Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי פיאט פנדה ידנית שנת 2012 77K.

נמצאת אצלי כ3 חודשים לאחר שנקנתה מחברת ליסינג.

בימים האחרונים בעיקר במהלך האצה בעליות חוזרת תופעה כזאת:

הרכב מאיץ בהילוכים שני ושלישי כאשר הטורים עולים בהתאם להאצה של הרכב עד לנק' מסויימת,

והחל מנק' מסויימת הטורים מזנקים למעלה (כמו שלוחצים על הגז בניוטראל) והרכב לא מגיב,

כלומר נשאר על אותה מהירות מבלי להאיץ בכלל.

מה יכולה להיות הבעיה?

קלאץ הלך? בעיה בגיר? משהו אחר?

תודה רבה

פורסם

קלאץ'.

 

קצת מוקדם ב 77 אלף ק"מ אבל אין מה לעשות. כנראה שנהגי הליסינג לא השתמשו בו בעדינות.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הייתי היום אצל המוסך.

טוען בתוקף שהקלאץ תקין

יכול להיות שהוא צודק? יכול להיות שזה קשור לבעיה אחרת?

או שהוא סתם מנסה לחרטט אותי?

פורסם

מדובר במוסך של החברה ממנה קניתי את הרכב.

והם התחייבו להחליף קלאץ אם תהיה בעיה איתו.

והויכוח הוא האם יש בעיה שהם צריכים לטפל על חשבונם, או שהכל תקין

פורסם
מדובר במוסך של החברה ממנה קניתי את הרכב.

והם התחייבו להחליף קלאץ אם תהיה בעיה איתו.

והויכוח הוא האם יש בעיה שהם צריכים לטפל על חשבונם, או שהכל תקין

 

פה כבר אמרת הכל!

גש לחוות דעת נוספת אפילו בעוד 2 מוסכים מורשי מישרד התחבורה על מנת שיהיה לך אליבי לחזור לאותו מוסך ולדרוש תיקון!

×
×
  • תוכן חדש...