Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם התרמוסטט מקורי.

 

 

בצע חיפוש בפורום,טחנו את זה בעבר, ובקיצור, חבל על ההחלפות,יש צורך בביצוע מעקף וניקוז אוויר ממערכת הקירור.

אורן

 

וואי ממש תודה

מה עלי לחפש? כמה העלות לעשות מעקף וניקוז אוויר?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מבין את העניין של המעקף וניקוז האויר....תוכל לפרט על זה אורן? מעולם לא ניתקלתי בבעיית ניקוז אויר ויצא לי להתעסק איתם לא מעט. אולי בכל מיקרה מקור הבעיה היא משאבת המיים כך אני מאמין לפחות.

פורסם

יש בדגם הזה קושי לנקז אויר מהרדיאטור, והאויר משגע את התרמוסטט.

המעקף נותן פתח קטן לאויר לעלות לתוך הצינור העליון, יש כזה קיט מוכן אצל פורד רק שהוא יותר יקר מצינורות שקונים בחנות חלפים.

זה שני t וצינור קטן שעובר בינייהם.

 

Sent from my CW-Vi7 using Tapatalk

פורסם
יש בדגם הזה קושי לנקז אויר מהרדיאטור, והאויר משגע את התרמוסטט.

המעקף נותן פתח קטן לאויר לעלות לתוך הצינור העליון, יש כזה קיט מוכן אצל פורד רק שהוא יותר יקר מצינורות שקונים בחנות חלפים.

זה שני t וצינור קטן שעובר בינייהם.

 

Sent from my CW-Vi7 using Tapatalk

 

 

בבקשה תענו לי

איפה לבצע את המעקף הזה?

וכמה זה אמור לעלות?

פורסם

לא חושב שהמעקף זה מה שייתן לך את הפיתרון מהסיבה שאצלך המאווררים ניכנסים לעבודה בתקינות מלאה כך שלא ניראה שאויר במערכת זה הבעיה. גם הטרמוסטט לפי מה שאתה אומר ניפתח. החשד העיקרי שלי הוא דווקא משאבת המיים גם כי לפי מה שאמר לך המוסך שזה קורה לעמוד בצד ולהעלות סלד עד שהחום יורד וזה יכול להצביע על משאבת מיים בלוייה. בכל מיקרה מעניין איך ייגמר אז תעדכן!

פורסם (נערך)

לא בסדר שסוגרים על ניקוי אבל מחליפים כי זה יותר יקר.

המחיר על הרדיאטור + עבודה מחיר הוגן.

 

הבדיקת טמפ' שלך תקינה אבל לא בודקת מה קורה בכביש - מה שאתה צריך לבדוק זה מה קורה כשהמנוע באותו סל"ד שיש את הבעיה,ולא בסרק.

יכול להיות שהבעיה במשאבת מים ויכול להיות בתרמוסטט או שיש עוד לכלוך שתקוע בקו של הנוזל קירור ולא ברדיאטור.

 

וזה כמובן אם ניקזו את כל האוויר אחרי ההחלפה של הרדיאטור - כמו שכתבו לפניי.

עריכה אחרונה על ידי tribel
  • ספונסר פורום
פורסם

אכן מדובר בתקלה של ניקוז אוויר, המאווררים עובדים במהירות הכי גבוה כי חיישן הטמפרטורה נמצא בראש המנוע, אך יש בועת אוויר מאחרי הטרמוסטט שמונעת ממנו להיפתח באופן מלא, מעקף יפתור את התקלה.

פורסם
לא מבין את העניין של המעקף וניקוז האויר....תוכל לפרט על זה אורן? מעולם לא ניתקלתי בבעיית ניקוז אויר ויצא לי להתעסק איתם לא מעט. אולי בכל מיקרה מקור הבעיה היא משאבת המיים כך אני מאמין לפחות.

אכן כפי שאורן כתב יש לבצע מעקף בכדי לנקז אוויר בצורה טובה.

 

בזמנו פירסמתי כאן הנחייה של הייצרן כיצד מבצעים את המעקף בכדי לנקז את האוויר הכלוא במערכת.

