Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

השבוע הייתי במרכז שירות רשמי של קיה כדי לבצע טיפול 105,000 

השארתי בבוקר ובאתי לאסוף את האוטו אחה"צ .

אני בא לשלם - ושומע בוםםםםםםם

 

עובד של המקום נכנס לי ברכב חזק וריסק את הכנף + חלק מהדלת + חלק מהטמבון 

 

מדובר על קיה נירו מודל 2019 

 

כמובן שהם ממש נלחצו וישר אמרו לי שאל תדאג ובלה בלה בלה ....

הם מזמינים את החלקים ואמורים שבוע הבא להחזיר לי את הרכב מתוקן 100%

 

השאלה שלי :

האם יש עילה לתבוע מהם פיצוי כלשהו עקב ירידת ערך ??

או שזה לא יגרום לירידת ערך 

אני תכננתי למכור את האוטו בקרוב מאד ...

דבר כזה אנשים לא אוהבים לשמוע ובוודאי ינסו להוריד אותי בכמה אלפי שקלים עקב הדבר הזה , לא ?

 

במוסך קיה כמובן אמרו שמה פתאום , זה לא יוריד ערך .

 

אשמח לעצם המומחים כאן 

 

מצ"ב תמונה .

20240728_160108.jpg

פורסם (נערך)
לפני כשעה, IsraelM כתב:

במוסך קיה כמובן אמרו שמה פתאום , זה לא יוריד ערך .

אני לא מומחה, 

לא מבין בדגמי קיה.

 

בשני מקרים של תאונה עם האיביזה הקודמת שלי, כל מקרה היה באיזור 15K תיקונים במוסך. 

קיבלתי ירידת ערך של 4% ואח"כ עוד 2%, נדמה לי (ומן הסתם זה תלוי מחירון וכו').

 

בגדול? לי אישית אין הרבה אמון בתחום הזה, והכל נראה לי נזיל, זה כמו בסטה בשוק. או כמו המערכון של הגשש, עם המחירים, והחלקים שצריכים להחליף... ופעם ככה, פעם ככה, ויכול להיות גם אחרת. 

 

כמובן שלחברת הביטוח יש רצון למזער נזקים. ושינו את הקריטריונים, נניח אם אתה לא מטפל במוסך הסדר, אז תשלם יותר השתתפות עצמית. 

לפני 11 דקות, נתן מירושלים כתב:

ואין אם מי לריב כי יש אישור שמאי

ומן הסתם שמאי אחר, יכול היה להעריך שיש יותר נזק.

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

במידה והנזק אכן קוסמטי אני מאמין שאת הכנף ניתן למשוך החוצה ואיכשהו ליישר את הדלת, ניקוי יסודי ואולי קצת צבע.

אם יש למחלקת פחחות מחלקת PDR אז עוד יותר טוב

 

להגיד ישר צריך להחליף דלת + כנף = נשמע יותר מידי קומבינה של חברת ביטוח

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Matan1515 כתב:

מחלקת פחחות מחלקת PDR

זה רעיון. שווה לשאול. 

 

 

לפני כשעה, IsraelM כתב:

אני תכננתי למכור את האוטו בקרוב מאד ...

לתעד את הנזק. להסביר מה קרה. 

 

ואולי אתה יכול למכור את האוטו ככה, ולהגיד למוסך שאתה רוצה את הכסף לנזק (אם האוטו במצב נסיעה כמובן, כי הגלגל נראה תקין..ממה שאני רואה בתמונה, ואולי פוליש יוריד את הכתמים השחורים).

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לא הסברתי את עצמי 

לא מעורב פה בשום צורה החברת ביטוח .

זה נזק שנעשה במוסך רשמי של קיה ,

הם אמורים לתקן לי ולהחזיר את הכל לקדמותו ללא כל השתתפות מצידי .

עובד שלהם נכנס בי ללא שום אשמה שלי .

 

השאלה שלי היתה לגבי ירידת ערך של הרכב במובן שכשאמכור אותו הקונה יראה בהיסטוריה את הדבר הזה וירצה להוריד אותי במחיר ...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, IsraelM כתב:

 

השאלה שלי היתה לגבי ירידת ערך של הרכב במובן שכשאמכור אותו הקונה יראה בהיסטוריה את הדבר הזה וירצה להוריד אותי במחיר ...

לאוטו יש נתונים אובייקטיביים כמו קילומטרים שנסע, טיפולים מתועדים לפי הספר..

 

ואתה יכול לתעד, לשמור כמה תמונות, להסביר לקונה שזה רק קוסמטי (בהנחה שזה מה שזה..). 

 

אולי יש אפשרות לתקן מבלי להחליף חלקים (כמו PDR) - ואז רואים תיקון, אבל לא החליפו כנף נגיד. 

