Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי אקסנט מ2000.

לאחרונה המזגן בקושי קירר לי. הלכתי למוסך מורשה של יונדאי, מילאו לי גז, והמזגן חזר לעבוד.

מעולם לא החלפתי מדחס או דרייר.

הבעיה היא שלאחר בערך 40 תפוקת הקירור יורדת בצורה מורגשת.

בנסיעה לאחר מכן המזגן חוזר לעבוד את ה40 דקות שלו.

מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה

פורסם

יש לך נזילה של גז(גדולה כנראה ) , צריך לבדוק מאיפה הנזילה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

כשאתה מציין תפוקת קירור יורדת, אתה מתכוון לאויר שיוצא מפתחי האוורור שנחלש משמעותית או שיוצא אויר בעוצמה תקינה אבל הרבה פחות קר מקודם?

פורסם
יש לך נזילה של גז(גדולה כנראה ) , צריך לבדוק מאיפה הנזילה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

אבל בנסיעה לאחר מכן הוא מקרר כרגיל, אם היתה דליפת גז הוא לא היה אמור להתחיל לקרר מחדש (לא?)

כשאתה מציין תפוקת קירור יורדת, אתה מתכוון לאויר שיוצא מפתחי האוורור שנחלש משמעותית או שיוצא אויר בעוצמה תקינה אבל הרבה פחות קר מקודם?

מרגיש כאילו שתיהם נחלשים

פורסם
אבל בנסיעה לאחר מכן הוא מקרר כרגיל, אם היתה דליפת גז הוא לא היה אמור להתחיל לקרר מחדש (לא?)

 

מרגיש כאילו שתיהם נחלשים

קודם כל אמרת שהמזגן לא קירר , מילאת גז וזה אסדר , זה פני עצמו מעיד על איבוד גז , עכשיו יכול להיות מדחס מתחממם , חיישן קיפאון של המדחס לא טוב.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
אבל בנסיעה לאחר מכן הוא מקרר כרגיל, אם היתה דליפת גז הוא לא היה אמור להתחיל לקרר מחדש (לא?)

 

מרגיש כאילו שתיהם נחלשים

אז יש לך בעיה של קפאון של המאדה מזגן.

יש לכך כמה גורמים והראשון בהם זה כמות קרר קצת נמוכה במערכת ויתכן ויש לך דליפה במערכת שיש לטפל בה.

פורסם
קודם כל אמרת שהמזגן לא קירר , מילאת גז וזה אסדר , זה פני עצמו מעיד על איבוד גז , עכשיו יכול להיות מדחס מתחממם , חיישן קיפאון של המדחס לא טוב.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מוזר, כי הפעם האחרונה שמילאתי גז היה לפני 5 שנים (אני מעריך שבריחת גז ב5 שנים לא נובעת מדליפה)

בנוגע לקיפאון, תקרא את ההערה שאני כותב להערה הבאה

אז יש לך בעיה של קפאון של המאדה מזגן.

יש לכך כמה גורמים והראשון בהם זה כמות קרר קצת נמוכה במערכת ויתכן ויש לך דליפה במערכת שיש לטפל בה.

 

יכול להיות מאוד שזה קיפאון של משהו. פעם אחת יצאו לי במזגן אדים כאילו של קרח יבש.

פורסם

אז רוב הסיכויים שמהדחס קופא , תעשה את הבדיקה הבאה , תפעיל את המזגן להכי קר , לך לץא מנוע ותסתכל עליו , הצורה התקינה שהמדחס יעבוד - יפסיק - יעבוד - יפסיק אם הוא לא עוצר יש בעיה בחיישן.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

הדברים שיכולים לגרום לקיפאון

1.לא מילאו לך מספיק גז או שחסר גז בגלל שיש דליפה

2.פילטר אויר סתום או שאין מספיק החלפת חום על המאייד

3.יש סתימה חלקית במעגל קירור

×
×
  • תוכן חדש...