Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

לאחרונה אני שם לב שיש כמו שמן על המנוע מבחוץ ולא חסר שמן במנוע...

 

מישהו יודע לאבחן מה זה ? אם זה נזילה או הזעה של המנוע ?

 

צרפתי תמונות.

 

תודה מראש

יובל20161117_090947-1024x576.jpg20161117_090955-1024x576.jpg20161117_091000-1024x576.jpg20161117_091004-1024x576.jpg

פורסם

תודה על התגובה המהירה...

 

זה קל להחליף את האטם ? או שעדיף להביא למוסכניק ?

רק אציין שאני עושה את הטיפולים באוטו כמו פילטר שמו ושאר הדברים ( חוץ מרצועות ).

 

אני אפרק את הפלסטיק ואצלם שוב..

פורסם

נראה כמות גדולה יחסית להזעה.

יש שסתומי פלסטיק ארוכים כאלה שיושבים מעל הבוכנות - אולי הם כבר לא טובים.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם
נראה כמות גדולה יחסית להזעה.

יש שסתומי פלסטיק ארוכים כאלה שיושבים מעל הבוכנות - אולי הם כבר לא טובים.

 

אתה מדבר על אלה שמגיעים מהפלגים ?

פורסם
תודה על התגובה המהירה...

 

זה קל להחליף את האטם ? או שעדיף להביא למוסכניק ?

רק אציין שאני עושה את הטיפולים באוטו כמו פילטר שמו ושאר הדברים ( חוץ מרצועות ).

 

אני אפרק את הפלסטיק ואצלם שוב..

 

אם אתה עושה טיפולים לבד אז גם את זה תוכל לעשות לבד. יש בפורום הרבה מדריכים להחלפת אטם מכסה שסתומים, לא באוואו אומנם אבל הרעיון זהה.

 

סט אטם מכסה שסתומים מגיע כגומיה גדולה למכסה עצמו, ועוד 4 גומיות עגולות לשרוולי הפלאגים.

 

נהיה יותר חכמים אחרי שתפרק את כיסוי הפלסטיק ותצלם שוב.

Stay Dirty

פורסם

אם אין חוסר של שמן מנוע אני הייתי מנקה הייטב את המקום עם ספריי קרבורטור וממשיך לעקוב כי ייתכן שהאטם עדיין אוטם מצויין ואלה מישקעי הזעות מהעבר!

פורסם
אם אין חוסר של שמן מנוע אני הייתי מנקה הייטב את המקום עם ספריי קרבורטור וממשיך לעקוב כי ייתכן שהאטם עדיין אוטם מצויין ואלה מישקעי הזעות מהעבר!

 

מחזק את התגובה של מאור מניסיון אישי, אבל כל זאת בתנאי שהרכב לא הרבה זמן בבעלותך והמצב תמיד היה כך, לפעמים במוסכים מסויימים לא דואגים לנקות ״עקב בזבוז זמן״ אם כך המצב נקה יסודית, רצוי אפילו לעבור על ברגי המכסה בעדינות! ולעקוב מספר ימים במידה והתופעה חוזרת החלף לאטם מקורי!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
אז זהו...הרכב נקנה לפני חודש + ולא זוכר אם היה קודם או לא...

 

תנקה את האיזור יסדית ותעכוב. במידה וממשיך תחליף לאטם מקורי.

מניסיון אישי רכשתי אטם מכסה שסתומים מיד אחרי הקניה למרות שהבעלים הקודם ציין שהוא החליף.. ונשארתי עם אטם חדש מקורי בצד עד עכשיו, ואין שום הזעה, מניסיון במוסך יש מוסכים שמתעצלים לנקות, לכן תנקה ותעכוב! אבל אל תשכח לבדוק שאין חוסרים בשמן!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

בשעה טובה פרקתי את מכסה הפלסטיק...

 

20161121_082014-747x1328.jpg20161121_082021-747x1328.jpg20161121_082027-747x1328.jpg20161121_082045-1328x747.jpg20161121_082051-747x1328.jpg

 

בתוך המכסה העליון היה מלא שמן ...ניקיתי את איזור החיבור הנעתי ונתתי למנוע לעבוד ואז ראיתי שמצטבר שמן..

 

הוצאתי את הפלאג כמו בתמונה והוא היה מלא שמן...זה נורמאלי ?

 

אם לא ואני בטוח שלא השמן שנמצא בתוך חור הפלאג חוזר למנוע ?

פורסם

החלפתי את האטם ובאותה הזדמנות החלפתי כבר פלאגים...כמו שאמרתי התא של הפלאג היה מוצף שמן ניסיתי לנקד עם נייר אבל לא הכול בלית ברירה הוצאתי את הפלאגים והשמן שנשאר שם ירד לבפנים .

 

השאלה האם זה לא קילקל ?

פורסם

בדקתי הבוקר ויש עדיין נזילה בצד...

בגומיה הישנה ראיתי סימנים ישנים של סיליקון כחול בדיוק באיזור שעכשיו יש נזילה...הנזילה לא גדולה אלא ממש טיפה יוצאת כל נסיעה..

 

השאלה יש צורך לחזק את הגומיה בסיליקון ?

וכמו כן ראיתי בסירטון שהוא מדבר על נעילת הברגים ב 8/9 ...מה זה ?

 

תודה מראש לכל העוזרים..

×
×
  • תוכן חדש...