Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מבקש פה את עזרת המומחים ואם יש כאלו שהם סוכנים פנסיונים או אפילו עובדים בכלל, אדרבא.

העניין הוא כזה, המעסיק שלי בחמש השנים האחרונות הפריש לי כספים לפנסיה ולביטוח מנהלים, שווה בשווה.

שני האפיקים מתנהלים בחברת כלל.

לאחרונה בדקתי וראיתי שההפקדה האחרונה לפנסיה נעשתה עבור אוקטובר 2014 (ביטוח מנהלים בסדר).

פניתי למעסיק, הוא טוען שהוא העביר את הכספים (ואני מאמין לו). פניתי לסוכן ואחרי התכתבויות של מספר חודשים שבהם שלחתי לו שוב טופס מינוי סוכן ודוחות פנסיה רבעוניים ושנתיים שמראים שאין הפקדות, הוא טוען שהוא פנה לחברת כלל מספר פעמים אבל לא מקבל מהם תשובות ונראה לו שהבלאגן אצלם חוגג.

כשאני פניתי לכלל ישירות הם טוענים שהסוכן צריך לטפל בזה.

בסוף חודש יוני עזבתי את המעסיק, מתחילת יולי אני במקום עבודה חדש.

 

איך אני מתקדם?

 

אני קצת בלחץ כי כבר קיבלתי מכתב מחברת כלל שבאוגוסט הם מתכוונים להעלות את דמי הניהול.

עד אז כבר הייתי רוצה לנייד את כל הכספים לקרן אחרת (קיבלתי הצעה לא רעה ממיטב דש, אבל זה כבר סיפור אחר)

 

מודה מראש לכל מי שיוכל לעזור.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

פונה למעסיק מבקש שייתן לך ביד את העתקי ההעברות לכלל.

 

כאשר אלה בידיך, שולח אותם לכלל ( דרך הסוכן ) ומבקש את תגובתם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בוקר טוב ישה,

אמנם לי אין את המסמכים האלו, אבל לסוכן יש. הסוכן טוען שהוא כבר פנה לחברת כלל ולא מקבל תגובה.

דרך אגב, הוא שלח לי לראיה את אישור המס עבור המעסיק ל 2015 מחברת כלל.

שתי בעיות:

 

1. חברת כלל לא מגיבים.

2. אני החלפתי מעסיק ולכן לא קשור יותר לסוכן ביטוח שלו. חברת כלל מוכנים לעבוד רק מול הסוכן.

 

אני אחפש איך ליצור קשר עם מחלקת התלונות אצלם. עוד רעיונות?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

תפנה טלפונית למחלקת שרות לקוחות של כלל כאשר יש בידך עותק על אישורי הפקדת כסף (אל תבנה על פניות באימייל).

הם ידריכו אותך מה לעשות (לשלוח להם בפקס/ אימייל אישור, לוודא הגעה אחרי 15 דקות. הנציג מעביר את זה למלקה שמטפלת בנושא).

 

למיטב זכרוני, תוך 14 יום הם משייכים את הכסף לחשבון שלך (עברתי תהליך דומה, מאחר והסוכן שלי גם לא מתפקד).

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

מחזק את תגובתו של מיכאל.

במשך תקופה ארוכה כלל ג(נ)בו ממני דמי ניהול הרבה מעל מה שסוכם

כשפניתי אליהם ישירות הם לא הסכימו לדבר איתי אלא רק עם הסוכן

כשפניתי לסוכן הוא לא הראה מוטיבציה גבוהה מדי לטפל בנושא וטען שכלל לא מגיבים אליו

כשפניתי למפקחת על הביטוח, היא לא עשתה הרבה, רק עשתה פורוורד לכלל ולסוכן עם פרטי התלונה שלי. תוך דקה וחצי קיבלתי יחס VIP, החזר של הסכום שנגבה ביתר והתנצלות על התקלה.

 

תנסח מכתב קשה שכולל את כל תלונותיך כלפי המקרה (גם כלפי החברה וגם כלפי הסוכן), תציין שאם הכסף לא נכנס לחשבון שלך אז לאן הוא הגיע... ותעלה תהיות לגבי איפה הוא נמצא וכו..., תצרף כמה שיותר עובדות - מסמכים / תאריכים / תיאורי פניות וכו... תשלח את הדברים לפיקוח על הביטוח תוך ציון שם החברה ושם הסוכן (כך לא תיפול בין הכסאות) ואני מאמין שמהר מאוד הבעיה תיפתר.

 

תעדכן כשתקבל תגובה מהפיקוח על הביטוח / כלל

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חוזר לעדכן, התקשרתי אל פניות הציבור של כלל היום בבוקר (אחרי שפתחתי קריאה ב 12/7). בטלפון הראשון הרימו וניתקו.

בטלפון השני ענתה מישהי שטענה שאין לה מה לעשות חוץ מלבקש ממנהל שיחזור אלי תוך יומיים.

אמרתי לה שתעשה מה שהיא חושבת. איך שניתקתי חזרה אלי מישהי אחרת. לטענתה נשלח אלי מכתב בדואר :shock:.

לבקשתי היא שלחה לי תשובה גם במייל.

בתשובה הם טוענים שהכספים שויכו בטעות לפוליסה אחרת שלי בחברת כלל. בדוחות השנתיים לא ראיתי שום עדות לטעות הזאת.

היא צירפה טופס הפקדות מתוקן לפנסיה. מיד ראיתי שהסכום הכולל נמוך מדי וחסרים בערך 20,000 ש"ח.

בקיצור הרגשתי שמערבבים אותי.

מיד כתבתי מייל בחזרה, צירפתי את כל הדוחות הרלוונטיים וצירפתי את הסוכן.

במקביל פתחתי פניה אצל הממונה על הביטוח במשרד האוצר.

מקווה לטוב, עדכונים בהמשך.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אשתי עובדת בחברת ביטוח. המפקח על הביטוח הוא אחד מהגורמים שהכי חוששים ממנו. פנה אליו בהקדם האפשרי, על אחת כמה וכמה אם חסר סכום שכזה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חזרתי לעדכן.

לפני שלושה שבועות בערך, פניתי שוב למחלקת פניות הציבור בכלל.

היתה להם תשובה מוכנה עבורי (ועבור המפקח על הביטח באוצר, ברגע שהוא נכנס לתמונה הם חייבים לידע אותו).

לטענתם הדוח הראשון שמראה הפקדות לפנסיה, מראה סכומים נומינליים, כך שאם מחשיבים את הריביות מגיעים פחות אותו יותר למה שתיארתי לעצמי שצריך להיות.

לפני שבוע ראיתי שזה כבר מעודכן אצלם באתר.

השלב הבא זה לנייד את הכסף לחברת הראל, מקווה שהם מתפקדים קצת יותר טוב, לפחות בעמלות הם יותר אטרקטיביים ויש סוכן שלהם פעם בחודש אצלנו בעבודה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

היום יש רפורמה, בוחרים גם את הסוכן וגם את החברה.

ממליץ לבדוק אם אתה שייך ל"הייטק זון", יש להם עחלה הסדרים.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...