Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב חברים.

אני עומד לפני רכישה של רכב שני בבית שישמש בעיקר את אשתי להסעת בנותיי לגנים.

הייתי שמח לקבל מהרכב הזה ערך מוסף ומבלי לוותר על אמינות.

 

כמו שזה נראה כרגע - סובארו b3 2.0l הנעה כפולה, נשמעת לי כמו אופציה מעניינת - מה אתם חושבים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
מה התקציב? איך את מגדיר ערך מוסף- הנאה מנהיגה? כוח? פוזה של ג׳יפון?

אוטומטי או ידני?

 

בעיקר הנאה מנהיגה, הגה עם משקל טוב, תקשורת.

פוזה לא מעניינת, ג׳יפון לא רלוונטי בכלל.

אוטומט כי האישה לא רוצה ידני.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אני לא מצאתי יותר מדי הנאה ב-B3 2 ליטר, רכב דיי בינוני, לא מרגיש חזק, רכרוכי וגם לא מרווח במיוחד.

אם כבר להתפשר על מרווח פנימי אז מאזדה 3 ספיריט עם מנוע 2 ליטר תהיה הרבה יותר מהנה לנהיגה, פחות רופסת ורכה, חזקה יותר, מאובזרת לא רע ואפילו פחות שתיינית מהסובארו.

פורסם
אני לא מצאתי יותר מדי הנאה ב-B3 2 ליטר, רכב דיי בינוני, לא מרגיש חזק, רכרוכי וגם לא מרווח במיוחד.

אם כבר להתפשר על מרווח פנימי אז מאזדה 3 ספיריט עם מנוע 2 ליטר תהיה הרבה יותר מהנה לנהיגה, פחות רופסת ורכה, חזקה יותר, מאובזרת לא רע ואפילו פחות שתיינית מהסובארו.

 

העיניין עם המאזדה שהמחיר שלה גבוה משמעותית משל הסובארו ביד2

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מחשבה בוראת מציאות.

×
×
  • תוכן חדש...