Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב. הרכב של העבודה עושה רעשים מוזרים כל פעם שמסובבים את ההגה, יש רעש של קפיץ שנמתח, זה מורגש בעיקר בצד שמאל.

לא שאני יכול להשפיע ולתקן את זה, אבל סתם מעניין אותי כי אני נוהג בה.

 

בעבר כשנגעתי במשולשים בטויוטה זה גם קרה. האם הבעיה של המשולשים?

 

דבר שני, אני נוסע בה יום יום ואני לא מרוצה מהמזגן שלה. האם הבעיה אצלי ? האם המזגן שלה אמור להקפיא?

אני לא מרוצה מהמזגן שלה... הוא מוציא אוויר קר אבל לא מקפיא בכלל.

 

יש לציין שנהגתי בה גם לפני 8 חודשים כ9 חודש ולכן יש לי נסיון יום יומי עם הרכב לא פחות מהטויוטה האישית שלי!

 

סתם שתדעו , מדובר ברכב חמוד , שבנוי היטב , היא יותר שקטה מהטויוטה שלי במהירות בין עירונית , היא מטפסת לסל"ד גבוה לא רע ומדובר ברכב חמוד שעושה את העבודה. אני נוסע המון ויוצא מחוץ לעיר עם מזגן ובלי מזגן, היום נסעתי עם טנק מלא על הבוקר ובסוף היום (4 וחצי) ירד כרבע טנק! ואני די קורע את הרכב, סוחב אותו לסל"ד גבוה.

פורסם

לגבי רעשי המתיחה יש סיכןי שמדובר בתפוחי הגה קרועים שנחוצים החלפה. בדוק את הגומיות שלהם אם שלמות. כמובן שעל הדרך בדוק תותבי משולשים.

לגבי המזגן תתחיל בלבדוק את הפילטר שלו.

פורסם

מצטרף למאור, ישבתי בכמה וכמה לנסרים שפילטר המזגן שלהם היה סתום. כנראה שפתח יניקת האוויר שלו מאפשר יותר כניסת לכלוכים לפילטר.

בכל מקרה מדובר בכמה עשרות שקלים ובפעולה פשוטה של הוצאת מגירת תא הכפפות ופתיחת שני ברגים.

פורסם

לגבי המזגן, כנראה חסר גז בסוף.

 

היום לצערי באמצע נסיעה הלנסר השתגעה, המנורות של המצבר והאלטרנטור וכו' נדלקו והרכב צנח במהירות בבלימה+הסל"ד.

אחר כך הנעתי אותה, נסעתי בה כמה ק"מ עד לחנות וכל הנסיעה ההילוכים הורגשו חזק ובלימות של המנוע..

בסוף הרכב קרטע ממש וכל השמן נזל על הכוהל. הוחלף אטם עליון, בינתיים נוסעת טוב.

 

מישהו יכול להסביר מדוע לא נדלקה שום התראה במחשב?חיברנו למחשב.

האם בגלל שהשמן פגע בכוהל ?

פורסם
ערב טוב. הרכב של העבודה עושה רעשים מוזרים כל פעם שמסובבים את ההגה, יש רעש של קפיץ שנמתח, זה מורגש בעיקר בצד שמאל.

זה יכול להיות גם כתוצאה ממיסב בולם תקוע..

שים יד על הקפיץ בצד החשוד בזמן שמשהו מסובב את ההגה ותראה אם מרגישים תנועה לא חלקה של המיסב

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...