Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שברולט אופטרה ולפני כמה ימים לאחר נסיעה של כחצי שעה העפתי מבט ללוח שעונים וראיתי שהמד חום למעלה.

ישר עצרתי את הרכב והיה קצת אדים של חום מהמכסה מנוע, פתחתי את המכסה מנוע ראיתי שיש נזילה של מים לא יודע מאיפה ורעש של בעבוע של מים.

הלכתי למוסך לבדוק תעניין והם חיברו לי שם לחץ אוויר שבודק נזילות, המוסכניק אמר שאין לי נזילות ברכב ויכול מאוד להיות שזה מהרדיאטור.

הקטע הוא שאני עושה נסיעות קצרות עם הרכב הכל בסדר ולא קורה כלום וזה כן קורה רק אחרי נסיעה ממושכת שהרכב בטמפרטורה גבוהה.

ממה יכולה להיות הבעיה? מאיפה נוזל מים? האם צריך להחליף תרמוסטט?

פורסם

צריך לבדוק אם הטרמוסטט ניפתח כמו שצריך כי בנסיעות קצרות הוא לא יבוא לידי ביטוי וייתכן שבנסיעות הקצרות אתה לא מגיע למצב שהוא ניפתח. צריך להניע את הרכב ולתת לו לעבוד בסרק זמן ממושך שהטרמוסטט ייפתח במלואו, שמאוורר הרדיאטור ייכנס לפעולה ואז לבחון תוך כדי את מערכת הקירור ולתפוס את הבעיה על חם.

פורסם

מתכת שחם לה היא מתרחבת , הרדיאטור עשוי ממתכת ברובו , כנראה בנסיעות קצרות אין מספיק התרחבות של המתכת ,

לכן אין נזילה .

תהיה קצת מדוייק ,מה זה נסיעה קצרה (מבחינה שלך ) ?

ושהוא עשה את בדיקת לחץ , השעון החזיק לחץ ?

צריך לבדוק את המצב בעמידה של הרכב והסתכלות על המאוורר .

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
צריך לבדוק אם הטרמוסטט ניפתח כמו שצריך כי בנסיעות קצרות הוא לא יבוא לידי ביטוי וייתכן שבנסיעות הקצרות אתה לא מגיע למצב שהוא ניפתח. צריך להניע את הרכב ולתת לו לעבוד בסרק זמן ממושך שהטרמוסטט ייפתח במלואו, שמאוורר הרדיאטור ייכנס לפעולה ואז לבחון תוך כדי את מערכת הקירור ולתפוס את הבעיה על חם.

 

מתכת שחם לה היא מתרחבת , הרדיאטור עשוי ממתכת ברובו , כנראה בנסיעות קצרות אין מספיק התרחבות של המתכת ,

לכן אין נזילה .

תהיה קצת מדוייק ,מה זה נסיעה קצרה (מבחינה שלך ) ?

ושהוא עשה את בדיקת לחץ , השעון החזיק לחץ ?

צריך לבדוק את המצב בעמידה של הרכב והסתכלות על המאוורר .

יש לי חשמלאי רכב פה שהוא שכן שלי הוא אומר שהרדיאטור שלי קר והמאווררים עובדים נונ-סטופ. כן השעון החזיק לחץ ולא הייתה שום נזילה מאחד הצינורות של המים. נסיעה קצרה שלי זה בסביבות הרבע שעה עשרים דק'.

פורסם

המאוורר לא אמור לעבוד תמיד , הוא אמר להידלק לכמה שניות - דקה ולהתכבות , האם זה המצב ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

אם המאווררים זורקים אויר קר הרדיאטור סתום או הטרמוסטט עצמו לא ניפתח ואין מעבר נוזל קירור חם לרדיאטור! צריך לבדוק דבר דבר וזה לא מורכב במיוחד.

פורסם
אם המאווררים זורקים אויר קר הרדיאטור סתום או הטרמוסטט עצמו לא ניפתח ואין מעבר נוזל קירור חם לרדיאטור! צריך לבדוק דבר דבר וזה לא מורכב במיוחד.

היום הוא החליף לי את התרמוסטט, אחרי סיבוב בסביבות שעה עם הרכב החום מנוע שוב עלה. מה שאומר שהבעיה היא לא בתרמוסטט הוא אמר לי שמחר הוא יחליף רדיאטור וכמעט בטוח שזו הבעיה!

המאוורר לא אמור לעבוד תמיד , הוא אמר להידלק לכמה שניות - דקה ולהתכבות , האם זה המצב ?

לא, מרגע שהרכב חם הוא מתחיל לעבוד עד שאני מכבה אותו. עובד רצוף.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...