Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני מנסה לפתוח את בורג ריקון שמן המנוע ברכב והוא ממש קשה ולא נפתח, ניסיתי לפתוח גם עם מפתח ארוך לא רק עם בוקסה ובכל זאת לא הצלחתי, מה הפתרון? יש איזשהו ספרי שאני יכול לרסס שיוכל לרכך את הסגירה של הבורג?

דבר שני שרציתי לשאול זה נורא אם אני יחליף שמן מנוע בלי להחליף פילטר שמן? כי אין לי ניסיון בהחלפת פילטר שמן

 

תודה לעוזרים

פורסם

חובה להחליף פילטר שמן. עם מפתח מתאים עם הצד הסגור, תכניס אותו על הבורג ותסובב נגד כיוון השעון, תסובב חזק. אם אתה בכל זאת לא מצליח, אז אתה חייב להרים את הרכב על ליפט, יש יותר גישה ויותר קונטרה.

שלא תגביה את הרכב, על ג'ק או בוק, ותנסה לפתוח בכוח, הרכב יכול ליפול עליך.

לפתוח רק ש-4 גלגלים על הרצפה.

בהצלחה.

פורסם

אני מנסה חזק ובכל זאת לא מצליח, הרכב לא על ליפט אבל הוא צד אחד על מדרעה גבוהה ובצד השני על מגביהים טובים ובכל זאת אני לא מצליח לפתוח, יש פתרון אחר??

פורסם

הרי לפתוח את בורג הריקון אתה תצטרך בכל מיקרה לא תהיה לך ברירה מתי שהוא. מה שצריך לצפות במיקרה הפחות נעים שפשוט ייגזר הראש של הבורג, אולי ההברגה תיאכל אם הוא הוכנס בזוית לא נכונה וכו...ואז כבר תידרש הורדה של אגן השמן וחילוץ הבורג או הברזה חדשה.

פורסם
לדעתי תעשה את הטיפול במוסך וזהו. יפתחו את זה בשנייה שהרכב על ליפט.

 

גם רעיון טוב...מקסימום לא יצליחו בפתיחה כשרה האחריות היא עליהם. :)

פורסם (נערך)

במקרה כזה באמת עדיף לעשות את הטיפול במוסך, אבל אם אתה מתעקש לעשות לבד.. 4 גלגלים על הרצפה,נסה לקחת מפתח / בוקסה עם ידית ברך (לא עם רצט, אתה תהרוס אותו) מקם ג׳ק מתחת למפתח ותעזר בג׳ק להפעיל (*בזהירות*) מומנט על המפתח, חשוב מאוד לעשות את זה בזהירות וחלילה לא להיות מתחת לרכב, וכמובן לוודא שהבוקסה/ המפתח מתאים/ה בדיוק לבורג כמו כן שאתה מפעיל כוח לפתיחה של הבורג ולא להידוק. במקרה הפחות טוב תעקם את המפתח ובמקרה הגרוע תגזור את ראש הבורג* אם אין לך ניסיון וותר ולך למוסך.* מצורפת תמונה להמחשה

Image1467624857.600085.jpg

עריכה אחרונה על ידי Snap-On
פורסם

היה לי מקרה דומה, הלבשתי איזה צינור ברזל (מה שמצאתי) על הידית של המפתח ככה מתקבל ממונט חזק יותר לפתיחה והבורג נפתח..

פורסם
במקרה כזה באמת עדיף לעשות את הטיפול במוסך, אבל אם אתה מתעקש לעשות לבד.. 4 גלגלים על הרצפה,נסה לקחת מפתח / בוקסה עם ידית ברך (לא עם רצט, אתה תהרוס אותו) מקם ג׳ק מתחת למפתח ותעזר בג׳ק להפעיל (*בזהירות*) מומנט על המפתח, חשוב מאוד לעשות את זה בזהירות וחלילה לא להיות מתחת לרכב, וכמובן לוודא שהבוקסה/ המפתח מתאים/ה בדיוק לבורג כמו כן שאתה מפעיל כוח לפתיחה של הבורג ולא להידוק. במקרה הפחות טוב תעקם את המפתח ובמקרה הגרוע תגזור את ראש הבורג* אם אין לך ניסיון וותר ולך למוסך.* מצורפת תמונה להמחשה

[ATTACH]465281[/ATTACH]

הפיתרון הזה שנלקח מסרטון ביוטיוב מאוד מסוכן ואינני ממליץ לאף אחד לנסות אותו.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...