איזה כייף לי :)

פורסם

עידכון

 

לזכותו של המוסכניק הוא עבד על הרכב כמה ימים (הלך והתייעץ עם מוסך מרכזי [כך הוא אמר] וניסה ובדק כמה פעמים) ולקח שכר רק עבור התרמוסטט (250 ש"ח) ושם המליצו לו לקדוח בתרמוסטט (הסברתי לו מה המלצתם ושלחתי לו את ההסברים וההוראות - אבל מה לעשות מוסכניקים עקשניים

אמר לבדוק עכשיו את הרכב ואכן יש שיפור

ועדיין הרכב מתחמם וצריך לשים לב כל רגע וכשקורה להעביר לניוטרל ולתת גז עד שהמחוג יורד

 

שאלתי שוב ושוב אולי הבעיה במשאבה אמר שלא (איכשהו הוא בדק את הכנפיים שלה לפני שהרכיב את התרמוסטט

 

היכן אני יכול לבצע את מה שצריך?

בבקשה המליצו לי על מקום זול (אם היה לי כסף הייתי כבר מחליף רכב) והחודש היה כבר הוצאה

 

המון תודות לכולם

פורסם
עידכון

 

לזכותו של המוסכניק הוא עבד על הרכב כמה ימים (הלך והתייעץ עם מוסך מרכזי [כך הוא אמר] וניסה ובדק כמה פעמים) ולקח שכר רק עבור התרמוסטט (250 ש"ח) ושם המליצו לו לקדוח בתרמוסטט (הסברתי לו מה המלצתם ושלחתי לו את ההסברים וההוראות - אבל מה לעשות מוסכניקים עקשניים

אמר לבדוק עכשיו את הרכב ואכן יש שיפור

ועדיין הרכב מתחמם וצריך לשים לב כל רגע וכשקורה להעביר לניוטרל ולתת גז עד שהמחוג יורד

 

שאלתי שוב ושוב אולי הבעיה במשאבה אמר שלא (איכשהו הוא בדק את הכנפיים שלה לפני שהרכיב את התרמוסטט

 

היכן אני יכול לבצע את מה שצריך?

בבקשה המליצו לי על מקום זול (אם היה לי כסף הייתי כבר מחליף רכב) והחודש היה כבר הוצאה

 

המון תודות לכולם

אני חושב שזה הזמן לקחת את העיניינים לידיים ולוודא שהאוויר נוקז כמו שצריך,אחכ להתקדם במידה ויהיה צורך.

 

לגבי המשאבה - האימפלור אמור להיות בסדר חיצונית (שהצלעות שלמות),ההכוונה הייתה שהוא מחליק בסל"ד גבוהה על מנוע חם,כשסל"ד עולה וכאשר המנוע חם - הלחץ במערכת קירור עולה,מה שאומר,שאם יש החלקה של הפרופלור על הציר שלו,ההחלקה תהיה גדולה יותר,מה שמתבטא באי הספקת כמות מתוכננת של נוזל מקורר (כזה שעבר ברדיאטור) ועלייה בטמפ' של המנוע.

ובסרק,למשל,ההספקה עומדת עם הדרישה בגלל שהכל מסתובב יותר לאט.

פורסם
אני חושב שזה הזמן לקחת את העיניינים לידיים ולוודא שהאוויר נוקז כמו שצריך,אחכ להתקדם במידה ויהיה צורך.

 

כן זה מה שאני רוצה לעשות מרגע שפתחתי את הפוסט - פשוט כבר התחלתי את הטיפול אצל מוסכניק ולא ידעתי שלמצב כזה זה יתגלגל (ככה זה תקלות ועוד ברכב ישן)

 

אני לא יודע למי לפנות.

האם תוכלו להכווין אותי למישהו שמבין בעניין (ובבקשה שיהיה זול)

 

המון תודות

פורסם

הבעיה שלך נשמעת כמו בעיה של מוסכניק שלא יודע לפתור אותה.

אתה הולך וחוזר ,הוא לא יכול לעשות סיבוב ברכב ולוודא שהביעה נפתרה?

הוחלף לך

מאוורר

תרמוסטט

ראדיאטור

ללא צורך

 

תפנה אותו ללינק הזה שיבצע ניקוז כמו שצריך.אחר כך תדבר איתו שיזכה אותך על כל מה שהוחלף לחינם.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?223244-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%96%D7%A7%D7%95%D7%A7-%D7%9C%D7%AA%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%98&highlight=%D7%9E%D7%A2%D7%A7%D7%A3+%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1


×
×
  • תוכן חדש...