Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

רבות מדובר פה על חשיבות הבטיחות.

 

האם יש באמת משמעות לנתוני הבטיחות שאתם מקבלים והאם ההבדלים בין החברות כל כך משמעותיים ?

הרי בסופו של דבר מדובר בפיסיקה - ככל שהמסה של הרכב גדולה יותר וככל שמרחק בין קדמת/סוף הרכב לתא הנוסעים ארוך יותר ככה הרכב אמור להיות בטוח יותר בפגיעה חזיתית/גבית.

האם לא כל החברות מיישמות את אותה טכנולוגיה ? ומה לגבי פרמטרים כמו יציבות, אחיזת כביש, חוזק הגג וכו'.

 

לגבי הלנטרה - האם היא באמת לא בטיחותית ? - איפה אפשר לקרוא מידע מוסמך מניסויים ?

פורסם

חלק מהדברים שאתה אומר נכונים (חוקי פיסיקה)

 

וחלק לא - טכנולוגיה וניסיון היצרנים שונים אחד מהשני!

 

בטיחות פאסיבית - כאן: (זה מה יש...-ויש הערות לגבי תקפות המבחנים בחיים האמיתיים)

www.euroncap.com

 

בטיחות אקטיבית - זה נושא אחר - וגם כאן קיימים הבדלים לא קטנים בין היצרנים!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

האם יש באמת משמעות לנתוני הבטיחות שאתם מקבלים והאם ההבדלים בין החברות כל כך משמעותיים ?

הרי בסופו של דבר מדובר בפיסיקה - ככל שהמסה של הרכב גדולה יותר וככל שמרחק בין קדמת/סוף הרכב לתא הנוסעים ארוך יותר ככה הרכב אמור להיות בטוח יותר בפגיעה חזיתית/גבית.

האם לא כל החברות מיישמות את אותה טכנולוגיה ? ומה לגבי פרמטרים כמו יציבות, אחיזת כביש, חוזק הגג וכו'.

לגבי הלנטרה - האם היא באמת לא בטיחותית ? - איפה אפשר לקרוא מידע מוסמך מניסויים ?

1. ההבדלים בין החברות, על סמך הפירסומים, מצטמק.

2. לא ניתן להסיק מסקנה כמו "הרכב אמור להיות בטוח יותר בפגיעה חזיתית/גבית" על פי "ככל שהמסה של הרכב גדולה יותר" או "המרחק בין קדמת/סוף הרכב לתא הנוסעים ארוך יותר". יש להתייחס לגורמים נוספים, גם פיסיקאי מדופלם לא יענה על שאלה כזאת במשפט אחד. (בכל מקרה, "מסה גדולה יותר" תגביר את ה"בטיחות" שלך ביחס לרכב השני, אך תקטין את ה"בטיחות" של שניכם ביחד.)

3. המושג "בטיחותי" הוא יחסי, וזקוק למקור השוואה.

4. לדעתי, מרבית הבטיחות היא פונקציה של הנהג ולא של הרכב.

dirty old man

need love too

×
×
  • תוכן חדש...