Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעייה היא כזו - הצינור שאמור להחזיר את אדי השמן ממכסה השסתומים חסרה אל הסעפת יניקה נותק כמובן, ואדי השמן ממלאים את חלל תא המנוע.

 

כשהרכב בתנועה לא מרגישים כלום... אבל כשהרכב עומד (ברמזור למשל) נכנס ריח של שמן שרוף, כנראה דרך מערכת האיוורור של הרכב, אל תוך חלל הנוסעים...

 

בקיץ, כשנוסעים עם חלון פתוח, הבעייה ממש לא מורגשת, אם בכלל... אבל בחורף, עם חלונות סגורים שמים לב די בקלות...

 

 

מה הפתרון? כרגע יש צינור המכוון לתחתית הרכב, אבל אדי השמן נוטים לעלות חזרה למעלה, וחוזרים את חלל המנוע (שוב, רק כשהרכב עומד)

 

 

 

מגישושים באינטרנט ראיתי אי אלו המלצות להכנת oil catch can וחשבתי לעשות את זה באמת, ואז, באחד האתרים נתקלתי בבחור שחיבר פילטר דלק פשוט אל קצה הצינור, ואמר שהפילטר משמש כ-catch can.

הכנת oil catch can : http://www.valvoline.com/carcare/articleviewer.asp?pg=pht20040301cc&cccid=4&scccid=4

 

השאלה היא, תוך כמה זמן (לדעתכם) אדי השמן יסתמו לדעתכם את הפילטר ויצרו לחץ במכסה השסתומים (מסוכן מאד)

(פילטר נשם זו השקעה גדולה ומיותרת... אם כבר, אז אני אבנה catch can בעצמי...)

 

 

תודה מראש.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

 

(פילטר נשם זו השקעה גדולה ומיותרת... אם כבר, אז אני אבנה catch can בעצמי...)

 

 

תודה מראש.

פילטר נשם עולה גג 100 שקל.

פורסם

סליחה, אבל נדמה לי שהשמחה קצת מוקדמת. באתר המוזכר בתשובה מצויין במפורש (וכך גם אומר ההיגיון) שההתקן מיועד ללכוד נוזלים, כדי שלא יזהמו ולא ירטיבו את מסלול המרוץ. לא מוזכר שהמלכודת עוצרת את אדי השמן. יתכן שבהתנעה ממצב קר האדים יתעבו לשמן, אבל כשכל האזור יתחמם, אדי שמן יצאו מפתח הנשם של המלכודת.

ראיתי כבר מישהו שמתח צינור מנשם המנוע מתחת למכונית ועד לקצה האחורי של הרכב, ואז אדי השמן נפלטים מאחור, לצערם של הנהגים העוצרים מאחורי הרכב המעשן.

לדעתי צריך לחשוב על נוזל כלשהו שילכוד את אדי השמן ויהפוך אותם לשמן נוזלי - אולי קצת מים שיכסו את פתח הצינור שבתוך המלכודת יעשו את העבודה?

 

עדכן אם הרעיון יצליח לך.

 

יוסי

פורסם

שלום.

 

אולי בימקום כול האילתורים האלה תעשה משהוא טוב?

כמו למשל לתקן את המנוע ולהפסיק לזהם את האויר מה דעתך?

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אתה יכול לעשות כמה דברים

להאריך את הצינור שחיברת עד לחלק האחורי של הרכב כך לא תנשום את אדי השמן או כמו שהציעו לך לקנות נשם.

פורסם
שלום.

 

אולי בימקום כול האילתורים האלה תעשה משהוא טוב?

כמו למשל לתקן את המנוע ולהפסיק לזהם את האויר מה דעתך?

בברכה בני ל.

 

איזה תקלות מאופיינות ע"י אדי שמן מהנשם מנוע?

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
הבעייה היא כזו - הצינור שאמור להחזיר את אדי השמן ממכסה השסתומים חסרה אל הסעפת יניקה נותק כמובן, ואדי השמן ממלאים את חלל תא המנוע....בקיץ, כשנוסעים עם חלון פתוח, הבעייה ממש לא מורגשת, אם בכלל... אבל בחורף, עם חלונות סגורים שמים לב די בקלות...

נותק? אז תחבר בחזרה. איפה הבעיה?

בקיץ... בחורף... אני מבין שאתה נוסע ככה כבר שנה? עזוב אותך מפילטרים ולך תעשה צילום ריאות.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ניתוק אצלי גרם להתעבות אדי מים בתוך השמן!!!!!!!

 

החזרתי למצב המקורי.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם
ניתוק אצלי גרם להתעבות אדי מים בתוך השמן!!!!!!!

 

החזרתי למצב המקורי.

איזה אוטו ?

 

איך זה קשור ..

 

האדים האלו שחוזרים למצערת - ואז לתא השריפה חוזרים אך ורק בשל שיקולים של זיהום אוויר.

פורסם
איזה אוטו ?

 

איך זה קשור ..

 

האדים האלו שחוזרים למצערת - ואז לתא השריפה חוזרים אך ורק בשל שיקולים של זיהום אוויר.

הרכב סיאט איביזה 1500 דור 1!

אין וויכוח לגבי זיהום האוויר!

יש רכבים מסויימים , שבהם חיבור צינור הנשם המקורי, למסנן האוויר, יוצר עבוי , הגורם לטיפות מים, הנספגות במכסה מלוי השמן, ויוצרות, מראה חלבי במכסה, בעיקר ברכב הנוסע, נסיעות קצרות,

מבלי שהרכב הספיק להגיע לטמפרטורת עבודה תקינה!

ניתן להכניס לתוךצינור הנשם, ברזלית הלא הוא" הננס" המפורסם, שבו ממרקים כלי בית ממתכת,

בעלות של 5 שקלים בלבד!

נסו ותהנו!

מניסיון אישי שלי זה עובד!

בוצע בעיקר במכסה מלוי שמן של פורד פייאסטה , מהדור הישן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...