Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במובילאיי הבעיה הפוכה - צפצופים אין סופיים על רכב עומד כאשר אני בנתיב המקביל, כנראה שלעתים בגלל עיקולים בדרך האובייקט נכנס לשדה הראיה של המצלמה.

 

היום הגדיל לעשות - זעק כיון שזיהה הולכי רגל, רק שאלה היו על המדרכה, מעבר למעקה בטיחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שי אגסי: "היום הרכב של ווימו, של גוגל, לפי הנתונים שהם נתנו ל-2016, לקליפורניה כי חייבו אותם לתת נתונים, הרכב שלהם האלגוריתם שלהם עשה דיסאיינגייגמנט, כלומר החליט שהוא לא יודע מה לעשות כלומר עוצר ואומר אתה הנהג תטפל בסיטואציה, פעם ב-5,000 מייל. ב-2015 הוא עשה את זה פעם ב-1,200 מיילס. כלומר אם אתה מקבל את זה שהאלגוריתם משתפר פי ארבע באיכות בין שנה לשנה, אז ב-2017 הוא יעשה את זה פעם ב-20 אלף מייל וב-2018 הוא יעשה את זה פעם בקרוב ל-100 אלף מייל, וב-2019 הוא יעשה את זה פעם בחצי מיליון מייל, כלומר פעם אחת בחייו הוא לא יידע מה לעשות".

 

 

 

שי אגסי:

"קרו שלוש מהפכות שהן כבר בלתי נמנעות, כולן קרו פחות או יותר במקביל בהפרשים מאוד קטנים. אבל החיבור שלהן ביחד הוא שוק רכב אחר לחלוטין".

 

שלוש המהפכות שאגסי מדבר עליהן המכוניות החשמליות, המכוניות שנוסעות לבד, או בשמן הנפוץ המכוניות הפופולריות, והכלכלה השיתופית של המכוניות, כלומר שירותים כמו של אובר או ליפט.

מתוך (עוד) פרק מעולה של "חיות כיס", הפודקאסט המעולה של "כאן".

לתמלול הפרק המלא

 

אני הייתי יותר ספקן מהנמר השחור, מיודענו. אבל באמת שאני מתחיל להשתכנע שזה עומד לקרות. אפילו ממש בקרוב.

כמובן שכל הדוברים בכתבה מדברים מתוך פוזיציה אינטרסנטית משהו.

אבל קצת קשה לסתור את הטיענוים שלהם...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

העילגות של הקטעים המודגשים זה פאר היצירה של גוגל טרנסלייט?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה לא נראה כמו רכב שהתנגש בכבאית ב 105 קמ״ש, נראה שהרכב האט משמעותית

בכל מקרה המערכת כנראה לא תהייה מושלמת ותאונות יקרו, אבל בתדירות נמוכה יותר מאשר עם נהג אנושי

פורסם
כשלוקחים בחשבון שהם נאמרו ע"י מי שהביא לעולם את בטר פלייס... לא יפתיע אותי אם straight from the horses mouth. :lol:

 

זה דיון ישן נושן,

אבל לא מעט אנשים (ואני בינהם) טוענים שבטרפלייס היה פרוייקט מצויין,

הוא כשל נטו עקב חמדנות, אבל זה לא הופך את אגסי לבור..

יום טוב גם לך

פורסם
העילגות של הקטעים המודגשים זה פאר היצירה של גוגל טרנסלייט?

הקטעים המודגשים הם תמלול של ראיון שנעשה בעל-פה (דקה 13:00) לראיון בעל-פה זה לא נשמע כל כך עילג.

מן הסתם ניסוח בכתב מוקפד יותר.

פורסם

הוא כשל נטו עקב חמדנות, אבל זה לא הופך את אגסי לבור..

מאחר וכבר יש ד"ר שקשוקה ומאחר ועידן עפר הוא פרופסור שקשוקה, אז לאגסי נשאר רק להיות שקשוקיסת צמרת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כתבתי את זה כבר בהתחלה, כי ידוע שאגסי הוא "מוקצה" פה, בפורום.

לדעתי, זה פחות משנה מי הדובר.

את העובדות שמוצגות קשה יותר לסתור.

 

ואכן, בהאזנה זה נשמע פחות עילג, ויותר זורם.

לדעתי, חסרים בתמלול כמה סימני פיסוק. אבל זה ממש לא העניין.

 

ההבנה שלי באלגוריתמים פחותה מזה של חמור בסושי.

אבל אני יודע שאלו שכן מבינים, פתרו דברים יותר מסובכים מזה בזמן קצר.

 

יש המון אנשים עם תקציבי עתק שעובדים למען אותה מטרה.

בהמשך הקטע יש פרק על חברות רכב "מסורתיות", שנכנסות לתחום במלוא המרץ.

כשמרצדס אומרת שזה עניין של שנים ספורות (אם כי לא רשמית, אלא "מטעם בכיר בחברה"), לדעתי כדאי לקחת את זה ברצינות.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לפני כמה שנים כל תערוכת האלקטרוניקה CES היו טלוויזיות עם משקפי תלת מיימד.

שנה אחרי זה לא הציגו אף טלוויזיה תלת מימד והציגו טלוויזיות 4K.

יש גם את הצילומים ב 360 מעלות שהיו המילה האחרונה באלקטרוניקה וגם הם מתחילים להעלם.

את אובר והמתחרים מתחילים לחסום בכל העולם כי זה פשוט לא הגיוני לתת לחברה פרטית להחליט איזה אסיר משוחרר ישב לבד באוטו עם ילדות קטנות.

