Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם, סופר מיני חמה ראויה לשמה לא העזה להגיע בתצורת חמש דלתות.

חמש דלתות זה הגיוני, פרקטי, שימושי, יעיל ומכונית ספורט זה חשק, כיף וגם... חופש.

למרות שרוב הסופר מיני החמות עדיין באות רק בתצורת שלוש דלתות, יש כבר כאלו שלקחו את היכולות הדינאמיות שלהן וארזו אותן בתצורת חמש דלתות שמאפשרת להנות משני העולמות.

 

אבל האם בכל זאת אפשר להישאר עם סופר מיני בעלת שלוש דלתות ולהשתמש בה גם לשימושים משפחתיים?

מקסים גולדשטיין הבעלים של רנו קליאו RS ותינוקת צוות יחד עם אלפא מיטו תלתן ירוק כדי לבדוק את זה.

 

הכתבה המלאה כאן

 

IMG_6245.jpgIMG_7433.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהבתי

 

רוב הנסיעות הם ללא ציוד רב, שינוע העולל הרך לפעוטון / גנון

 

אז פעם בשבוע לתכנן העמסה של ציוד רב יותר לא צריכה להוות נימוק להחלפת התינוקת סליחה הרכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נחמד. היה עדיף לבדוק מול מכונית "רמה" אחת גדולה יותר, למשל לאון או מגאן. ברור שסופר מיני 3ד לא רלבנטית לזה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כתבה מעט שטחית האמתי ולא באמת משקפת את המצב של הדברים לטעמי.

 

נתחיל מזה שלא צויין דגם הסלקל, סלקלים משתנים בגודל מדגם ודגם באופן דיי משמעותי, הנושא עוד יותר משמעותי עם כסא בטיחות שהינו יותר גדול דיי בהרבה מהסלקל, תנסה להתקין את הכסא בטיחות במושב האחורי כאשר הילד עם הגב לקדמת הרכב ותראה שאין מצב שמישהו מצליח לשבת בכסא הeדמי לפני הכסא בטיחות.

 

מנסיון שלי עם רכב קטן (ניסאן מיקרה) אין מצב להיות עם כסא בטיחות שמותקן נגד כיוון הנסיעה במושב האחורי ושמישהו ישב בצורה סבירה במושב הקדמי.

 

הסלקל שברשותי: http://www.chiccoshop.com/gear/car-seats/infant/keyfit-30-infant-car-seat-and-base---legend/08061472180070.html

הכסא בטיחות שברשותי: http://www.chiccoshop.com/gear/car-seats/convertible/chicco-nextfit-convertible-car-seat---mystique/06079319760070.html

 

מוזמן אליי עם הרכב לבדיקה אם אחרי הסלקל ניתן להסתדר עם הכסא בטיחות (האמת הכסא שלנו ענק ואשתי התעקשה על אחד עם מצבי שכיבה).

 

דווקא התא מטען עם הגיל מעט מתפנה עקב מעבר מעגלה עם אמבטיה לטיולון (ויש ממש קטנים) או שניתן לקנות עגלה של yoyo שבהחלט תופסת מעט מקום.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם (נערך)

ישה, אכן לרוב לא תהיה בעיה. אם אין התנגדות להתקנת הסלקל במושב הקדמי בכלל כמעט ולא תהיה בעיה.

 

bar72, ההשוואה היא מול אותה הקטגוריה. אין טעם להשוות מול קטגוריות שונות.

 

נקמיצ׳י, אני אשמח לעשות מבחן המשך, תלוי כבר בעורך התוכן כאן :)

 

סיסטם x, אשמח להבין את הכוונה שלך.

לא ציינתי דגמים כי זה לא באמת רלוונטי. הגדלים שלהם ממוצעים לחלוטין.

לגבי מושב תינוק הפוך מאחור. גם באוקטביה זה לא עסק פשוט

עריכה אחרונה על ידי In Flames

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
לאון ומגאן הן משפחתיות, למה שלא יצליחו לשנע משפחה?

 

אבל יש להם גרסאת "חמימות" או "חמות" או "חמימות למראה" - עם 3ד. האם הן נוחות (כטענת פאלו בעבר) או לא?

 

ישה, אכן לרוב לא תהיה בעיה. אם אין התנגדות להתקנת הסלקל במושב הקדמי בכלל כמעט ולא תהיה בעיה.

 

bar72, ההשוואה היא מול אותה הקטגוריה. אין טעם להשוות מול קטגוריות שונות.

