Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום בעיה ב-TSI, אני עם השילוב הזה כבר על שני רכבים ברציפות.

אבל מספיק שיטוט קל בפורום על מנת להבין שגם על המנוע הזה יש אגדות והכללות.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין שום בעיה ב-TSI, אני עם השילוב הזה כבר על שני רכבים ברציפות.

אבל מספיק שיטוט קל בפורום על מנת להבין שגם על המנוע הזה יש אגדות והכללות.

בכל רכב יש משהו, טיוטה, סוזוקי, פורד....

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
מסכים לגמרי כי האטקה מהווה משב רוח מרענן בעדר המשובטים המלוכסן ובמחיר הנכון היא אף עלולה להצליח..

(בכפוף לכך כי מר ישראלי ישתכנע כי יש יצרני רכב איכותיים גם ממערב לארץ הקודש).

 

משב רוח מרענן? היא דיי משעממת ויזואלית ולא הכניסה שום דבר חדש לקטגוריה הזאת, לפחות בנתיים עד שנראה אם תהיה גירסת קופרה.

לעניין מזרח ומערב, מר ישראלי קונה כבר היום כמויות של אוקטביה, איביזה וגולף/ג'טה אז אני חושב שהאמירות האלה כבר לא ממש רלוונטיות.

פורסם
משב רוח מרענן? היא דיי משעממת ויזואלית ולא הכניסה שום דבר חדש לקטגוריה הזאת.

מראה הוא אינדיבידואלי כמובן (היא משעממת לחלוטין ליד ה3008 המוחצנת למשל), אבל מבחינת ניהוג היא ועוד איך משב רוח מרענן בהשוואה למלוכסנות למינהן.

פורסם

קשה לי עם ההכללה מלוכסנות.

מאזדה cx5 מתנהג לא רע בכלל ולדעתי אפילו טוב. גם קשקאי לא רע במיוחד.

נכון, יש כלים פחות טובים בתחום הזה אבל זה לא שכולם גרועים.

פורסם

אתה צודק חלקית. הCX5 בעל פוטנציאל מצוין אבל סובל ממנועים וגיר מסרסים לדעתי (גם ב2.5), והמנוע בקשקאי פשוט חלש מדי.

פורסם

אוי אטקה נראית רע.נראית תערובת לאון עם קודיאק.רכב נורא פשוט והפנים קודר של לאון.לטעמי כמובן.אודי נראית חמודה מאד

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
אוי אטקה נראית רע.נראית תערובת לאון עם קודיאק.רכב נורא פשוט והפנים קודר של לאון.לטעמי כמובן.אודי נראית חמודה מאד

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

הייתי היום בסוכנות, אמרו שצריכה להגיע שבוע הבא.

תחילת מכירה מיום רביעי

''כנראה'' תתחיל ב 140

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

[quote=igal.ep;5284133

''כנראה'' תתחיל ב 140

 

 

אם זה יהיה המחיר לגרסת ה-150 כ"ס, אז הוא אטרקטיבי למדי.

 

3008 בנזין המקבילה מתחילה מ-150K - וזה עוד מוגדר מחיר השקה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
רק שלא ילמדו מלובינסקי כמו ה 3008 והמוביללאיי

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

צמפיון עד לאחרונה לא דחפו את זה, בשרשור אחר מישהו שהזמין אוקטביה לא יכל לקבל בלי, אז אלא אם כן הוא מגיע עם מערכות מקוריות מהחברה, כנראה שגם שם יתקעו את הצפצפה.


×
×
  • תוכן חדש...