Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופנוע עם 3 גלגלים. למה לא בעצם?


רענן חיית
שימו לב! השרשור הזה בן 2882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנוסף לנאמר כאן אוסיף שצמיגי קטנוע טובים עולים בסביבות 500 ש"ח לצמיג בדר "כ ומחזיקים מקסימום 20 אלף במקרה הטוב.

טיפולים בפיאגו' הם לא כאלה זולים בנוסף לכך הטיפול הגדול הוא יחסית יקר לעומת קטנועים אחרים בשוק.

שלא לדבר על בולמים.

כנראה שזה באמת הכי בטיחותי שאפשר להגיע בדו גלגלי,למרות שסיפרו לי שאחד הצליח להתהפך איתו.

אגיד לך מניסיון לעבור לדו גלגלי רק בשביל לחסוך כסף זה לא חכם וגם אל תחשוב לעשות ביטוח חובה מוזל תשלם את המלא החסכון של כמה שקלים לא שווה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע בפיאג'ו זהה לשאר הדגמים של החברה, אך פה לא הבעיה, מערכת הגלגלים הקדמיים מאוד רגישה (והכבישים פה לא ברמה גם ככה) ויקרה מאוד לטיפול.

 

לגבי טריסיטי של ימאהה, וותר. הדבר עם ביצועים שמזכירים יותר 70 סמ"ק, כבד מאוד על מנוע חלש, מתכון מעולה לראות אוטובוס מהבהב לך בעצבים לעוף לו מהנתיב, תאמין לי, טריסיטי זה מיותר מעדיף רכב.

 

לגבי mp, יש 300 ומעלה וזה יעשה את המטלה הנדרשת, אני עדיין אמליץ על קטנוע 2 גלגלים, סט צמיגים איכותי, וקורס רכיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ימהאה, עד כמה שידוע לי, מייצרים ע"פ הפטנט של פיאג'יו, באישורם. יש והיה כבר בעבר איזשהו שת"פ בין החברות.

 

לגבי התלת עם הדו מקדימה: יציב יותר ולא משנה מה יגידו חובבי הדו למיניהם: 3 גלגלים במגע עם הכביש עדיפים על 2, הפניות בטוחות יותר (או מסוכנות פחות, תלוי איך מסתכלים על הענין...) ו- ABS אם יש, יהיה יעיל יותר. כאמור גם במיקרה של סכנה על הכביש כגון שמן, יש להם עדיפות קלה.

כל שאר המגרעות שציינו - נכונות: יותר דלק, פחות ביצועים ויותר חלקים שמתבלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פניה על שמן אתה מחליק על שני גלגלים, על שלושה לא.

פניה על מיים עמוקים אולי תצליח להחזיק מעמד עם ABS, עם 3 גלגלים לא מרגיש את זה בכלל.

בלימה חזקה על מיים\שמן עם ABS ובלי אתה לא תצליח להישאר עומד על שני גלגלים, על 3 כן.

בכלל בלימה על 3 גלגלים קצרה בערך בחצי בהשוואה לאותו דגם עם שני גלגלים לפי פרסומים של פיאג'ו

 

הטרייקים עם שני גלגלים מאחור יציבים כמו זה:

 

 

 

 

אתה רציני ?

אתה משווה רילאנט רובין לדבר כזה ?

 

שים לב היכן המנוע ממוקם בשני הרכבים , כמה עודף יש לרובין מקדימה לעומת ההרלי שרוב המשקל גם נמצא מאחור.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ימהאה, עד כמה שידוע לי, מייצרים ע"פ הפטנט של פיאג'יו, באישורם. יש והיה כבר בעבר איזשהו שת"פ בין החברות.

.

 

לא.

הטרייסיטי בעל מנגנון שונה לגמרי ולא רק מבחינה מכאנית. הוא מגיב אחרת ואין אפשרות נעילה.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

הטרייסיטי בעל מנגנון שונה לגמרי ולא רק מבחינה מכאנית. הוא מגיב אחרת ואין אפשרות נעילה.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

מי עדיף?

כלומר מי נחשב טוב יותר? אמין יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...