Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית מברך על היוזמה. שנית, צריך להבין שיהיו כאלו שאולי מתעניינים רק באחד מהמוצרים שלכם ולא בהכרח בכולם ולכן אם המחיר יהיה יחסית יקר ומתוך 3 מוצרים שניים מהם לא ממש מעניינים אותם אז אני בספק אם יקנו.

 

מעבר לכך גם 70-80 ₪ זה לא סכום זניח.

 

לדעתי דוגמיות קטנות יותר באמת במחיר של עלות המשלוח (דואר רגיל כמובן) פלוס עוד קצת. מי שיאהב את המוצרים כבר יבצע רכישה מלאה.

 

המטרה שלכם להגיע לכמה שיותר בעלי רכב, לבצע חדירה לשוק ואם כפי שציינתי המוצרים יהיו מוצלחים אז הרווחתם בגדול.

 

לדעתי בערכת ניסיון המטרה שלכם היא לא לייצר רווח, אולי אפילו לבצע מכירה בהפסד קטן ולהתייחס לכך כאל הוצאות שיווק ופרסום.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה ואני סקרן לשמוע חוות דעת על המוצרים.

 

באופן אישי אותי מעניין בעיקר החומר לניקוי של הגלגלים. אני אומנם שוטף את הרכב בצורה יסודית כמעט מידי שבוע, כולל שטיפה יסודית של הגלגלים, אבל תמיד אשמח למוצר שמביא לתוצאות טובות יותר בפחות מאמץ כל עוד מחירו יהיה סביר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתייחס תחילה לתגובה שמעליי:

לאלו שירצו להתנסות במוצר אחד יכולים לקנות את המוצרים בסדרת Ready2Use עלות ממוצעת 45₪ למוצר 723 מ״ל.

 

לעניין:

הערכה ביחס של מחיר/כמות לסדרת הפרימיום היא 110₪.

 

הוחלט למכור את הערכה ב70₪ כולל משלוח לכל הארץ כולל שפריצר אחד מתנה.

 

האפשרות לרכוש את הערכה תהיה בעוד 2-3 שבועות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני אשמח לרכוש את הערכה, אך יש לי כמה שאלות:

1. הבלינג בערכה יהיה לצמיגים או לפלסטיקה? (ראיתי שיש 2 סוגים, אחד wheel ואחד plasti).

2. 70₪ זה מחיר שכולל בתוכו משלוח?

פורסם

אני אמנם יורה לעצמי ברגל אבל לדעתי זה מחיר זול מאוד, ובטח לאחר חישוב המשלוח.

 

אינני מכיר את העלויות והשיקולים, אבל אישית אם המוצר הנ"ל עולה 70 או 79 מבחינתי זה אותו הדבר וה9 שקלים לא היו מונעים ממני לקנות אותו.

פורסם

המחיר יכלול משלוח.

 

Fish:

אתה לא יורה לעצמך ברגל.. אין סיבה להיות גרידיים. מ9 שקלים אף אחד לא נהיה מליונר. כמו שאמרתי. המטרה היא היכרות. במחיר הזה אין רווח בכלל. רק משלוח עולה לנו 25₪ בערך. כולל חומרים עבודה והוצאות מסביב אין כאן רווח.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לטעמי זה קצת גבוה יחסית להתנסות, אבל ביחס לכמות המוצרים ונפח כל מוצר, כולל משלוח ,אחלה של מחיר, מאחל לכם בהצלחה!

פורסם
אני אשמח לרכוש את הערכה, אך יש לי כמה שאלות:

1. הבלינג בערכה יהיה לצמיגים או לפלסטיקה? (ראיתי שיש 2 סוגים, אחד wheel ואחד plasti).

2. 70₪ זה מחיר שכולל בתוכו משלוח?

 

המוצרים הם מרוכזים, מה שאומר שהחומר הוא מתאים לדילול ויוצר תרסיס. אין בעיה להשתמש בחומר כמו שהוא.. פשוט חבל

פורסם

בנוסף תהיה אפשרות לרכוש עוד שפריצר בתוספת 20₪, ושפריצר שלישי לערכה ב10₪. סה״כ תוספת 2 שפריצרים בעלות של 30₪. מה שאומר שערכה מלאה עם 3 שפריצרים תעלה סה״כ 100₪ כולל משלוח

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לדעתי 100 עם שלושה שפריצרים ומשלוח זה מחיר הוגן והייתי מוכן לנסות ככה את המוצרים.

 

אם כבר מזמינים ומשלמים משלוח, תאפשרו לרכוש גם גאלון של אחד החומרים?

פורסם

אחלה מחירים, בהחלט נשמע טוב לערכת התנסות.

מה יהיו בסוף גדלי הבקבוקים? 250 מ"ל נשמעים דיי הרבה, בד"כ כשאני מזמין מחו"ל ערכת נסיון החבילות מגיעות בין 50-100 מ"ל חומר ויש חריגים שהם 150 מ"ל.

Opel Adam S 2017

פורסם
לדעתי 100 עם שלושה שפריצרים ומשלוח זה מחיר הוגן והייתי מוכן לנסות ככה את המוצרים.

 

אם כבר מזמינים ומשלמים משלוח, תאפשרו לרכוש גם גאלון של אחד החומרים?

 

כן.

 

 

הגדלים של ערכת ההתנסות הם 250 מ״ל לבקבוק. לדעתכם יש צורך להוריד את הכמות?

פורסם

מברך על היוזמה,

אחלה דרך לבדוק ולהתנסות והמחיר בריצפה!

אם זאת, לדעתי בתור התנסות לא צריך יותר מ50 מ"ל לא מדולל [\תלוי בהמלצה שלכם לדילול נכון].

 

בכל זאת אקנה את הערכה! תמיד שמח לתמוך בשוק הישראלי.

Seat Ibiza FR

פורסם

Cleansters, שאתם אומרים שמקבלים שפריצר הכוונה רק לראש השפריצר? או לבקבוק שפריצר שאתם מוכרים את המוצרים ready 2 use??

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN


×
×
  • תוכן חדש...