Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אתמול רכשתי רכב בעסקת טרייד אין בחברת טרייד אין. העסקה כללה השארת הרכב שלי ותוספת של 39,000 ש"ח לרכב החדש, כאשר התמחור של הרכב החדש היה 99,000 ש"ח לאחר שקלול.

כאשר דיברתי בטלפון עם הנציג ושאלתי לגבי תאונות ושלדה נאמר שהרכב נקי חוץ מתיקוני פח.

לפני הרכישה לקחתי את הרכב למכון בדיקה שם הסביר לי הבודק שהרכב עבר תאונה מאחור, השלדה לא נפגעה אך תוקן חלק בצד הימני המחזק בין שתי קורות השלדה ושזה לא משפיע על הבטיחות והביצועים.

גם בסניף של החברה שאלתי מספר פעמים אם השלדה נקייה ונאמר לי שכן.

בגלל החלקלקות של הסוחר וחוסר ניסיון מספיק במינוח של מכוני הבדיקה הנחתי שבאמת השלדה נקייה והחלק שתוקן

לא כולל פגיעה בשלדה.

היום פתחתי שוב את תוצאות הבדיקה וראיתי שבסעיף של שילדה ומרכב כתוב "ליקויים בעל משמעות נמוכה- ...כיפופים בקצה קורת אורך (שילדה), הוחלפו חלקי מרכב"

 

עכשיו נשאלות 2 שאלות:

1. הסוחר בכלל לא כלל ירידת ערך לגבי התיקון הזה, אלא להפך שקלל את המחיר מעל המחירון בגלל ק"מ נמוך. האם יש חובה לכלול ירידת ערך במקרה כזה?

2. האם אני יכול (והאם לדעתכם כדאי בכלל) לבטל עסקה זו עקב טענות אלו?

 

תודה מראש!

פורסם
האם הסוחר נתן לך טופס גילוי נאות חתום במעמד הקניה?

אם לא יש לך עילה לביטול עסקה.

 

כן הוא הביא את הטופס אבל כתוב ככה:

פגיעות שנגרמו לרכב עד למועד מסירת טופס זה (למיטב ידיעת העוסק):

והחלק הזה ריק

פורסם

לפני הרכישה לקחתי את הרכב למכון בדיקה שם הסביר לי הבודק שהרכב עבר תאונה מאחור, השלדה לא נפגעה אך תוקן חלק בצד הימני המחזק בין שתי קורות השלדה ושזה לא משפיע על הבטיחות והביצועים.

 

היום פתחתי שוב את תוצאות הבדיקה וראיתי שבסעיף של שילדה ומרכב כתוב "ליקויים בעל משמעות נמוכה- ...כיפופים בקצה קורת אורך (שילדה), הוחלפו חלקי מרכב"

 

נתנו לך את כל המידע, מפורט ובכתב, לפני הקנייה.

לפי מה שאתה אומר, גם מדוייק (זאת אומרת, זה תיקון עם משמעות נמוכה).

 

איפה בדיוק הטיעון שלך לביטול העסקה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
נתנו לך את כל המידע, מפורט ובכתב, לפני הקנייה.

לפי מה שאתה אומר, גם מדוייק (זאת אומרת, זה תיקון עם משמעות נמוכה).

 

איפה בדיוק הטיעון שלך לביטול העסקה?

 

דבר ראשון נאמר לי מספר פעמים שהשלדה נקייה, גם בטלפון וגם בסניף

דבר שני איפה חישוב ירידת הערך?

פורסם

נאמר זה מה שאתה אומר.

שחור על גבי לבן קיבלת פירוט, אחרי מה שנאמר, ככה שמה שנאמר זו אפילו לא פרשנות של מה שקיבלת בכתב.

וגם הבוחן אמר לה בדיוק מה מצב הרכב.

אחרי זה, יכולת לשבת ולדון שוב בתנאי הרכישה, אחרי שהתברר מצב הרכב לאשורו.

לא עשית את זה.

 

אז על מה אתה מלין עכשיו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ניתן היה ללכת לשמאי שיקבע אחוזי ירידת ערך.

ברוב המקרים "קצה שילדה" זה באמת כלום. אני מרגיש שיש פה סיבה אחרת לביטול.

פורסם

המכון הגדיר את הליקויים כבעלי משמעות נמוכה.

לפני הקנייה היית אולי יכול להתמקח ולהוריד את המחיר.

אחרי הקנייה מרווח התמרון שלך מצטמצם משמעותית.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
ניתן היה ללכת לשמאי שיקבע אחוזי ירידת ערך.

ברוב המקרים "קצה שילדה" זה באמת כלום. אני מרגיש שיש פה סיבה אחרת לביטול.

 

אני מבין שקצה שלדה לא משפיע על איכות הרכב. הסיבה היא ששילמתי יותר ואחר כך אצטרך כנראה למכור בפחות בגלל פרט זה

פורסם

אני לא מכונאי ולא מכיר את הרכב, אבל ככה משתמע מהבדיקה, שהרכב תקין.

אבל, כן, במכירה שתבצע זה יעלה, ויקשה עליך למכור.

חלב שנשפך וגו'.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...