Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנ"ל

 

דרך אגב גבריאל,עוד רעיון לקו מוצרים שילך נראה לי מעולה,זה אפליקטורים!!!. מעצבנים אותי האפליקטורים של CG, הם הכי טובים שהשתמשתי אבל התוחלתחיים שלהם קצרה ביחס למחיר..

פורסם

הייתי חותך בכמות, היות ומדובר בערכה להתנסות.

לוקח לא מעט זמן לסיים רבע ליטר לפני דילול של חומר ניקוי

 

לדוגמה. טסטרים של opt או פינישקייר מגיעים בבקבוקים קטנים של כ100 מל כמדומני. האיירון ✖ מגיע בבקבוקון זעיר עוד יותר.

ווקסים של דודו גויס ב30 מל.

 

מבינים למה 250 זה המון?

לרוב שימוש אחד או 2, וכבר מבינים יפה מאוד מה עתידו של המוצר בארסנל הפרטי.

 

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

M-TECH E46

פורסם

גם אני יורה לעצמי ברגל, וחושב שמחיר של 70 ש"ח כולל משלוח הוא זול מאוד.

מסכים גם עם אלי, ש-250 מ"ל של חומר שהוא עוד מרוכז, זו כמות גדולה.

ניתן להסתפק ב 150 מ"ל שזה גם לא מעט בכלל, וככה אולי יישאר לכם קצת רווח

על כל העבודה שתעשו. בכל מקרה בהצלחה.

פורסם

חשוב לשמור על המחיר נמוך ככל הניתן, בסוף מטרת הערכה זה להגיע לכמה שיותר משתמשים.

 

שווה לשקול גם לא לכלול שפריצר, באם זה יוזיל את הערכה.

 

אתה רוצה שזה יהיה במחיר שאנשים ייקחו בלי לחשוב פעמיים. לדעתי גודל הבקבוקים פחות משנה כל עוד הוא הוגן ביחס למחיר ומאפשר להתנסות במוצר כמה פעמים.

 

שווה לשקול גם לתת בקבוקים של 250, אבל כשהם כבר מדוללים - זה גם פחות עבודה למשתמש וכך סיכוי יותר גדול שבאמת יתנסו במוצר וגם נראה ונשמע יותר מרשים.


×
×
  • תוכן חדש...