Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

ותיקי האוף טופיק יודעים שאני מצלם ברפלקס כבר קרוב ל10 שנים.

כרגע הציוד שלי הוא כזה:

D7100

70-200 2.8 מיוצבת

17-50 2.8

10-20

35 2

8 3.5 פישאיי

פלאש של מץ

 

למען האמת התחיל להימאס לי מהמשקל, אך אני לא רוצה לעזוב את התחום של הצילום.

עלתה בי המחשבה לעבור למירורלס עם 2-3 עדשות שיתאימו לי.

מה דעתכם בנושא ועל מה תמליצו בסביבות 9-10 אלף ש"ח?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגוף עצמו מדובר על הבדל של גג 300 גרם, אתה בטוח שזה מה שיציל לך את הגב?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לגוף עצמו מדובר על הבדל של גג 300 גרם, אתה בטוח שזה מה שיציל לך את הגב?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

מבדיקה שביצעתי עבור כמה מערכות, עם 3 עדשות (רחבה, סטדרנטית וטלה) יצא לי בסביבות 2 ק"ג כולל הגוף והציוד הנלווה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סלח לי אבל לא בטוח שאני מבין, עשית השוואה של המשקל של העדשות? לדוג׳ 70-200 של יצרניות אחרות גם שוקלות בסביבות הקילו וחצי כמו העדשה שלך. או שאתה מחליט שאתה מוותר על חלקן או שלא, אשמח לראות איזה השוואה ביצעת וכמה משקל זה חסך.

אתה סוחב את כל הציוד איתך כל פעם שאתה יוצא לצלם?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם
סלח לי אבל לא בטוח שאני מבין, עשית השוואה של המשקל של העדשות? לדוג׳ 70-200 של יצרניות אחרות גם שוקלות בסביבות הקילו וחצי כמו העדשה שלך. או שאתה מחליט שאתה מוותר על חלקן או שלא, אשמח לראות איזה השוואה ביצעת וכמה משקל זה חסך.

אתה סוחב את כל הציוד איתך כל פעם שאתה יוצא לצלם?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

לרוב כן כי אני לא מצליח לוותר על כלום, בכל מקרה גוף + 70-200 זה כ-3 ק"ג.

 

אתן לך כמה סטים שהסתכלתי עליהם:

פוג'י XT10 + 18-55 + 10-24 + 55-200

סוני A7 + 24-240 + סמיאנג 14

סוני A6000 + 18-105 F4 + 10-18 + 70-200 F4

 

כולם +- 2 ק"ג

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עוד לפני נושא המשקל, אתה בטוח שזה נכנס לתקציב?

 

הסט של ה A7 עם שתי העדשות יוצא 2470 דולר וזה מחירי אמזון

 

הסט של פוג'י מסתכם במחיר של 2800 דולר

 

הסט של ה a6000 הכי יקר ומגיע ל 3050 דולר

 

אכן שלושת הסטים הם מתחת ל2 קילו

 

 

לא רוצה להכנס לך לכיס, אבל לא עדיף למכור את העדשות שאתה פחות אוהב ונגיד לקנות אחרות שמכסות טווח גדול יותר

ואולי גם על הדרך להוריד את המשקל של החבילה הכללית שאתה סוחב איתך.

כמו שכולם אומרים לעבור מערכת עדשות זה עסק לא זול בכלל

פורסם

אני לא מוצא הרבה היגיון במעבר למערכת אחרת, אתה פשוט צריך להסתובב עם פחות עדשות. אפשר לפתור את זה עם תיק קטן יותר (פויה פלאש, החוצה). :-P

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עוד לפני נושא המשקל, אתה בטוח שזה נכנס לתקציב?

 

הסט של ה A7 עם שתי העדשות יוצא 2470 דולר וזה מחירי אמזון

 

הסט של פוג'י מסתכם במחיר של 2800 דולר

 

הסט של ה a6000 הכי יקר ומגיע ל 3050 דולר

 

אכן שלושת הסטים הם מתחת ל2 קילו

 

 

לא רוצה להכנס לך לכיס, אבל לא עדיף למכור את העדשות שאתה פחות אוהב ונגיד לקנות אחרות שמכסות טווח גדול יותר

ואולי גם על הדרך להוריד את המשקל של החבילה הכללית שאתה סוחב איתך.

