא חושב שצריך כזאת רמת חיתוך.

 

הייתי ממליץ על S30 או S40.

SEAT ATECA Style Plus

פורסם
לפני כמה שנים השתמשתי ב- IronX לחישוקים וגם על הצבע -יש לו יכולת ניקוי מעולה. (ריח דוחה)

לי היה יותר נוח עם פלסטלינה, לכן מכרתי אותו לחבר פורום. (נראה לי שהיה מרוצה)

 

לשאלך לגבי פוליש, גם על רכב חדש אפשר לעשות פוליש. אפילו רצוי. בתלות ההבנה שלך איך לשמר את המצב הקיים, עד כמה שאפשר - על ידי טכניקת שטיפה נכונה. (יש הרבה מדריכים כאן)

 

אפשר לעשות פלסטלינה ואוטם צבע/ווקס בלבד בלי להגיע למצב שהגעת. (סווירלים בולטים לעין)

אני עושה את זה הרבה שנים -כמובן שאין תחליף לפוליש אמיתי.

 

זאת כמובן תלוי בסוג הפלסטלינה (עדינה) טכניקת נכונה (הפעלת מינימום כוח) סוג הרכב/לכה/ כמה שנים הרכב על הכביש? עובי הלכה? כל אלו משפיעים על התוצאה שתקבל.

 

זה לא סווירלים,זה MARRING,כמו שנאמר בגלל לחץ מוגזם תוך כדי עבודה,פוליש בינוני כמו SCHOLL S17 או S20 BLACK יפתרו לך את הבעיה וישפרו את המראה של הצבע בהרבה.

 

מה ההבדל בין marring ל swirl? הראשון גרוע מהשני?

 

הרכב בן חודשיים, GTI לבנה. אני מתלבט אם לעשות פוליש ואוטם וכו' (אולי נאנו), לא התכוונתי לעשות ככ מוקדם - אבל יכול להיות שעכשיו אני אעשה. אולי רק אעשה פוליש לחלק הבעייתי? שוב, לא לבד.

 

כמובן שאעשה זאת במקום מתמחה, כי עשיתי מספיק נזק.

 

לא ברור לי מדוע באוטוסטור הוא הציע לך פלסטלינה בינונית כאשר אמרתי לו שהרכב חדש. גם הנזק וגם 100 של הפלסטלינה לפח...

פורסם
S17 ממש לא מתאים ל-Marring

 

S20 כן מתאים כי הוא One-Step (לא ממש מוגדר כפוליש בינוני), אבל אני לא חושב שצריך כזאת רמת חיתוך.

 

הייתי ממליץ על S30 או S40.

 

S17 מתאים כמעט לכל המצבים,בשילוב הפד המתאים אתה נותן מענה ראוי.

פורסם
S17 מתאים כמעט לכל המצבים,בשילוב הפד המתאים אתה נותן מענה ראוי.

 

mikush1

צודק S17+ מתאים ביותר,מי שמכיר מוצרי SCHOLL מקרוב ויש לו ידע אכן לרוב משתמש בS+17

כולל משחק של פדים של SCHOLL

לנו יש כל מוצרים מכל הסוגים וכל כמות כולל כל מבחר פדים כולל לפוליש ידני למי שאין מכונת פוליש

0544257236

יעקב אלטר11838658_1652068765011031_6017749828511692498_o.jpgcar_photo_465025.jpg

פורסם

יעקב סליחה אבל אתה ממש לא עקבי,

 

אתה אמרת בעצמך שעם S30 לא ניתן להגיע לפיניש מושלם והמלצת על S40.

 

אז איך פתאום S17+ מתאים? שוב, לא שזה לא מתאים רק לפי דעתי רמת החיתוך שלו גבוהה מדיי לרכב עם Marring או עם Swirls קלים שכנראה הגיעו מהשטיפה בקבלת הרכב החדש.

 

אם הכוונה שלך להשתמש ב-S17 ואז לעשות פיניס עם S40 אז כן, אבל נראה לי שזה קצת אגרסיבי מדיי.

SEAT ATECA Style Plus


×
×
  • תוכן חדש...