 

ובאופן כללי, אם המצב חוזר לקדמותו, אני מניח שזאת תוצאה טובה מאוד מבחינתך. אלה דברים שקורים. 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

תגידו, איזה PDR?

הסתכלתם על התמונה?

הרכב חתף מכה רצינית.

צריך להחליף כנף, כנראה גם דלת , לשפץ ולצבוע פגוש. 

מי החליט שחברת ביטוח לא מעורבת? המוסך? כי זה יותר זול ונוח לו?

הרכב לא שייך למוסך. אתה רשאי לפנות לחברת ביטוח שלך, והם יגישו תביעה. או לתבוע בעצמך את המוסך על התיקון + ירידת ערך.

אם ירידת ערך מטרידה אותך ( ויש כאן ירידת ערך של אחוזים בודדים), תזמין שמאי פרטי / דרך הביטוח  ( העיקר לא שמאי של המוסך), ותתבע את הביטוח של המוסך ( צריך להיות לו ביטוח למקרים כאלה).

אין דרך אחרת לכמת ירידת ערך ולקבל אותה.

מוכן לוותר על הסיפור של ירידת ערך? תן למוסך לתקן את הרכב, רק תוודא שיעשו עבודה טובה .

 

עריכה:

אם המוסך יתקן את הרכב ללא התערבות הביטוח, לא יהיה לך דוח שמאי, במרכז הסליקה לא יירשם שום דבר, ורק בבדיקה במכון לפני המכירה יתגלו חלקים שהוחלפו. כמובן, לא תהיה לך שום ניירת להראות לקונה לגבי חומרת הפגיעה שהרכב עבר,  רק התמונה הלא מחמיאה הזאת. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה מבקש יפה מהמוסך להביא שמאי מטעמך.

המוסך ישלם את שכרו 

אאלט אלי עזרן שהוא גם חבר פורום מאוד מומלץ

הוא יקבע איך לתקן, מה ירידת הערך והכל בשמירה על האינטרסים שלך, כולל ביקורת בסוף העבודה 

אל תתפשר על פחות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כנראה התכוונת לאלי אמרן...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בחר שמאי מטעמך ובחר מוסך שמקובל עליך. אני חושש שתיקון במוסך שבו הרכב נפגע יהיה באיכות ירודה, לא הייתי משאיר להם את האופציה לחסוך על חשבונך.

 

לגבי עלות התיקון וירידת הערך לא הייתי מנסה לנחש, כי יתכן שהפגיעה יותר חמורה מכפי שהיא נראית. חלקי מתלה? קורה A? אולי יותר מזה. עד שהשכבות לא מקולפות אין לדעת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

וואו !

חברים אתם מדברים בהגיון !

טוב ששאלתי 

אבל מכיוון שאני לא מומחה בעניינים אלו בכלל אשמח לעוד קצת מידע 

א. האם כאשר אביא שמאי דרך חברת הביטוח זה נחשב עבר ביטוחי ?

ב . אותה שאלה אם ארצה לתקן דרך חברת הביטוח

ג. מי זה חבר הפורום היקר שהוא שמאי ?

פורסם

אתה לא מערב ביטוח.

אתה לוקח את הרכב, קובע עם שמאי פרטי (לא של הביטוח), משלם לו 800-1200 ש"ח על השמאות והוא מוציא לך דו"ח שמאי הכולל את עלות התיקונים ואת ירידת הערך.

אתה תובע יפה את המוסך על הסכום הנ"ל. ישלמו? מצוין. לא ישלמו? תתבע בבימ"ש.

אתה יכול לתקן אצלם במחיר שתקבעו ביניכם, ואין לזה קשר לגובה השמאות. או לתקן במקום אחר.

 

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בתאריך 31.7.2024 בשעה 16:13, Matan1515 כתב:

אם יש למחלקת פחחות מחלקת PDR אז עוד יותר טוב

מה pdr מה?! באיזו פלנטה אפשר לתקן דבר כזה עם pdr?! בפלנטה של טיק טוק אולי?!?

 

נזק רציני, יש להחליף כנף ודלת ולצבוע פגוש,

בקיצור שמאי ומיד.

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

 

בתאריך 31.7.2024 בשעה 17:25, IsraelM כתב:

הם אמורים לתקן לי ולהחזיר את הכל לקדמותו ללא כל השתתפות מצידי

אני הייתי מתקן במוסך אחר. אתה חושב שהם לא ינסו לצמצם עלויות לעצמם?

 

ראית את המכה על הצמיג? ראית אם הגאנט לא התעקם? חוץ מהפחחות די בטוח שיש נזק למתלה ולבולם.

לי נראה שכל מה שחשוב לך זה העבר הביטוחי. צא מהסרט שאתה נמצא בו, יש פה נזק רציני שצריך לפצות אותך עליו.

החל מההודעה של @vladclar קיבלת עצות טובות. תתרכז בהן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...