Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוסיפים סיליקון רק בנקודות של חיבורי חלקי ראש, או בחצאי העיגול של הקאמשפט. לא תמיד זה קיים. יש לך תמונה של איך הראש נראה ללא המכסה?

כנראה שהסיליקון הכחול היה מקורי עוד מהמפעל ולכן עליך לשים שם חדש במקומו.

Stay Dirty

פורסם
מוסיפים סיליקון רק בנקודות של חיבורי חלקי ראש, או בחצאי העיגול של הקאמשפט. לא תמיד זה קיים. יש לך תמונה של איך הראש נראה ללא המכסה?

כנראה שהסיליקון הכחול היה מקורי עוד מהמפעל ולכן עליך לשים שם חדש במקומו.

 

תודה...

 

לשאלתי מה זה חיזוק בורג ב 89 אינץ?

פורסם

אולי הכוונה לאינץ' פאונד, יחידות מומנט לחיזוק הברגים.

תמיר את זה לניוטון מטר וסגור עם ידית מומנט, או אם אין לך בהישג יד אז ברגש ובהצלבה.

Stay Dirty

פורסם
אולי הכוונה לאינץ' פאונד, יחידות מומנט לחיזוק הברגים.

תמיר את זה לניוטון מטר וסגור עם ידית מומנט, או אם אין לך בהישג יד אז ברגש ובהצלבה.

 

סגרתי את המברגים עם מברגת איפקט :? אני מניח שאולי זה הבעיה ?

פורסם
סגרתי את המברגים עם מברגת איפקט :? אני מניח שאולי זה הבעיה ?

 

אויי לך! ברגים כאלה לא סוגרים עם אימפקט! אני מקווה שלא טחנת לחלק מהם את ההברגה!

×
×
  • תוכן חדש...