Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Alpine PMXF640 יד שניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון כי אני לא מבין במגברים ומעולם לא היה לי, אתייעץ ברשותכם כאן...

ברשותי רכב סריון, מקדימה שני 4 אינץ של רוקפורד ומאחורה מורל 6X9 (אין לי סאב ואין לי מקום לסאב ברכב)

 

באתי לתקן משהו קטן ברמקול קידמי שזייף והמתקין הציע לי הצעה מפתה עקב שדרוג של לקוח מאתמול

הוא הציע לי את ה "PMX F640 של אלפיין במחיר של 300 ש"ח, האם שווה ? האם המגבר טוב ? האם מתאים להרכב רמקולים שלי ? קלריון CD, רקפורד 4" קדמיים, מורל 6X9 אחוריים.

האם יהיה הבדל משמעותי בSOUND ששווה את המחיר :) ? הוא דורש בנוסף 400 ש"ח על חיווט+כיוון .

שזה יוצא בייחד כ700 ש"ח.

מה אתם אומרים ?

תודה.

פורסם
הוא דורש בנוסף 400 ש"ח על חיווט+כיוון .

מה הכוונה ״דורש״?

הוא איים עליך?

אתה ממש לא חייב, ואין לו שום זכות לדרוש כסף, אם בכלל עוד לא ביצע את העבודה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נדבקת למילה "דורש" חזק מדיי ידידי :)

משנה ל"מציע" , טעות וסליחה .

אני שואל\מתייעץ אם העיסקה הנ"ל טובה ? האם המגבר טוב ? האם המחיר עם חיווט והתקנות טוב ? האם ארגיש משמעותית(וזה הכי חשוב) שיפור בSOUND עקב הוספת ההגברה...?

 

תודה שוב.

פורסם

טוב עדכון ...

אז בסוף הלכתי על זה ואכן היה שווה את זה (700 ש"ח המגבר אלפיין + חיווט והתקנה) שומעים הרבההההה יותר טוב ממקודם, כאילו הרמקול נפתח ואמר :" כמה זמן עוד אפשר לחכות לך?"

לא ברור לי אבל למה הוא התעקש לחבר למגבר רק את האחוריים (ושהקדמיים יקבלו מה HU עצמו) אם גם ככה יש עוד 2 ערוצים פנויים..

אם האחוריים, השיפור היה עצום ! אז למה שהקדמיים גם לא יהנו ?

פורסם

כי הוא פוחד שההגברה תשרוף את הרמקולים הקדמיים כי לא בטוח שהם בנויים להגברה

אלא אם כן זה רוקפורד מסידרת ה POWER.

 

אם הייתה קונה קומפוננט 4 שראוי להגברה לא היה שום בעיה לחבר גם אותו.

פורסם

הרמקולים מסידרת הפאנצ של רוקפורד הם צעצוע ,אם תרצה לשדרג לך

על מורל וירטוס 402 או מורל הייבירד 402 אבל זה כבר

שידרוג רציני במחיר.

×
×
  • תוכן חדש...