 

נקמיצ׳י, אני אשמח לעשות מבחן המשך, תלוי כבר בעורך התוכן כאן :)

 

סיסטם x, אשמח להבין את הכוונה שלך.

לא ציינתי דגמים כי זה לא באמת רלוונטי. הגדלים שלהם ממוצעים לחלוטין.

לגבי מושב תינוק הפוך מאחור. גם באוקטביה זה לא עסק פשוט

 

נו אבל יש שאלה בכלל אם 3ד בקטגוריה הזו, זו אפשרות ריאלית? ברור שלא...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יש לא מעט אנשים ששאלו כאן בתת פורום יעוץ דווקא על הסופר מיני.

 

לגבי מגאן, גולף או לאון 3 דלתות זה אחלה חומר לכתבת המשך. תלוי בהתעניינות כאן ובעורך תוכן

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

כתבה מעניינת. חבל שאין השוואה דווקא לקליאו רגילה או מיטו רגילה כי הכתבה במבנה הנוכחי שלה דנה בהשוואת סופרמיני 3 דלתות ל 5 דלתות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בלתי אפשרי לבצע את זה.

 

אין קליאו דור 4 3 דלתות ואין מיטו בעלת 5 דלתות

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

לא זה מה שהתכוונתי. לקחת שתי גרסאות חמות אז לקחת מולן שתי גרסאות רגילות (בעיקר כי ציינת את ההבדלים במושבים בקליאו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אבל יש להם גרסאת "חמימות" או "חמות" או "חמימות למראה" - עם 3ד. האם הן נוחות (כטענת פאלו בעבר) או לא...

האא... אז לא הבנתי שהכוונה לעניין ב3 דלתות.. צ׳טערת.

פורסם

מעניין בהחלט , היה מעניין גם לראות השוואה דווקא מול לאון למשל או גולף וכו...

הם אומנם נחשבות "משפחתיות" אבל הם משמעותית קטנות יותר ממשפחתית רגילה כגון אוקטביה או קורולה למשל.

חשוב גם להשוואת מה קורה כאשר רוצים לעשות קניות למשל , וכמובן שיש מושב תינוק/סלקל + עגלה + קניות למשל...

2017 Type R

פורסם

עד גיל שנתיים מומלץ שהתינוק ייסע הפוך ורצוי במושב האחורי.

 

הגבר יישב מאחור ואשתו תנהג, או להיפך, כך שניתן לקפל את משענת הכסא הקדמי שליד הנהג, ואז אין בעיה .

 

קניות ניתן לבצע משלוח הביתה.

 

עוד תירוצים:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עד גיל שנתיים מומלץ שהתינוק ייסע הפוך ורצוי במושב האחורי.

 

הגבר יישב מאחור ואשתו תנהג, או להיפך, כך שניתן לקפל את משענת הכסא הקדמי שליד הנהג, ואז אין בעיה .

 

קניות ניתן לבצע משלוח הביתה.

 

עוד תירוצים:shock:

זה היה המצב במיקרה ואז עברנו לשיטה אחרת שאני לא יודע עד כמה היא טובה ובטוחה, שמנו את הסלקל במושב האחורי באמצע, ככה הרווחנו מקסימום מהרכב, הסלקל נכנס מעט בין הכסאות מה שנתן לנו מעט מרווח וניתן היה לשים כסא נהג בתנוחת נהיגה וכסא נוסע בתנוחת ישיבה סבירה (אני אגב בגובה 176). עם הכסא בטיחות לא ניסינו את זה כי הוא כבר רחב בהרבה, את התינוקת היה מעט לא נוח להכניס אבל סביר.

אצלי היה משהו מעט מעצבן בהתקנת הסלקל מקדימה, החיפוי שלו נגד שמש היה מסתיר לי מעט את המראה מה שמעט הציק בנהיגה.

נסיעות ארוכות של מבוגר (אני או אשתי) בכסא האחורי היו דיי סבל כי הוא פשוט היה לא נוח וככה זה ברוב הקטנות, הופך לסבל אבל אפשרי.

 

ניסינו פחות או יותר הכל במיקרה כדי למצוא משהו הכי נוח ויעיל. בנסיעות ארוכות עם הרבה דברים איכשהו הצלחנו לדחוס הכל (ואצלינו זה הרבה) ומעולם לא ויתרנו על דברים.

 

בכל מקרה מאז הסטיישן זה עולם אחר :-) אפילו הכסא בטיחות מאחורה משאיר מרווח דיי טוב למי שיושב לפניו.

 

בשורה התחתונה אם רוצים אין זו אגדה.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...