כל הפיתוחים של מכוניות אוטונומיות משפרים את הרכבים הרגילים אבל מישהו פה לא רוצה לנהוג בעצמו?

דודג' הוציאו עכשיו את ה demon עם 840 כ"ס, מה אתם מעדיפים?

טסלה מודל X מול ג'יפ Grand Cherokee Trackhawk עם 707 כ"ס בחצי מחיר. מה אתם מעדיפים?

 

אייל

פורסם

חוכמה קטנה מאוד לשאול בפורום של רכבים מה אתם מעדיפים.

אם תעשה סקר בקרב הקהל הכללי. הרוב יעדיפו לגלוש בטלפון בזמן הנהיגה לעבודה. והאמת העצובה היא שברוב גם עושים את זה. מבחינתם נהיגה היא מטלה מעצבנת שצריך לעשות בכדי להגיע מכאן לשם. כמו לנקות את הבית.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
שי אגסי: "היום הרכב של ווימו, של גוגל, לפי הנתונים שהם נתנו ל-2016, לקליפורניה כי חייבו אותם לתת נתונים, הרכב שלהם האלגוריתם שלהם עשה דיסאיינגייגמנט, כלומר החליט שהוא לא יודע מה לעשות כלומר עוצר ואומר אתה הנהג תטפל בסיטואציה, פעם ב-5,000 מייל. ב-2015 הוא עשה את זה פעם ב-1,200 מיילס. כלומר אם אתה מקבל את זה שהאלגוריתם משתפר פי ארבע באיכות בין שנה לשנה, אז ב-2017 הוא יעשה את זה פעם ב-20 אלף מייל וב-2018 הוא יעשה את זה פעם בקרוב ל-100 אלף מייל, וב-2019 הוא יעשה את זה פעם בחצי מיליון מייל, כלומר פעם אחת בחייו הוא לא יידע מה לעשות".

 

...

 

כמובן שכל הדוברים בכתבה מדברים מתוך פוזיציה אינטרסנטית משהו.

אבל קצת קשה לסתור את הטיענוים שלהם...

 

סליחה, איזה טיעונים קשה לסתור? את הטיעון הגאוני של "השנה האלגוריתם השתפר פי 4 אז שנה הבאה הוא גם ישתפר פי 4"?

הוא עושה צחוק?

שנה שעברה הגעתי לשלב 30 בקנדי קראש והשנה אני בשלב 120. שנה הבאה אני בטוח מגיע לשלב 480 ושנה אחריה אני על שלב 1920.

אה, וגם שנה שעברה עשיתי 8:20 בנורבורגרינג והשנה עשיתי 7:50, אז שנה הבאה אני על 7:20 ושנה אחרי אני על 6:50.

אוו, אוו, יש לי עוד: שנה שעברה רצתי 10000 מטר והשנה רצתי מרתון. שנה הבאה אני בטוח רץ 176 ק"מ רצוף.

 

סתם, אני בקושי רץ 100 מטר בלי להתעלף. אבל הטיעון של אגסי עדיין לא מחובר למציאות.

 

לפני כמה שנים כל תערוכת האלקטרוניקה CES היו טלוויזיות עם משקפי תלת מיימד.

שנה אחרי זה לא הציגו אף טלוויזיה תלת מימד והציגו טלוויזיות 4K.

יש גם את הצילומים ב 360 מעלות שהיו המילה האחרונה באלקטרוניקה וגם הם מתחילים להעלם.

את אובר והמתחרים מתחילים לחסום בכל העולם כי זה פשוט לא הגיוני לתת לחברה פרטית להחליט איזה אסיר משוחרר ישב לבד באוטו עם ילדות קטנות.

כל הפיתוחים של מכוניות אוטונומיות משפרים את הרכבים הרגילים אבל מישהו פה לא רוצה לנהוג בעצמו?

דודג' הוציאו עכשיו את ה demon עם 840 כ"ס, מה אתם מעדיפים?

טסלה מודל X מול ג'יפ Grand Cherokee Trackhawk עם 707 כ"ס בחצי מחיר. מה אתם מעדיפים?

 

 

יש הבדל משמעותי בין תלת מימד או צילומי 360 ובין טלוויזיות 4K. שני הראשונים ניסו לייצר שוק חדש, בעוד האחרון משפר שוק קיים שמוכח כבר עשרות שנים.

הפיתוחים של מכוניות אוטונומיות, מכוניות חשמליות ומכוניות שיתופיות הן דוגמאות מצוינות של שיפור אדיר לשוק קיים.

 

אה, ואובר גדלה וממשיכה לגדול בקצב מטורף, אז אין לך מושג על מה אתה מדבר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

אני לא רוצה לנהוג בעצמי. אני בטוח שעבור רוב האנשים אין שום דבר כיף בלנהוג מהבית לעבודה ובחזרה כל יום. אלא זה פשוט משהו שחייבים לעשות.

 

וחוץ מזה אני הולך לסמוך יותר על המחשב מממני. ובמיוחד אני אסמוך יותר על המחשב מאשר על נהגים אחרים. לתוכנה אין את הבעיה המאוד חמורה שיש להרבה מאוד נהגים על הכביש היום שזה חוסר ריכוז. כשכל המכוניות יהיו אוטונומיות אני לא אתפלא אם מכוניות תגיע לרמת בטיחות של טיסות (מבחינת נפגעים למרחק נסיעה ).

עריכה אחרונה על ידי EyeKey
×
×
  • תוכן חדש...