Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

דווקא שי אגסי התראיין בנושא החברה שלו והוא טען שאצלו המכונית דורשת התערבות 1 ל 100000 ק"מ ובשנה הבאה יוכפל המרחק.

כמו תמיד, יש כנראה פער בין מחלקת השיווק למציאות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

כרגיל, אגסי מלא בגוזמאות. 1 ל-100000 ק"מ? החברה הכי טובה כיום בשוק היא גוגל (וואימו) שעשתה ב-2017 נתון של התערבות אחת לכל 9000 ק"מ בקליפורניה (אפשר לראות את המידע כאן).

 

אולי, א-ו-ל-י המערכת שלו (אני אפילו לא יודע באיזו חברה מדובר) עשתה את זה בסימולטור. אבל סימולטור זה לא המציאות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האיש מביך את עצמו בכל פעם שהוא פותח את הפה. קשה להאמין שהוא עדיין מצליח לשכנע אנשים להשקיע במיזמים שלו.

 

אגב, ל״חברה שלו״ קוראים newrgy, והסיבה שלא שמעת עליה היא שהיא נמצאת כרגע ב-״stealth mode״ (עוד מושג טרנדי מגוחך שמשתלט על עולם הסטרטאפים).

פורסם

אתה בטוח שהם עדיין קיימים בכלל?

 

גיגול מהיר מגלה במקום החיפוש השני כתבה עליהם מלפני קרוב ל-4 שנים. במקום החיפוש הראשון נמצא האתר של החברה שבאופן משעשע יש בו רק עמוד Home אחד שיש בו לוגו, תמונה והטקסט Stealth mode. שזה באמת מפגר ברמות. אה, סליחה, למטה כתוב Proudly powered by Weebly, שזה אפילו יותר מפגר, אם זה בכלל אפשרי.

 

והזכרת לי שלפני כמה חודשים אחת מה-HR אצלנו עזבה, כששאלתי לאן היא אמרה שזו חברת סטארט אפ שנמצאת ב-stealth mode והולכת לשנות את העולם. התאפקתי נורא לא לשאול אותה "אז נתראה עוד כמה חודשים כשתחזרי?" :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא הייתי כל כך ממהר להקשיב לווינט ולהספיד את הענף כי אל תשכח שלנהגי מוניות יש לובי מאוד חזק בכנסת. מאז ומעולם הענף הזה בישראל היה חאפר, נראה לי שהם ימצאו איזשהי דרך לשרוד..

פורסם

לא מקשיבים לטמקא.

 

אבל במקרה הזה לא מדובר על מוניות , אלא על השכרה של רכבים לפי שעה. ואת זה יש כבר חברה שעושה.

כל מה שצריך זה שהיא תשכור את הרכבים של הציבור ותשכיר אותם הלאה או שחברה גדולה כמו גוגל למשל תקנה אותה ותגדיל את הצי מכמה עשרות רכבים לכמה עשרות אלפים. (סכומים סבירים בהתחשב ביתרת המזומנים שלהם היום וקצב הצבירה שלהם )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אתה בטוח שהם עדיין קיימים בכלל?

נכון לסוף אוקטובר האחרון, התשובה חיובית (לדברי אגסי).

 

באיזו מתכונת? רק הוא יודע...

פורסם
לא הייתי כל כך ממהר להקשיב לווינט ולהספיד את הענף כי אל תשכח שלנהגי מוניות יש לובי מאוד חזק בכנסת. מאז ומעולם הענף הזה בישראל היה חאפר, נראה לי שהם ימצאו איזשהי דרך לשרוד..

 

שום לובי לא יעזור.

לא יהיה מדובר באיזה שדרוג נחמד לאיכות החיים. יהיה מדובר במהפכה מוחלטת בתחבורה, משהו ברמה שמשנה סדרי עולם. משהו בסדר הגודל של האינטרנט.

המדינה לא תוכל להתעלם מזה כי זה יציב אותה בעמדת נחיתות אדירה מול מדינות אחרות (וגם כי מצבנו לא משהו ממילא מבחינת תחבורה, בלשון המעטה).

הציבור בוודאי לא יתעלם מזה - בבת אחת עלות הנסיעה תקטן בסדרי גודל בנסיעה במכונית אוטונומית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מישהו שהחליט שהרכב האוטונומי שלו בשל .

 

בקצרה - איזה חכמולוג שהשאיר את הטסלה שלו במצב "autopilot" בכביש המהיר ועבר למושב השמאלי, שבאנגליה הוא, כמובן, מושב הנוסע.

 

צולם על ידי מישהו אחר, זכה ל-18 חודשי שלילת רשיון, קנס של 1800 ליש"ט (בתרגום חופשי 9000 ש"ח) ו-100 שעות עבודה למען הציבור. לפחות לא גרם נזק (או, לפחות, לא מדווח על כך).

 

בכתבה מצויין כי מהנדס של טסלה הצהיר כי מערכת autopilot מיועדת לסייע לנהג ערני

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

 

פתיח הכתבה רק ממחיש כמה הכתב עצלן או סתם חסר הבנה:

לאחרונה אנחנו שומעים עוד ועוד רכבים אוטונומיים או רכבי טסלה שנוסעים על מצב "טייס אוטומטי", כלומר מעין מצב אוטונומי, ומבצעים תאונות וזה רק ממחיש את הסכנות של הרכבים האוטונומיים בשלב הזה וכמה הטכנולוגיה, עדיין לא בשלה.

 

1. הניסוח של המשפט בעברית שגוי.

2. אנחנו לא "שומעים עוד ועוד". קצב ה"שמיעה" לא השתנה משמעותית לאחרונה.

3. טייס אוטומטי הוא לא "מעין מצב אוטונומי".

4. התאונות לא ממחישות את הסכנות של הרכבים האוטונומיים, אלא את הסכנות שבלתת לטמבלים לנהוג. כמו שקורה עם מכוניות בלי "מעין מצב אוטונומי".

5. התאונות לא ממחישות כמה הטכנולוגיה לא בשלה, כי הטכנולוגיה של הטייס האוטומטי של טסלה לא אמורה להיות בשלה לנהיגה אוטונומית מלאה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בגדול, you say tomato i say tomato

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ערבבו פה הרבה נושאים ביחד.

נחזור לאובר

https://www.carscoops.com/2018/08/driven-seattle-uber-lyft-increased-city-traffic-94-million-miles/

במחקר בסיאטל גילו שבגלל lyft ואובר נוסעים יותר במכוניות מאשר קודם.

שזה בדיוק ההפך מהסיבה שרוצים להכניס את אובר לארץ

אייל

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...