Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודשים האחרונים יש ברכב תחושת מחנק,ריח קל לעיתים דמוי דלק

וגירוי קל בנשימה/בעניים וכדו,בעיקר בשעות היום כשהמזגן פועל וכל החלונות

סגורים.

יכול ליהיות שגזים נפלטים לתוך הרכב וגורמים לתחושות האלו?

אם גומי הבגז' כבר לא אוטםלגמרי,יש אפשרות שזה חודר משם וממלא את הרכב?

 

הרכב במצב סביר,נבדק במוסך לעיתים ולפני כחצי שנה עבר טסט בהצלחה

בהצלחה.

תודה.

פורסם
האם זה קורה כשאתה בפקקים? בנסיעה מאחורי משאיות וכדומה?

 

לא..זה קורה גם בנסיעה רגילה..

עשיתי בדיקה עם סמרטוט על האגזוז ולא נראה שיש דליפה..

עדיף ללכת למכון שמתמחה בכך או שגם מוסך יכול לעשות בדיקה מקיפה למערכת הפליטה?

פורסם

יש לך פילטר מזגן ברכב?

אם כן תבדוק שהוא קיים ותקין (פחם פעיל יוריד את הריח)

במקביל תבדוק אם יש יש דליפה באטמים של סעפת הפליטה ויניקת המזגן שואבת את אדי הפליטה.

הזול עולה ביוקר

פורסם
יש לך פילטר מזגן ברכב?

אם כן תבדוק שהוא קיים ותקין (פחם פעיל יוריד את הריח)

במקביל תבדוק אם יש יש דליפה באטמים של סעפת הפליטה ויניקת המזגן שואבת את אדי הפליטה.

 

בדיקה רגילה במוסך של מערכת פליטת האדים אמורה לבדוק גם את העניין הזה?

פורסם
האם זה קורה שהמזגן במצב של מיחזור אויר מתוך הרכב?

סיכוי סביר..כי כשהמזגן פועל אז הוא על מצב סירקולציה..וכשהוא לא פועל החלונות פתוחים וזה הכן הרבה פחות מורגש.

פורסם

בדקתי את המזגן והאגזוז והכל היה תקין..

כנראה שהגזים נכנסים דרך הבגז שהגומי שלו קרוע והוא לא אטום כמו שצריך..

יש איזה מכשיר שיכול למדוד את כמות הגזים הלו ברכב?

×
×
  • תוכן חדש...