כמו שכולם אומרים לעבור מערכת עדשות זה עסק לא זול בכלל

בדקתי מחירים בארץ,

A7 יוצאת בסביבות 11 אלף ש"ח, סוני A6000 יוצאת 13-13.5 אלף ש"ח ופוג'י יוצאת כ-10 אלף ש"ח.

 

אני לא מוצא הרבה היגיון במעבר למערכת אחרת, אתה פשוט צריך להסתובב עם פחות עדשות. אפשר לפתור את זה עם תיק קטן יותר (פויה פלאש, החוצה). :-P

תיק קטן יותר זה לא הפתרון, זה לא באמת יוריד משקל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני לא מוצא הרבה היגיון במעבר למערכת אחרת, אתה פשוט צריך להסתובב עם פחות עדשות. אפשר לפתור את זה עם תיק קטן יותר (פויה פלאש, החוצה). :-P

 

אני גם לא הבנתי את הלוגיקה של לקנות מערכת חדשה עם פחות עדשות, כדי שלא תהיינה עדשות לסחוב.

יש דרכים יותר זולות להחזיר עניין בצילום. למשל, לצאת רק עם עדשת פריים אחת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה לא שהפסקתי לצלם. פשוט זה נהיה סבל עם המשקל הזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

לא אמליץ על דגם ספציפי של מירורלס, אבל בתור חומר למחשבה, אם תקח מירורלס FF או קרופ 1.5 עם עצמיות בסגנון של מה שיש לך היום, לא תחסוך באופן משמעותי במשקל. מה שכן יהיה, תפסיד המון כסף על מכירת עצמיות שלך (אלא אם תשאיר אותן ותשתמש במתאם).

 

מירורלס משמעותית יותר קטנה וקלה רק עם עצמיות מסויימות (לא 70-200 2.8 לצורך העינין).

 

לחליפין, אני הייתי ממליץ לך לשקול להשאיר את הDSLR בשביל עצמיות בסגנון של מה שיש לך היום, כך גם לא תפסיד על זה כסף ולקנות פוג'י T100 מהדגם האחרון עם עצמית פריים קבועה ואיכותית מאוד על הדרך תקבל סינכון פלאש על כל המהירויות. תקבל גם מצלמה עם סגנון קלאסי מדהים - שילב של מתכת וחומר שדומה לעור.

או לחליפין, לקחת מצלמה עוד יותר קטנה בסגנון ניקון קולפיקס A. היא עדיין זמינה למכירה בתור חדשה. לי יש גם מצלמה כזאת והיא מאוד חמודה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מירורלס משמעותית יותר קטנה וקלה רק עם עצמיות מסויימות (לא 70-200 2.8 לצורך העינין).

 

אלא אם קונים MFT

 

סף ולקנות פוג'י T100 מהדגם האחרון עם עצמית פריים קבועה ואיכותית מאוד

 

ויש מתאמים ליותר רחב ויותר צר, ככה שאתה מקבל 3 עדשות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

את ההפסד כבר לקחתי בחשבון, וברור שיש כאן פשרות, אבל אני מתכוון לרכוש 2-3 עדשות טובות וזהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בוא תגדיר לעצמך שניה מה אתה מצלם. כי כשאתה יוצא לצלם מטוסים, אין באמת טעם לקחת איתך שום דבר חוץ מ-70-200. לחילופין, כשאתה יוצא למסיבת רחוב לילית, ל-70-200 אין באמת מה לעשות שם. אם אתה בקטע של נופים, תשאיר את הפלאש, ה-35, וה-17-50 בבית.

בקיצור, קיומו של ציוד לא אומר שאתה צריך סחוב אותו כל פעם שאתה יוצא לצלם. תגדיר מה אתה רוצה לצלם וקח בחשבון שיהיו פריימים שאתה עלול לפספס. זה בסדר.

 

לשפוך עכשיו מליון כסף על מערכת חדשה, לנסות למכור את המערכת הקיימת, להתרגל לאחת חדשה, זה לא תמיד הפתרון הנכון.

אם היה לך 5D ששוקלת לבד 200 קילו ו-500 2.8 ששוקלת עוד טון וחצי והיית מצלם רק חרציות, הייתי אומר סבבה, קנה מירורלס עם 35 מ"מ וסגור עניין. אבל זה לא המצב.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...