Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייוש, יש לי בעיה רצינית .

אני רוצה לטוס לחול ואני לא יודעת מה לעשות עם הרכב. להורים שלי אין רישייון בכלל, על חברות שלי איך שהן נוהגות וחונות זה מסוכן להשאיר להן בכלל את הרכב...

למכור את הרכב לא בא בחשבון זה אוטו ישן(סוזוקי בלנו 98 אבל נוסע כמו חדש. האם יש מקום ששומר על הרכבים תמורת תשלום?

פורסם

את לא צריכה לעשות שום דבר מיוחד עם האוטו. תחני אותו בצל, נתקי מצבר (או בקשי ממשהו שינתק לך את המצבר) וטוסי בראש שקט

יום טוב גם לך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשאני טסתי לחודשיים הרכב פשוט נשאר בחניה. כשחזרתי הייתה שכבת אבק יפה, 2 הצעות לקניה ע"י סוחרים ומצבר שדרש החלפה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תוודאי רק שלרכב יש טסט לכל אורך התקופה במידה ואת חונה בחנייה ציבורית.

יש אנשים שאוהבים להתקשר לפקחים על רכבים שעומדים תקופה ארוכה באותו מקום.

פורסם

תדאגי שלאוטו יהיה טסט בתקופה הזו, אם יעבור (או שהשכנים ישלחו) פקח של העירייה ויראה רכב ישן ללא טסט, במיוחד כזה שנראה שעומד מספר חודשים, הוא יכול לגרור אותו בטענה שזו גרוטאת רכב.

פורסם

בקשר לאבק לא יהיה כי יבואו לשטוף אותו הרבה אז הוא לא יראה זרוק, לגבי טסט זאת בעיה כי הטסט אני אצטרך לעשות ביולי וזה הזמן שאני מתכוונת להיות בחול :(

פורסם

את יכולה לשלם אגרה ולגשת לטסט גם חודש לפני ואולי יותר, תבדקי את זה מול משרד הרישוי, הכי טוב לשלם ברשיונומט בסופר פארם (לא בכל סניף יש,תבדקי בגוגל)

Miata ND2

 

פורסם

יש חניונים ארוכי תווך כמו גרוזנברג ודומיהם. יש גם חניונים עובדים עם מועדון 5. זול זה לא, אבל מתקזז מול עלות ביטוח. אפשר לבטל או להקפיא ביטוח כי הם לוקחים אחריות מלאה

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...